"Inimă distrusă"

93 10 4
                                    


      Diana

      Plec nervoasă de lângă cei doi și simt cum un foc mă cuprinde. Jur că nu o să mă mai apropii de acel idiot. Niciodată. Cobor scările iar in sala tronului sunt așteptată de Lucifer, care avea un zâmbet pe față, insă la vederea privirii mele, toată fericirea ii dispare.
      -Diana, s-a intâmplat ceva? Mă intreabă Lucifer și la nervi pe care ii am.imi vine să ii rup gâtul. Din cauza lui a apărut acel netremnic ingâmfat.
      -Este totul bine Lucifer! Ii ofer un zâmbet crispat. Imi strâng degetele și simt cum unghiile imi intra in carne. Iubită aa? Normal! Doar nu s-ar uita la un inger. Ce idioată sunt. M-am indragostit tocmai de persoana pe care nu o.pot avea niciodată. Haedes este focul iar eu apa. Niciodată nu pot fi impreună. Acest gând mă face să sufăr, insă trebuie să uit. Merg după Lucifer și mă așez la masă. După noi vin și Haedes, cu AIA. Nici nu mă uit la ei și mă așez. Vine mâncarea. Doamne, dar ce foame imi era. Abia astept să mănanc. Toate felurile de mâncare au fost așezate frumos pe masă și arătau delicios. In partea in care stătea Lilith, era un bol.cu supă și mi-a venit o idee.
     -Lidia, imi dai și mie te rog supa? Mă uit spre Lilith care se inroșește de nervi. Știu că nu este bine ce fac, dar am să ii arăt nemernicii că nu sunt.un inger fricos.
     -Este Lilith...! Spune vorbele.printre dinți și ii arunc un zâmbet timid.
     -Tot aia e..! Ii arunc o privire invingătoare plus un zâmbet angelic. Lucifer aproape se ineacă cu.mâncarea de râs, văzând fața nervoasă a prințesei. Haedes rânjește dar nu spune nimic.
     -Tu, nemernico, să nu imi mai greșești numele niciodata! Vocea ei pițigăiată deja mă enerva și dorința de ai umfla buzele alea mai mult iși face apariția imediat. Palma mă mănâncă și nu știu dacă mai rezist.
      -LIDIA sau cum te numești tu, eu nu țin minte numele oamenilor neimportanți. Mi-aș incărca mintea cu prostii. O privesc in ochii și sunt gata să explodez. Insă nu pot face asta. Imi termin liniștită masa și mă ridic. Lilith pleacă și eu urc scările fericită că nu o să ii mai văd fața. Vreu să fac un duș rece, să scap de toți acești nervi. O.mână mă prinde de ingheietură și sunt impinsă in perete, corpul fiind blocat de cineva. TU! Haedes mă țintuia de perete și nu puteam să mă mișc. Cum poate să facă asta? Acum câteva minute se săruta cu Lilith de parcă viața lor depindea de asta și acum vine la mine? Pfffff
     -Haedes, dă-mi drumul. M-am săturat de comportamentul tău. Spun totul cât de clar pot, insă apropierea dintre noi mă face să uit ce voiam să zic. Mă pot concentra doar la corpul lui fierbinte peste al meu. Simt caldura prin materialul rochiei și simt că mă topesc.
      -Ascultă bine ce zic Diana! Las-o.in pace pe Lilith bine? Este iubita mea! Clar? Văd negru in fața ochilor și inima incetează să mai bată.
     -Haedes, dar...aaa..am crezut.. Cuvintele imi răman blocate in gât și nu mai pot spune nimic.
     - Ai crezut ce Diana? Că intre noi poate fi ceva? Păi să clarific ceva inger stupid. M-am jucat! Am vrut să mă vrei și apoi să te distrug. Incepe să râdă și lacrimile iși fac loc. Nu se poate așa ceva. De ce? Un joc? Să mă distrugă? De ce? Eu l-am salvat. Am făcut totul... Nu pot să cred. Ceva in mine se rupe și.nu mai pot respira.
     -Ce ai crezut aa? Că eu aș putea iubii o fată ca tine? Diana, eu sar din floare in floare. Te-ai amăgit singură prostuț-o. Nu mai pot să aud, să văd, să simt! Nu pot crede că mi-a făcut una ca asta! Aerul mi-se oprește in gât și nu mai.pot respira. Idioato, idioato. Cum să mă indrăgostesc de un demon? Cum?
     -Dacă am lămurit situația, fă ce ai de făcut cu răniți , ia-ți lucrurile și dispari. Toată puterea mea se risipește și lacrimile incep să imi curgă pe obraji. Il.privesc in ochii și pentru o secundă am putut vedea regret. Insă nu este posibil. Este un monstru. Cu ultima forță rămasă il imping și o iau la fugă. Nu se poate. Sunt distrusă. In tot acest timp, eu...euuu....

     Haedes

     Inima mea este distrusă. Imi pare rău micuța mea! Am mințit ca un nemernic, te-am făcut să suferi. Insă este cel mai bine. Nu poți intra in această lume, una din care nu o să mai poți ieșii. Imi pare rău, micuțo. O.privesc pentru ultima dată și plec.... Te...

    ** Iată un nou capitol scumpilor. Sper să vă placă. Mulți pupicii 😘❤❤❤❤**
  

Jocul FoculuiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum