Sen Gitmesen?

70 7 0
                                    

Şok oldum... Gelen Mark'tı. Elinde bir avuç saçla bana bakıyordu.
Ch: Oğlumm ne oldu sana??:))
M: Hiç komik değil! Senin bize yolladığın salak kızlar yüzünden oldu!
Ch: Hahah :)) Bi kere salak olan sensin! Şu haline bak:))
M: Sen daha dalga geç sen görürsün :) intikamımı alacağım!
Şuan bana içinden küfrettiğini hissedebiliyorum :)
Ch: Tamam ama sen niye geldin ?
M: Sıkıldım.
Ch: Tamam ama ben kız arkadaşımla zaman geçirmek istiyorum ve burası senin evin değil.
M: Off  tamam iyi be... kovmana gerek yok :(
Ch: Kovmuyorum sadece kız arkadaşımla biraz vakit geçirmek istiyorum o kadar hepsi bu.
M: He yani kız arkadaş gelince unutuluyoruz...
Ch: Kız gibi trip atma Mark!
M: Tamam tamam gidiyorum peki.
Ch: İyi git Mark.
Kapıyı kapattım ve derin bir iç çektim. Alaraya baktım hala uyuyordu. Çok tatlıydı. Alara uyanmasın diye onu kucağıma alıp üst kata çıktım. Üstünde Alara yazan kapıyı açtım. Alarayı yatağına koydum bende aşağı inip koltuğa yattım.
^^^^^^^^^^saatler sonra^^^^^^^^^^
*******Joeylerin evi*******
Ilgından:
Saat 04:34'dü. Bir türlü uyuyamıyorum neden bilmiyorum ama uyku tutmuyor işte. Sıkıldım ve balkona çıktım. Hava hala karanlıktı ama hava yinede hafif bir açıklık vardı. Ben gökyüzünü izlerken birinin arkamdan geldiğini hissettim. Uyku sersemliği deyip geçtim.
J: Seni de mi uyku tutmadı?
Şaşkınca arkamı döndüm. Üzerimde unicornlu pijamalarım vardı vee Joey beni öyle gördü!! Tanrım.
I: Evet.
J: Pijamaların güzelmiş :)
I: Yaa dalga geçme bence çok tatlılar;)
J: Bencede :)
Oha bana tatlı dedii!! :)) ayy ne yapmam gerekiyor şimdi?
I: Sende çok tatlısın :)
J: Efendim :)?
I: Pijamaların! Yani onlar çok tatlı.
J: Hmm peki :)
I: Ya Joey! Gülmee :)!!
J: Tamam tamam.
I: Sen neden uyuyamadın?
J: Bilmem öyle işte sen?
I: Yerimi yadırgadım herhalde.
J: Aa olur mu bir daha böyle deme biz komşuyuz sık sık birbirimize gidip gelicez.
Sık sık mııııı!!?? Ohaa inanamıyorum çok tatlı. Sanırım heyecandan ölüyorum.
J: Ne oldu bi kal geldi sana :))
I:Bilmem az önce baya baya kavga ediyorduk şimdi halimize bak:)
J: Ya o konu çok üzgünüm baya öküzlük ettim :) beni affeder misin?
Yaaa nasıl hayır derim kii?!! Çok tatlı bakıyor ağlamak üzereyim şuan!
I: Tabiki affederim:)
Tokalaşmak için elimi uzattım oda elimi sıkıp gülümsedi ve birden beni çekti ve sarıldı. Dayanamadım ve bende ona sarıldım. Şu anı hiçbir şeye değişmem:) keşke sonsuza kadar böyle kalabilsek :))
J: Ilgın uyudun sanırım hala sarılıyorsun da ;)
I: Hee şey evet uykum var ya dalmışım öyle kusura bakma :)
J: Sanırım orayı yadırgamadın;)
I: Joeeyy! :)
Deyip şakasına koluna vurdum. Oda güldü.
J: Yatalım mı?
I: Neee??!
J: O anlamda değil:)) sen ayrı git yat bende :)
I: Hee :D tamam.
********Sabah********
Sunny'den:
Sabahları genelde erken uyanırım. Bu sabah ki gibi. Saat 08:07. Of dün akşam Hunter'i öptüm ya inanamıyorum:) rüya gibiydi. Acaba oda öyle düşünüyor mudur? Yok canım saçmalama Sunny beynin sulandı iyice! Of napsam ki? Kahvaltı falan hazırlasam mı? Aman banane kendisi hazırlasın! Ya ne diyorum ben misafiriz şurda hazırlamazsam ayıp olur. Ufak tefek bir şeyler yapayım en iyisi.
****Herkes uyanınca****
Kahvaltı hazırdı herkese bir tabak koyup sonlandırdım ve yukarı üzerimi değiştirmeye merdivenlerden çıkarken Hunter'da iniyormuş. Onu fark edemedim ve çarpıştık, dengemi kaybettim tam düşecekken beni tuttu. Çok yakındık nefes alamıyorum ya!!!
S: Şey saol sen olmasan yeri boylardım:)
H: Haha önemli değil:) İyisin değil mi?
S: Evet :)
Oda bana gülümsedi bende odaya çıktım üzerimi değiştirip aşağıya indim. Herkes masaya oturmuş beni bekliyordu.
J: Kahvaltıyı kim hazırladı çünkü müthiş;)
S: Saol Joey :)
H: Bencede çok iyi olmuş :)
S: :D
I: Beyler dün akşam için saolun çok eğlendik:) ama biz kahvaltıdan sonra kalkalım.
S: Aynen teşekkürler :)
İ: Saolun arkadaşlar;)
J: Önemli değil de otursaydınız :(
I: Gitmeyelim mi:)
J: Yani bence gitmeyin :)
I: Tam...
Ilgının sözünü kesip konuşmaya başladım. Çünkü Ilgın adeta eridi.
S: Yok yok biz gidelim.
H: Bencede ya kalsaydınız.
S: Kalalım mı:)
H: :)
İ: Artık şu anı kessek :) kızlar kahvaltıdan sonra kalkıyoruz.
I-S: Peki:(
J-H: :((
******Kahvaltı sonrası******
Hunterdan:
Kızlar keşke gitmeseydi. Hiç yoktan Sunny kalsaydı. Niye Sunny? Neden onu söyledim. Yok bir nedeni yoktur niye olsun? Aralarında en kafa bana o gibi geldi ondan. Ogf ne diyorum ben ya! Kızlar tam kapıdan çıkacakken Sunny'nin kolundan tuttum.

H: Sen gitmesen:(...

"Arkadaşşllaarr bölümmm sonuunaa geldik umarım hikayemizi seviyorsunuzdur. Hikaye hakıında yorumlarınız varsa yazın lütfen çok sevinirizz çok öpüldünüzz💓💓💕"

Asla Pes EtmeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin