"Bucătari șefi"

114 8 13
                                    


     Haedes

        Lighioană proastă. După ce că azi a atins-o pe Diana cu buzele lui jegoase m-ai are și tupeul să mergă inaintea ei. Azi am simțit că Iad-ul o să ardă la propriu când am văzut scena celor doi! Cum si-a permis viermele ala? Cum? Văd cu se apropie se ea și măresc pasul. Mâna fină a Dianei urmează să fie sărutată de....nici naiba nu știu cum să il definesc. Peste cadavrul meu o să o atingă iar. Il văd cum se apropie, imi strâng pumnul și îi lovesc fața pocită ,idiotului. Il zbor la trei metri și sunt dezămagit. Doar atat? Stai să reiau. Imi incordez pumnul.pentru o nouă lovitură și pășesc spre el, când spiridușul meu mă prinde de mână și ma trage inapoi. Ii zâmbesc idiotului care are jumătate de față vânătă.
      -Haedes, calmează-te! Diana mă privește cu o privire calmă, insă focul nu poate fi stins.
    -O dar vai, mai ai dinți in gură? Ce politicos sunt! Dacă o dată te mai atingi de Diana, iți scot și dinți, vrăjitor idiot! Mă uit la Joseph și imi vine să il dezmembrez. El mă privea cu spaimă și se ridică de jos mimand durerea provocată de pumnul meu. Și incă nu am dat așa tare, eu voiam să ii zbor capul, dar nu am nimerit. Norocul e de partea lui.. Incearcă să spună ceva, insă mâna micutei.mele ii face semn să tacă.
     -Joseph, scuză-ne te rog. Aaa, o să vorbim mai târziu, lasă-ne singuri. Cimpanzeul aprobă și pleacă cu capul in jos.
      -Să crezi tu că vorbiți vierme! Diana glumește! Il privesc arogant , insă in momentul in care imi intorc privirea spre Diana, un pumn mă izbeste in piept și rămân fără aer.
     -Dacă o dată mai faci asta, lovitura va venii sub centură! O privesc nevenindu-mi să cred ce putere are. O văd cum se intoarce să plece, dar nu scapă așa ușor.

      Diana

     Doamne, săracul Joseph. Are fața vânătă, iar infumuratul asta a râs la el arogant, ba chiar l-a amenințat să stea departe de mine. Cu ce drept face asta? Aoleu. Ii intorc spatele și dau să plec, când sunt ridicată pe sus, cu picioarele pe umerii lui și cu capul in jos.
      -Haedes, să-mi drumul, idiotule! Țip cât mă tin plămânii, insă gorila nu schițează nici un gest. Il lovesc insă nimic.
     -Incetează să mă lovești, oricum nu simt nimic! Ooo vai, tu si corpul tau de Ieti. Acum se dă mare! Il lovesc in continuare când simt o durere in partea dorsală.
      -Auuu...Ce tocmai a făcut? M-a mușcat de fund? Pi da bagas-ar...Jocul asta se.poate juca in doi monstrule. Il apuc de fund și il ciupesc cât de tare pot, el sărind de durere. Incep să râd și el mă aruncă in sus prinzându-mă in brațe. Când tocmai credeam că am scăpat, apa rece din pișcină mă lovește din plin. Dau din maini să ies la suprafață și intr-un final reușesc.
      -De ce ai făcut asta? Ahh chestie ce ești....Dacă privirea ar putea ucide, până acum era deja ingropat.
     -Păi erai cam incinsă și m-am gândit să te răcesc. Incepe să râdă, iar toată curtea este curpinsă de amuzamentul lui, eu aproape incălzind apa de nervi. Profit de neatenția lui si il trag de un picior in apă. Acum este rândul meu să râd. Și ce mai râs. Imi dau lacrimile și obrajii mă dor.
     -Cine este infierbântat acum? Il privesc amuzată și văd că i-a dispărut tot râsul.
     -O să te inec, tu ahh...Vocea lui Haedes era nervoasă și eu ies cât de repede pot. O iau la fuga spre palat, cu Haedes in spatele meu.
     -Nu mă prinzi uriașule. Fug cât pot de repede, iar  râsetele noastre se aud in tot.palatul. Fug, fară să văd unde, și nimeresc in bucătarie. Brusc imi vine o.idee minunată, zâmbetul dracesc lățindu-se din ce in ce mai mult. Iau o punga de făină și il aștept pe Haedes, iar cum intră ii arunc toată făina pe el, făcându-l alb.
      -O, dar vai Haedes, de ce ești așa de palid, iți este rău? Incep să râd și incerc să fug, insă sunt prinsă. O pungă de făină mă face albă ca o fantomă  și mă intorc spre Haedes. La aceasta priveliște incepem amândoi să râdem unul de celalalt. Râd, iar in acel moment mă trezesc cu o mână de frișcă in cap și una pe  față. Și ca ultim lucru, bombonele colorate. Arăt ca un tort. Vai dar ce bucatari buni suntem. Dar cum o să gustăm acum? Haedes parcă imi citește gândurile și se apropie de mine, mă prinde de talie și imi ia cu limba frișca de pe buze, moment in cale ingheț.
      -Mmmm, ce dulce ești!

***** Bună dragilor. Am vrut să aduc și puțin umor cărții și sper că am reușit! Vreau să mulțumesc tuturor pentru faptul că imi citiți cartea. Mulțumesc mult pentru părerile voastre dragelor și sunt primite cu același drag in continuare . Orice părere mă ajută. Vă pup❤❤❤****

 
    

Jocul FoculuiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum