❕34

67 6 1
                                    

Eğer,eğer bir gün bana da ona baktığın gibi bakacağını bilsem..Bana bakarken gözlerinden onun izlerinin silineceğini bilsem çıkarım mesela yollara.
Uzak.
Bir adam olursun bir kadın bana fark etmez bilirsin
Ya da bilmezsin.Doğru sen beni bilmezsin.Olsun.
Beni sevsen yeter mesela.
Ben ardımda bırakabilirim her şeyi
Ya da herkesi
Annemi bile
Yemin ederim.
Böyle geceleri sevmiyorum yalan yok
Acıyor
Ama acıyan yer neresi tam olarak  kestiremiyorum
Bir yerden başlıyor,başlamakla da yetiniyor.
Sonlandığı yok.
Sabaha kadar diyorum Thurisaz dinleyebilirim,senin sesin yok nasılsa.Shamrain'e geçer sıra bir sigara da ben yakabilirim.Bazen uzaklaşmak da isteyebilirim.Şöyle ben ben değilmiş gibi bir beyaz elbise..hoş ben elbise giymem bilir..ah bunu da bilmezsin.
Hayır sarhoş değilim,çabuk da unutmam ama bir ihtimal işte,neyse boşver sen beni.
Çok bir şey istemiyorum aslında.Bunu her zaman söylüyorum değil mi?
Aramızda kalsın da sevilmek istiyorum.Deli gibi sevilmek.Kaşlarını çatma hemen sevilen yerden çabuk kaçarım biliyorum ama,aması yok bazen.
Gece çok boş.
Kağıt yok kalem de olan da sana dolu zaten.
Dudaklarım kurudu biliyor musun?Bir kadeh şarap güzel giderdi.Ya da gitmezdi bilmiyorum.
İşte böyle geceler de diyorum ki yok olmak nasıl olurdu?Birden kaybolmak.Cennet ya da cehennem.Böyle gecelerde gitmek istiyorum.Kimseler düşünmezken beni annem uykudayken hava güzel,rüzgar da var.Ruh daha çabuk varmaz mı oraya?Giderken senin de yanına uğrarız belki?
Bakma öyle.
Dedim ya deli değilim.Henüz.Belki de öyleyim.Bilmiyorum.
Bazen kavga ediyorum.İnsanları kırmaktan çekinmiyor hatta haz bile alıyor olabilirim.
Gözlerinin gözlerime bakarken dolmasını seviyorum.
Onları bir hiç gibi harcamak en büyük hobim mesela.Ellerimde çaresiz kalmalarını,sözlerini göz ardı etmeyi seviyorum.
Kötü biri miyim?
Haklısın galiba biraz kötü biriyim.
Herkes kadar.
Ama..Bazen de iyi biriyim gerçekten..
Kedilere su ve yemek veririm mesela.Bir köpeğe tasma takıldığını gördüğümde sahibiyle kavga ederim ama..Bir dakika bu beni kötü yapar değil mi?
Neyse geçelim.
Annemi çok severim.Bir de sonbaharı.
Çocukları ağlatanlardan nefret ederim.Çocuklardan da nefret ederim orası ayrı bir konu.
Seni çok sevenleri sevmem mesela.Sana bakanları.Seni güzel seveni görmedim ben.Görürsem onlardan da nefret ederim.
Yok yok iyiyim.
Ne varsa bu gecelerde böyle yapıyor beni
Dedim ya sarhoş da değilim
Bakma öyle.
Gidiyorum şimdi.
Yok temelli değil.

Kalemden Sözlere SatırlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin