Suprayzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Bakın ikinci suprayzım gsdgfdhs. Dayanmadım bugün yazdım ve yayınlıyım dedim. Umarım beğenirsiniz. Gene çok ekşınlı bir bölüm yazdım fdsgsdfa. Yorum yapmayı unutmayın.
Multimedya >>>> Ke$ha - C'mon (Kesha mallaşıyor bu klipte arya gibi dafjasşs güzel şarkıdır dinleyin isterseniz fsdkjfksd)
♛
''Kızım bu hengameyi sen mi çıkardın.''
''Evet komiserim, ben çıkardım.''dedim bir adım öne çıkarak. Malesef müdür beyciğime yakalandık. Acısını fena alıcak bizden. Yalnız Bora da bana yardım etti, onuda tutuklayın. Kahraman gibi öne atladım hemen. Birinde çıkıp bende yaptım demedi bak. Abime baktım sinirli sinirli bana bakıyordu. Diğerleri ise gülmemek için dudaklarını dişliyordu. Vicdansız namuzzsular. Burda arkidişiniz zor durumda, siz gülün. Oldu mu bu? Müdürcüğüm sinirle konuşmaya başladı.
''Ne komseri be?!''
''Embiyas olsun diye şey ettiydim.''dediğimde bizim tayfa anırarak gülmeye başladı. Susun şurda önemli bir mesele var. Şadap yani şadap. Müdür sinirle elini masaya vurdu. Bizimkiler hemen sustu. Göt korkusu işte...
''Kızım neden mutfağa gizlice giriyorsun?!'' Aha başladı soruşturma, hadi hayırlısı. Müdürün masasının önündeki koltuğa oturdum.
''Bak anlatıyım,''dedim yeni dedikodu duymuş teyze gibi. Müdürcüğüm abimlere 'Bu kızı uzaylılardan mı aldınız?' diye bakıyordu. Müdüre elimle otur işaret yaptım. Müdürcüğüm sakin olmaya çalışarak yerine oturdu. Valla bütün müdürleri çileden çıkarıyorum ya. Müdüre alerjim var hacı. N'apıyım yani.
''Aşçılara yardım etmek için mutfağa girdim.''
''Peki ona tamam, o zaman neden yemek yapıyorsun.''dedi sakin kalmaya çalışarak.
''Aa, sanatıma bişi de-''diyecekken sözüm Bora tarafından ağzımın kapatılmasıyla son buldu.
''Ya karnı açıkmış o yüzden yemek yapmış.''dedi Bora'cığım. Müdür masanın üstünde bulunan paketten mendil alıp alnını sildi. Adam yerinde terliyor lan. Bu sıcakta kaban gibi takım elbise giyerse tabi terler.
''Senin o yaptığın yemek 5 aşçıyı zehirledi.''Onlarda yemeselermiş canım. Mutfak diye gördükleri her şeyi yerlerse kedinin biri mutfağa girip ortalığa sıçtığı zaman onun bokunu da yer bunlar.
''Ciddi misiniz?''dedim şaşkınlıkla.
''Evet, şuan hastanedeler.''dedi ve tekrar ayağa kalktı.
''Ya şimdi müdür beyciğim, doktorlar onların midelerini bir güzel yıkar. Yeminle eskisinden temiz olur. Colgon kullanan kadının suratındaki gülümseme ile hastaneden çıkarlar. Bana teşekkür etmeliler.''dedim ve güldüm.
Hem onlarda yemeselermiş. Bok varda yediler. Valla hakettiler. Kafiyeli oldu lan.
''Peki hadi buna da tamam. O zaman neden havuza köpek balığı koyup 3 müşterimi otelden kaçırıyorsun.''diye tısladı.
''Aa, delinin zoruna bak! Yılan gibi tıslama.''Kimse bana bağıramaz. Ayağa kalktım ve ellerimi belime yerleştirdim.
''N'apayım yani, senin müşterilerin kıtmış. Havuzda köpek balığı olur mu embesil? diyememişsiniz sizde. Burda da beni suçlamayın artık.'' Adam masadaki soğuk suyu kafasına dikti. Cinnet geçiriyordu resmen. Ulan cennet mahallesindeki komiser amcaya döndü adam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New York'a Giden Çılgın Türk
Umorismo❌LÜTFEN HİKAYEYİ OKUMADAN ÖNCE DUYURU BÖLÜMÜNE BAKIN❌ ♛ Anırmak güzeldir. ♛ *** Abimin odasına doğru ilerledim. Kapıyı çalmadan direk daldım. ''N'apıyorsun lan! Daldın odaya, kapı çalsana!''dedi. Şimdi kapı çalmakla filan uğraşamıcam abicim...