Selamın aleyküm yafrılarım. Gene geç geldi biliyorum ama anca yazabildim. İnşallah beğenirsiniz. Lütfen beğenende beğenmeyende yorum yapabilir mi bikauz yorumlarınızla çok mutlu oluyorum inş beğenirsiniz jghjgh
İthaf isteyen söylesin :)
Vote ve yorumalrınızı bekliyorum
Multimedya >>>> Medison Beer - Melodies (Güzel şarkı öylesine koydum dinleyin isterseniz flsdfs)
-Birde fotoshopta iyi olan varsa kitabıma kapak yapabilirmi plis :)-
Hadi okuyun gari jhgjgjghjg
♛
Yaptığımız mütüş ilizyondan sonra herkes dağıldı. Kantinde bizim tayfa kalmıştı sadece. Ediz öküzüne 92545345353 defa saydırmama rağmen beni çıkarmadı camış. Son bir umutla arkasından gene bağırdım.
''Orangutan suratlı camış yavrusu sansürülü varlık'' Ediz arkasını döndü.
''Bu nasıl bir hayal gücüdür arkadaş.''dedi şaşkınlıkla. Biliyorum hayal gücüm veriy betifuldur ama konumuz bu değil. Konuyu değiştirme sansürlü varlık.
''Biliyorum pörfekt bir hayal gücüm var ama konumuz bu değil. Çıkar beni burdan.'' Kafasını olumsuz anlamda salladı.
''İnşallah çömmeli tuvallette otururken ayağına kramp girer kalkamassın ve düşersin. İnşallah üvey olduğunu söylerler ve ailenin travesti oldunu öğrenirsin. İnşallah çekirdek yerken çürük çekirdeğe denk gelirsin. İnşallah en sevdiğin diziyi izlerken elektirik gider izleyemezsin. İnşallah sevgilinle öpüşücekken kusarsın. İnşallah evlenirken düğün arabanın önünü 999 milyon 999 bin 999 çocuk kaplar ve hepsine para vermek zorunda kalırsın. İnşallah eşşekleri sevişirken görürsün. İnşallah ağzındaki botoks patlarda bir daha böyle iğrenç sırıtamazsın. İnşallah dişlerinin arasına yemek kaçsında çıkarmaya kürdan bulamayıp herkezin ortasında ayak parmağınla çıkarırsın. İnşallah çaydanlık şakasına maruz kalırsında küçük dilini yutup büyük dilini ısırırsın. İnşallah banyodan çıktığında bornozunu bulamasında kıçın buz tutar.''dedim ve büyük bir oh çektim. Edizler'e baktığımda hepsi bana şaşkın şaşkın bakıyordu. Abimle Çağla'yı etrafta göremiyordum.
Ediz'in ağzı yufka gibi açılmıştı. Kafasını iki yana salladı.
''Seni bedduların kraliçesi ilan ediyorum.''dedi ve sertçe yutkundu. Adam ol aklını alırım ulayn. Bana bedduaların kraliçesi diyecekler bundan sonra, ayık ol. Bora şaşkınlıkla bana bakıyordu.
''Alkışlıyorum.''dedi ve hayvan gibi alkışlamaya başladı.
''Eyvallah'' dedim ve Ediz'e döndüm.
''Adam ol, çıkar beni.'' Ediz beni kutudan çıkardı. Islak saman saçlarımı bileğimdeki tokayla tapuz yaptım. Daha sonra suprayz yaptığımız çocuğun annesi yanımıza geldi. Bir şeyler demeye başladı. Kadın konuşmasının içinde 'Thank you' geçiyordu. Tabikide zeki ben ne dediğini hemen anladım. Yaptığımız şey için teşekkür ediyordu. Hastaneden çıkış işlemlerini hallettik. Daha 24 saat daha uyuyamayacağım. Gazabın mübarek olsun kendim.
♛
Otele geldik hepimiz bizim odada toplandık yine. Abim koltuğa oturdu. Sesini toparlamak için hafif öksürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New York'a Giden Çılgın Türk
Humor❌LÜTFEN HİKAYEYİ OKUMADAN ÖNCE DUYURU BÖLÜMÜNE BAKIN❌ ♛ Anırmak güzeldir. ♛ *** Abimin odasına doğru ilerledim. Kapıyı çalmadan direk daldım. ''N'apıyorsun lan! Daldın odaya, kapı çalsana!''dedi. Şimdi kapı çalmakla filan uğraşamıcam abicim...