" A mea, clar?"

94 8 7
                                    


      Diana

     Idiot stupid. Cum naiba am putut să ii cad in plasă. Dau cu pumnul in pernă a 1000 a oară și mă gândesc cum am putut să ii fac jocul lui Haedes, numai că...ahhh Doamne, atingerile lui pacătoase mă innebunesc, mă fac să tremur și să tânjesc după mai mult, dar cel mai inicitant lucru este sarutul lui. Sarutul lui este biletul meu spre păcat. Buzele mari și cărnoase, felul cum ele se mișcă peste ale mele. Am avut primul meu sarut, și tocmai cu un demon arogant dae in același timp al naibi de fierbinte. Limba lui, ahh, la câte chestii m-am gândit că poate face cu ea, moment in care imi mușc buza. Doamne inebunec, la ce mă gândesc? Ce naiba e cu mine? Devin dependenta de...el? Nu se poate, nu, imi dau o palmă mintal și mă ridic din pat. Fratele meu m-a anunțat că a avut o treabă importantă, așa că mă bag in pat. Mă uit la ceas si vad ca este 8 , așa ca iau o carte și incep să citesc relaxându-mă in așternuturile catifelate. Ploapele mele sunt din ce in ce mai grele, iar somnul mă ia imediat arucându-mă in lumea viselor.
    Dimineața a venit mai repede decat voiam și telefonul sună ca nebunul. Il iau și il arunc in ușă deja iritată de sunetul lui cretin. Imi pun perna.peste cap, sperând să mai adorm umpic, când două bătăi in ușă mă fac să imi scot capul de sub pernă.
     -Da! Țip la persoana care mă deranjează și mă gândesc la un mod in care să mă răzbun.
    -Domnișoară, domnul Lucifer vă așteaptă jos să mergeți la spital! Vocea  servitoarei mă face să uit de nervi și sar din pat. Merg repede să fac o baie caldă, după care imbrac o rochiță mov, cu umerii goli, o pereche de sandale cu toc, imi fac un coc rebel si ies pe hol. Merg pe hol, când in fața mea apare Joseph, care se chinuia să iși facă un nod la cravată. Parcă se lupta cu un monstru, așa de incordat și incruntat era. Mă apropii de el și ii zâmbesc amuzată.
     -Lasă-mă să te ajut! Incep să râd când văd că răsuflă ușurat și ii fac nodul din 3 mișcari. Mă privește uimit și se uită la cravată.
    -Cum ai reușit să imblânzești bestia? Incep să râd la intrebarea lui și el mijește ochii verzi de cristal.
    -Nu este așa de greu ! Eu ii fac nodul la cravată tatălui meu! Il văd cum zâmbește și este așa de inocent. Il văd că se apropie de.mine și ingheț. Iși apropie fața de a mea și imi dă un pupic.pe.obraz.
     -Ești cea mai tare Diana! Imi face cu ochiul și fuge pe scări. Probabil este in inarziere. Simt căldura cum imi urcă in obraji, dintr-o dată devenin rosie ca un rac. Imi ating obrazul și mă uit in prejur să văd dacă a văzut cinevă asta. Și ghiciți. Să vedeți ce noroc am. Două abisuri brăzdate de un foc roșu, erau pe cale să mă distrugă. Haedes, era stană de piatră și mă privea urât cu pumni incleștați. Mă simt incolțită și caut o cale de ieșire. O să o pătesc. De data asta mă face pernă. Și imi vine cea mai cretină idee. Ii zâmbesc nevinovat, fac stânga imprejur și o iau la fugă pe scări. Cobor scările im viteză și ajung in sala tronului unde era Lucifer. Mă apropii se el trăgându-mi resoirația, permitând aerului să imi umple plămânii.
     -Aaa, Diana! Ai ajuns, hai să mergem. Da ce ai pățit? Mă uit la el și incep să râd.
    -Aaa, voiam să văd cât de repede pot să cobor scările! Mă uit la el cu ochii.mari și el incepe să râdă. Il văd pe Haedes cum coboară scările și il iau pe braț pe Lucifer și.il trag după mine afară.
     -Aaa, hai să mergem! Aproape il târăsc până la spital, sperând că Haedes are altă treabă. Toată dimineața ni-am petrecut-o ajutând demonii de diferite vârste, ba chiar mi-am făcut câtiva prieteni. Mici desigur. Le-am promis că mă voi juca cu ei mai târziu și chiar am de gând aă fac asta. Eu și Lucifer o luăm incet spre palat, eu admirând toate priveliștile. Nu este ca in Rai, dar nici urât nu este.
     -Și, Diana, iți place aici? Intrebarea lui Lucifer mă ia prin surprindere și tresar.
    -Desigur, eate feumos și nu este mare diferență intre Rai și Iad. Ii răspund sincer și il văd cum zâmbește.
    -Păi, ce ai zice dacă ai primii o bursă aici. La academia noastră. Ti-ar plăcea? Nu cred, asta este visul meu de mică. Mereu am vrut să urmez aici o facultate. Să invăt să lupt, să imi folosesc magia mult mai bine. Dacă am, desigur.
     -Doamne, ar fi super! Zâmbes și Lucifer mă privește uimit.
    -Păi, consideră-te intrată! Il privesc oe Lucifer și nu imi vine să cred. Nici nu stau să mă gândesc și il imbrățișez strâns, el rămânând uimit.
    -Ooo doamne, mulțumesc, mulțumesc! Il eliberez și el.imi zâmbește cald. Cine este el, și unde este Lucifer?
    -Cu plăcere! Drumul inapoi la palat a fost unul tăcut. Ajungem și inaintea mea vine nimeni altul decât Joseph, cu zâmbetul lui perfect. Vine langă mine, imi ia mâna să mi-o sărute, insă in acel moment, un pumn il.lovește și il zboară la 3 m distanță. Un Haedes nervos iși face apariția și am inghețat.
      -E a mea! Iți e clar lighiană? Eu rămând uimită in timp ce Lucifer zâmbește satisfăcut.

*****Un nou capitol dragilor. Sper să vă placă. Ce credeți , va incepe Diana academia din Iad? Totul rămâne un secret. Vă pup***

Jocul FoculuiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum