yirmi iki

2.8K 171 52
                                    

Astrid S - Hurts So Good
Şarkı ile okuyun lütfen.

Justin'in bunu demesi üzerine gözlerimi açtım. Bana hayat veren derken ne demeye çalışıyordu?

"Faith çok güzelsin."

Yutkundum. Beni güzel bulması bir yana şu an çillerime dokunup gözlerime bakması bir yanaydı.

"Justin..."

Ne diyeceğimi bilemediğim için sustum.

"Sana bunu yaparken kalbim acıyor, ama söyleyemiyorum," dedi ve geri çekildi.

Kaşlarımı çattım ve ne olduğunu anlamaya çalıştım.

"Neyi söyleyemiyorsun?"

Yatağa yattı ve konuşmamayı tercih etti. Kim bilir aklında ne vardı.

"Justin istersen gidebilirim?"

Ani bir hızla kalkınca birbirimize çok yakınlaşmıştık. Alnını alnıma yakınlaştırdı ve gözlerini kapadı.

Şu an şok içerisindeydim çünkü bunlar benim için hayalden öteye geçemeyecek şeylerdi.

Dudaklarımız tek hizada dururken yavaşça yaklaştı. Dudaklarını oynatmıyordu, eğer oynatsa büyük ihtimal öpüşmüş olurduk. Kendini biraz geri çekti ve nefesini dudaklarıma üfledi.

"Senden bir şey saklıyorum," derken elini yanağıma koydu.

"Söyle Justin, hem yükün hafifler?"

Bu sefer burunlarımız birbirine değdi. Ne yapıyorduk?

"Söylersem bana kızacaksın ve ben bunu istemiyorum."

Gözlerini açtı ve direkt gözlerime baktı. O kadar güzel bakıyordu ki, aşık olmamın sebebini her zaman hatırlatıyordu.

"Öyle bakma," dedim ve kendimi geri çektim.

Daha demin ki yakınlaşmanın etkisinden çıkmaya çalışırken ayağa kalktım.

"Ben nerede uyuyacağım?"

Cevap vermesini beklemeden telefonumu şarjdan çıkardım ve bilinmeyenin hala mesaj atmadığını fark ettim. Onu arasam sorun olur muydu?

Telefonu kulağıma yaklaştırdığımda Justin'in telefonu çalmaya başladı. İkimizde sadece birbirimize bakıyorduk.

Aynı anda onu da biri aramıştı. Garipti.

Aklıma gelen fikir ile ondan önce telefonuna uzandım ve numaraya baktım.

Faith arıyor...

Gözlerim şaşkınlıkla açılırken Justin'e döndüğümde ayağa kalkmış bana doğru gelmeye başlamıştı.

Telefonumu elimden düşürdüm ve Justin'e doğru hızlandım. Beni kandırmıştı. Belkide kandırmamıştı bilemiyorum. 

Göğsüne vurdum.

"Seni sevdiğim için böyle davranıyorsun değil mi? Evini açma sebebin de buydu zaten. Sen var ya sen, yalancının tekisin!"

Gözlerindeki hayal kırıklığı bedenine vurmuştu. Geriye doğru yalpaladı.

"Ben seni kandırmadım. Ben sana-"

"Sus!"

Söyletmedim. Çünkü bunu zaten anlamıştım.

az kalsın seviştiriyodum da sonra günah dedim

tamam tamam seviştrcem

texting // jb Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin