"Luptă de caractere"

81 9 7
                                    

     **Acest capitol ii este dedicat lui @ginutagina **

     Haedes

      Imi ridic privirea confuz datorită mirosului de ciocolată și imaginea din fața ea imi face inima să se oprească. Micuța mea ținea in mână o sabie mai mare ca ea și ii ținea piept unui nefirim. Nefirimul vine să o atace insă ea ii respinge atacurile cu stângăcie. Ea nu poate lupta cu unul ca ei. Pentru mine face asta. Micuța mea iși riscă viața pentru mine. Gândul acesta imi face inima să o ia la fugă.
     -Haedes! Strigătul Dianei mi-a făcut flăcările să se trezească. Nu știu cum dar puterea revenea și il voi sfâșia pe acel nefirim jegos care a indrăznit să ridice sabia la Diana. Mă ridic și văd că micuța a scăpat sabia iar nefirimul se apropia de ea. Când să o lovească i-am zburat capul cu o singură lovitură.

     Diana

        Lupt cât pot de mult. Nu pot lăsa nefirimul să se atingă de Haedes. Ii parez lovitură după lovitură, insă intr-un moment de neatenție nefirimul imi zboară sabia din mână. Se aproapia de mine și frica incepe să mă cuprindă. Sper că Haedes a avut timp să plece. A ridicat sabia insă intr-o fracțiune de secundă, capul lui era la.picioarele mele. Șocată il văd pe Haedes, in pielea goală,inconjurat de flăcări. Semnele negre ii acopereau corpul și arăta ca un zeu. Era minunat. Atât de puternic. Flăcările mocneau iar el și-a intors privirea spre mine. Brusc m-am rupt de realitate și am căzut in ispita intunericului. Aceasta vrajă s-a rupt când el a venit spre mine. Mi-a zâmbit arogant, probabil observânt faptul că salivez și eu roșesc imediat. Imi dă mâna să mă ridic și mă trage la pieptul lui. Flăcările lui.mă inconjoară  in timp ce el mă strânge puternic in brațe.  Mă simțeam atât de bine, atât de protejată. Il privesc in ochii și el se apropie de mine.
        -Nu ai de gând să imi mulțumești cã te-am salvat Diana? Stai așa. Ce să fac? Ast râde de mine. Dacă nu eram eu, acum statea mort pe podea. Nemernicul. El să imi mulțumească.
       -Pardon? Să iți mulțumesc...eu? Dacă nu eram eu acum erai mort . Tu să  imi mulțimești. Clar? Il privesc urât sperând să il intimidez insă nu imi iese. El râde la mine și mă ciupește de fund. Ce naiba, e nebun?
      -Draga mea, să iți spun ceva, eu nu mulțumesc. Te-am salvat și eu, deci suntem chit.Ce face? Doamne, e nebun. Chit? De unde până unde?
      -Chit? Să o crezi tu DRAGULE. Eu te-am salvat de două ori, deci, să te aud. Ii zâmbesc invingătoare. El.mă privește amuzant și imi dă părul după ureche.
      -Diana, pentru azi suntem chit nu? Iar pentru că m-ai salvat atunci, imi erai datoare. Te-am făcut să te simți bine...aaa..in momentele noaste! Rânjește ca un idiot și imcep să regret că l-am salvat. Nu se poate să trezesc nefirimul ala idiot să iși facă treaba?  Mă privește amuzat și roșesc ca o idioată când imi aduc aminte de acele momente.
      -Da-mi drumul. Oprește flăcările și lasă-mă, ești un.. Incerc să spun ceva dar idiotul m-a ciupit de fund și imi vine să il pocnesc.
      -Nu mai face asta altfel.... Nu apuc să spun ceva că spațiul dintre noi a dispărut și el era la doar doi centimetri de fața mea. Imi inghit vorbele și rămân ințepenită. Mă privea așa de intens, corpul lui trimitea atâta căldură incât fruntea mea era plină de sudoare. Dumnezeule! Avea buzele așa mari și cărnoase. Ce ar fi dacă l-as săruta? Cum s-ar simții?
      -Altfel ce..Diana? Nu puteam vedea decât buzele lui perfecte.
    -Altfell...aaaaa...aaa..! Nu puteam spune nimic. Creierul meu prost a uitat să se trezească din transă. Se apropie ușor de mine, buzele.noastre erau așa aproape. Il priveam atent și inima a incetat să mai bată când limba lui a trasat conturul buzelor mele. Flăcările m-au cuprins și eram o torță vie. Când am deschis ochii, pe care nu știu când i-am inchis, Haedes nu mai era. In urmă a rămăs doar o adiere caldă. Ce dumnezeu a fost asta? Imi ating buzele și incă simt căldura limbii lui. Asta a fost... Oauuuuuu

    **** Un nou capitol dragilor. Gina, sper să iți.placă scumpo, este capitolul tău.❤❤❤** La media sunt Haedes și Diana**

    

Jocul FoculuiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum