9. Bölüm: ''Müsadenle kendimi şu camdan atıp geleceğim.''

26.1K 1.4K 409
                                    

Multimedya >>>> Bora fkasdjfksd

Umarım bölümü beğenirsiniz. Sizleri seviyorum.




''Aklından neler geçiyor.''dedi ve sırıtmaya başladı.

''Çok güzel şeyler.''dedim ve bir sürü bozuk para veren esnaf sırıtışı attım.

-

''Ne yapmayı planlıyorsun. Bu belayı başımdan al her istediğini yaparım.''dedi. Piç smile yaptım.

''Her istediğimi yapacaksın yani?''

''Evet.''dedi. Allah'ım bu işi sağ sağlim yapıyım Yarabbim. O zaman Ediz'e her istediğimi yaptırabilirim. Kölem olur, nihahaha.

''O zaman kölem olmaya hazır ol Ediz.''dediğimde yutkundu. Zavallıcım neler yapabileceğimi bilmiyor.

Masadan kaltım. Melis'in yanına gittim ve kulağına; ''Edizi tehdit ettiğini biliyorum.''dedim. Sıfatı soldu manyağın.

''N'apabilirsin?''dedi ve sırıtmaya başladı. O sırıtışını tuvalet fırçasıyla silmek istiyorum.. Sen sırıtma midem bulanıyor, katırı işerken gördüğüm zamanı hatırlıyorum. Ah! Evet... Katırı işerken gördüm. Zavallıcık sanki 5 yıl çişini tutmuş, foşur foşur gözümün önünde işedi. Utanmasıda yok edepsizin. Gözüme baka baka işedi. Bak gene midem alt üst oldu. -Yazar gerçekten görmüştür, içler acısı durum-

''Sabahki şakamı umarım beğenmişsindir,''dedim. Ağzı şaşkınlıkla açıldı. İnşallah ağzına 945343431 tane sinek kaçar amin...

''Ben çok beğendim. İnternete koyacağım ki herkes bu mükemmel şakayı görsün.''diye devam ettim. Bu sefer ağzını daha çok açtı. İnşallah 5456453453453435 tane sinek kaçar amin. Ağzını kapadı ve gözlerini kısıp bana öldürücü bakışlar atmaya çalıştı. Ama ÇALIŞTI. Altını çiziyorum, ÇALIŞTI.

''Sakın internette filan paylaşıyım deme.. Babam görürse keser beni.''diye korkuyla yakındı. Nihahahha o zaman hepsinden 9156456 tane paylaşcam ki daha çok görme şansı olsun. Kendimi çok seviyorum ya.

''Ediz'in peşini bırak o zaman. Bu olay da burda kapansın.''dedim. Düşünmeye başladı. Ya gerçekten babasından korkuyor, ya da internete rezil olmaktan.

''Sen kazandın.''dedi ve çantasını alıp koşarcasına kafeden çıktı. Nihahahaha gazanan Aryaaa. Hades'in çok kötülük yaptıktan sonra Selana'ya attığı zafer bakışlarından atmaya başladım. Sürtüklerin lideri, camışları kralı, hıyar oğlu kokonat artık yok..

Ediz'in yanına sırıtarak ilerledim. Yanlarına vardığımda bizim tayfanın bakışları bana döndü. Ediz'in yanındaki sandalyeyi çektim ve oturdum.

''Ediz artık kölemsin.''dedim. Ediz'in ilk yüzü düşmüştü ama daha sonradan p*ç smile yaparak anormalliğini bana tekrar ve tekrar kanıtladı. Valla mal bu. Çocuğa kölemsin diyorum ama o, sırıtıyor. Bence bunu 914564561 kere havaya atmışlar ama bir kere bile tutamamışlar. Ediz'in neden beyinsiz olduğu hakkında iç sesim Hatçe ile tartışırken Ediz, tüm mallığı ile düşüncelerimin içine daldı.

''Şimdi ondan kurtuldum mu?''

''Ne sandın?"dedim ve ego patlaması yaşayan playboyların egolu bakışlarından attım. "Kölemsin artık.''

Bora elinde çikolatayla yanımızdaki boş sandalyeye tersten oturdu. Şuan, kinder süt dilimi reklamında, annesinin sölediği deyimi yanlış anlayan masum çocuğun attığı bakışlardan atıyordu.

New York'a Giden Çılgın TürkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin