Diana
Încă încerc să imi revin după intâmplarea cu Haedes. Ce caută el aici? Intru in baie și fac un duș pentru a mă liniști. Brusc, in minte imi vin toate întamplările de mai devreme. Haedes, sarutul.pe gat, fiorii de plăcere. De ce naiba mi-a plăcut? Este un demon și mai este și arogant. O avea el un comportament enervant însă arată demențial. Acel corp de Adornis ar face orice fată să saliveze, inclusiv pe mine
Acei ochii nebunesc de negrii te fac să uiți de tot și toate, parcă te invită să te afunzi in intunericul lor. Buzele! Armele iadului. Ceva mai moale nu am văzut. Un fior m-a cuprins la gandul acesta. Acele buze m-ar face să cad in păcat de bunăvoie.Mă intreb cum s-ar simții peste buzele mele?"Diana. Tu ești in toate .mințile? El este demon. Fiul.lui Lucifer. Te va jupuii cu prima ocazie" Conștiința mea mă trezește din transă. Are dreptate. Trebuie să rezint in fața lui. Nu o să ii dau satisfacție. Azi am fost slabă insă nu se mai repeta. Trebuie să las timiditatea. Daca tot am intrat in acel.joc fara sa vreau, eu spun să continui. Dar o să ies invingătoare. O să ii arat demonului din.ce aluat sunt făcută. O să zboare de unde a venit! Da. "Așa fato! In sfârșit!"
Ies din baie și mă regatesc de micul dejun. Imbrac o rochie albă, o.pereche de sandale și cobor. Parul l-am lăsat pe spate, imi era prea lene să ii mai fac ceva. Când dau să cobor mă bușesc de ceva, mai bine zis de cineva. Imi ridic privirea și dau de doi ochi ciocolatii. Brusc glicemia mea incepe să crească. Ce frumusețe mamă. Ii privesc aura și văd că este demon. De ce mama mă-sii toți demonii arată așa. Ce mănancă? Pietre? Prin tricoul gri se vede corpul lucrat. L-am comparat cu al lui Haedes însă nu se pot compara. Haedes câștigă și de data asta.
-Scuză-mă. Nu te-am văzut! Vocea lui m-a trezit la realitate și mi-am dat seama că mă holbam.la el. Am roșit și am lasat capul in jos. Ești drăguță când roșești! Eu sunt Eric!. Acesta a intins.mâna politicos. I-am prins.mâna și cu o voce timidă i-am raspuns.
-Diana. Incântată! Incet vocea imi revenea la normal. El.imi zâmbii călduros și imi făcu' cu ochiul. Brusc toata pofta de ciocolată s-a dus. Am devorat culoarea ochilor săi fără pic de rușine.
-Aaa, tu ești ingerul care i-a stricat distractia lui Haedes cu Lilith. Speram să te întalnesc. A fost o ideea super ingenioasă. Dar să nu ii spui.lui Haedes, o să creadă ca il trădez. Imi aruncă un zâmbet dragut si eu ii răspund fără să vreau.
-Stai liniștit, sunt de încredere! Ii zâmbesc și pornim pe scări spre sufragerie. Ajunși in sufragerie il văd pe Haedes vorbind cu tata și mă înroșesc când privirea lui cade pe mine. "Arătai mai bine.in boxeri". Il aud in mintea mea și simt că iau foc.
-Diana, ești bine? Ești roșie a față. Ai febră? Mâna lui Eric era e fruntea mea iar privirea lui era una ingrijorată.
-Sunt bine Eric,.multumesc, numai că imi este puțin cald. Mint eu cu nerușinare iar Haedes rânjește. Il săgetez din priviri și el iși intoarce capul."Tu, perversule, ține-ți gura!" *Că de nu ce?*
"O să ti-o închid eu!" *Cum? Cu un sărut?* "În visele tale gigolo. Cu o palmă" * Bine Xena, gata!*. Rup legătura cu el și eu cu Eric ne îndreptăm spre cei doi. Când tata mă vede se ridică și mă ia in brațe.
-Draga mea, văd că l-ai cunoscut pe Eric, prietenul lui Haedes. Dau din cap și zâmbesc spre Eric care de asemenea imi zâmbea. Haedes se uită la noi și se încruntă la Eric , care ii zâmbește. În camera iși face apariți alt băiat. Dumnezeule! Avea părul blond și ochii verzi. Un verde rece și provocator. Compar ochii celor trei și constant că nu se compară cu ochii abisali ai lui Haedes. Acei.ochii te hipnotizează. Te fac să uiți de tine. Trebuie să stau departe de ei. Vine spre mine și iși intinde mâna politicos.
-Cristian, incantat. Avea o voce caldă și plăcută in comparație cu vocea dură și poruncitoare a lui Haedes.
-Diana, încantată de asemenea. Ii zâmbesc timid și el.imi face cu ochiul. După ce am terminat prezentările tata ne invită la masă. Ne așezăm cu toți la masă și spre marele.meu ghinion, stau lânga Adon... adică Haedes. Cãldura lui mă topește total. Imi șterg o dâră de transpirație și imi iau un evantai. Incep să imi fac aer ca o nebună. De parcă aș fi in deșert și tânjesc după apă. Cei trei zâmbesc amuzați iar eu mă incrunt la toți.
-Diana, scumpo, băieții au venit aici să discutăm despre pace. Vor sta câteva zile,și vreau ca tu să le arăti orașul ș tot ce vor. Dacă până acum am fost calmă , in momentul de față toți nervii au inceput să apară. Băteam cu degetele in masă, tata uitându-se la mine și așteptand un răspuns.nu puteam să il dezamăgesc.
-Tata, dar de ce eu? Am multe teme și nu pot face asta. O poți ruga pe Angela. Ar fi incântată. Incerc să scap din incurcătură. Câteva zile cu Haedes și prietenii lui sigur mă vor seca de puteri. Plus că ma simt intimidată de prinț.
-Nu Diana. Prințul Haedes a spus ca are incredere doar în tine. Așa că tu vei sta cu ei. Plus că nimeni.nu va indrăznii nimic dacă ești acolo. Am decis.Incercam să ințeleg ce spune tata. Mă va lăsa singură cu aștia? Nemernicul. El a fost. El a pus totul la cale. Cat tupeu? Ahhh.."Tu, o să regreți" *Niciodată*
-Bine tată! Mă las infrântă de data asta. Tata se ridică să vorbească cu un prieten de-al lui. In momentul in care a plecat am simțit pe picior o mâna fierbinte. Haedes făcea cerculețe iar locurile parcă luau foc. Fiorii de plăcere iși făcea lor prin rațiunea mea și eu le-am dat voie bucuroasă.
-Se pare ca vom fi.doar noi patru! Haedes rănjește și cei doi il urmează. Rațunea s-a trezit și cu ea și tupeul meu.
-Dacă tu crezi că eu voi sta singură cu tine și cu prieteni tăi, te înseli. Știi ceva? Zâmbetul ala al tău este chiar cretin. Schimbă-l. Asta este un sfat. Il.priesc in ochii și il.lovesc cu evantaiul peste degete luandu-și mâna de pe piciorul meu.
- Ai grijă ingeraș. Imi.plac jocurile și ca să te pun in temă, nu am pierdut niciodată in față nimănui. Mă privește nervos in ochii și mă ridic dupa scaun. Ii arunc o.privire urâtă și plec. Mă opresc in dreptul ușii și spun tare și răspicat.
-Nu pot garanta că o să pierzi sau o să câștigi, dar ce pot garanta este ca o să te arzi! Spun totul cu un zâmbet pe buze, după care părăsesc camera, lasandu-i pe cei trei cu fețele.mirate.*Am ajuns și la capitolul 8. Am descis să ii dau Dianei puțin tupeu pentru a putea să il infrunte pe Haedes. Fiind prima carte o să incerc să fie una bună. Voi vedea ce va fi.pe viitor. Dacă nu va fi conform așteptătilor o să o șterg. Am.nevoie și de părerile voastre. Pupicii❤❤❤
CITEȘTI
Jocul Focului
Teen FictionCe se întâmplă când cele două lumi nevăzute fac pace? Când demonii, în frunte cu Lucifer și îngerii, în frunte cu Arhanghelul Gabriel se unesc? Hades, fiul infernului, este la fel de crud și rece ca tatăl său.Un idol al femeilor. El este focul infer...