***Dragilor, de data asta o să incep capitolul cu o provocare pe care am primit-o de la @Didi1247 . Uite desenul scumpo 😂 . Nu mă judecați..😂😂**
DianaAm rămas uimită de gestul lui Haedes. O mănă pe umărul meu mă face să tresar iar când mă intrc dau de Lucifer. Doamne, omul asta este așa de intimidant.
-Diana, mulțumesc că ai adus intăririle și.pentru că l-ai salvat pe Haedes. Doamne sper că nu a văzut ce a făcut Haedes. Mă inroșesc și imi mut privirea din ochii cercetători ai lui Lucifer.
-A fost de datoria mea,domnule! Spun mai mult in șoaptă și sper să nu mă dau de gol, insă timiditatea mea cretină iși spune cuvântul. Sunt roșie ca un rac și nu pot să imi revin. Lucifer dă să plece, insă se oprește in dreptul meu..
-Fiul meu nu a mai făcut așa ceva unei fete. El le sărută și gata! Râde și eu mă fac grena de rișine. Doamne, Lucifer a văzu totul și chiar acum imi vine să intru in pământ. Haedes, idiotule.
-Diana! Sunt strigată de tata și merg spre el când il văd pe Lucifer stând alături. Doamne sper că nu i-a spus tatălui meu. Lucifer imi zâmbește amuzat și inghit in sec.
-Scumpo, am vorbit cu Lucifer și am decis că vei rămâne aici câteva zile pentru ai ajuta pe ceilalți medici.la vindecarea răniților. Sofia mi-a spus ce s-a intâmplat cu Raja și sunt uimit și de asemenea mândru de tine, draga mea. Mă uit cruciș la tata și la Lucifer. Aștia râd de mine? Cum să răman aici? Nici gând. Nu așa aproape de EL.
-Dar tată, eu unde voi sta? Nu pot aă răman! Imi incerc norocul cu fața de cățeluș insă nu mi-a ieșit nimic căci Lucifer intervine imediat
-Diana, vei locuii la palat. Nu se va intâmpla nimic, Haedes va avea grijă de tine. Imi face cu ochiul și imi vine să il scot. Nu se poate. Sigur aștia râd de mine. Aștept ca unul să râdă și să spună că a glumit insă visul mi-a fost spulberat in momentul in care tata a vorbit.
-Da draga mea, totul o să fie bine. Prințul o să aibă grijă de tine. Normal că o să aibă. Tocmai de asta imi este frică. Doamne ferește.
-Bine scumpo, noi plecăm și te lăs cu Lucifer. La revedere scumpo. Tata mă sărută și pleacă iar eu rămân cu Lucifer. Imi rod unghiile de nervi și imi vine să il iau la bătaie dacă mai rânjește așa. Se vede de unde a moștenit Haedes zâmbetul ăla stupid.
-Vino să iți arăt palatul Diana. Și apoi camera ta. Lucifer o ia in fată și eu merg după el . Palatul era intunecat insă inte-un fel atrăgător. El era luminat de candelabre uriașe din cristal iar acele coloane de susținere erau de-a dreptul minunate. Pe ele erau crestate diferite desene. M-am uitat mai atent și am văzut că pe majoritatea era Lucifer. Mda, ce ingâmfat. Doamne dar Haedes le-a moștenit pe toate de la el. Intru in sala tronului și rămân uimită de contrastul dintre roșu și negru. Sala era plină de lumânări, acest lucru dând un aer sumbru. Am dat să înaintez când un mârâit mi-a făcut pielea de găină. Intorc capul și in spatele meu era un câine, cred că asta este. Nu știu sigur pentru că este foarte disproporționat. Fața era o gură mare, deci nu avea ochii. Gura era plină de dinți, și doamne câți dinți poate avea creatura asta? Era mai mare ca mine, cu patru picioare din care dumnezeule mai ieseau alte picioare. Imi venea să vomit. Creatura venea spre mine și am rămas blocată datorită fricii. Când să mă atingă, creatura a luat foc iar urletul de durere s-a auzit in tot palatul.
-Asta era un câine de pază. Nu sta pe lângă ei, nu știi ce pot face. Lucifer imi face semn să o iau după el și poenesc spre niște scări uriașe. Urc și ajung pe un coridor mare unde erau multee uși. Deci una din aste este camera mea. Cum o să țin minte unde este? Pff.. Lucifer inaintează și se oprește in dreptul unei uși albe. Asta de unde a apărut? O deschide și rămân uimită. Această cameră era minunată. Contrastul dintre alb și negru iți tăia respirația. Aveam un pat mare, alb cu baltachin negru. Un pupitru mare lângă care o bibliotecă era frumos așezată. Candelabrul alb era minuație
-Iți.place Diana? Vocea lui Lucifer mă ia pe nepregătite și tresar.
-Aaaa, da, este minunată, mulțumesc. Chiar era minunată. Parcă era pentru mine. Mulțumesc Lucifer.
-Bine Diana. Te las să te acomodezi și te aștept jos. Aprob și acesta iese din cameră lăsându-mă singură. Sper să fie totul bine. Adică ce se putea intâmpla? De fapt, un demon m-ar putea mânca, mi-ar putea smulge aripile sau mai bine, m-ar tortura până aș muri. Nu multe nu? Da,așa credeam și eu. Fac repede un duș și.mă uit.in dulap. Erau tot felul de rochii frumoase, cu bijuterii și total diferite de ale mele. Aleg una roșie. Rochia era pe umeri, cu spatele gol. Mă uit in oglindă și rămân uimită de cât de bine imi stă. Corsetul se strângea perfect pe talia mea de viespe. Imi fac părul intr-un coc neglijat și imi.incalț pantofii. Deschid ușa și furia m-a cuprins. In fața mea, era Haedes, care se săruta cu UNA. O fată blondă, mai mult dezbrăcată. Arăta frumos recunosc. Avea forme perfecte iar rochia aia, sau mai bine zis bucata de.material, i-le scoteau in evidență. Cei doi se sărutau cu atâta poftă și eram gata să explodez. Buzele lui pe ale ei. Imi venea să o inșfac de părul ala blond și să o dau cu capul de pereți. Dar dacă fac asta, o să ii arăt demonului că imi pasă. El doar s-a jucat cu mine. Asta a fost. Haedes iși intoarce privirea și mă observă. Ochii lui se măresc și mă măsoară din cap până in picioare. Iți place ce vezi nemernicule? Păcat că doar o să privești, creatură proasta. Oprește sărutul și in momentul acela, blonda mă privește. Mă măsoară și imi aruncă o privire arogantă, la care ii răspund cu cea mai mare plăcere.
-Diana, nu știam că ai ajuns. Haedes rânjea probabil observând că sunt incruntată.Blonda vine spre mine și mă privește de sus. Se apleacă spre mine și ma preivește in ochii. Ochii ei erau roșii.
-Eu sunt Lilith, iubita lui Haedes. Înteles micuțo? Iubita lui aaaa? Nu o să mă las mai prejos.
-Te strofoci degeaba Lilith. Nu m-aș uita niciodată la unul ca... El. Le zâmbesc amândurora, pufnesc și trec pe lângă ei, coborând scările.**Asta este un capitol mai lung. Diana geloasă? Ce părere aveți? La media este palatul din Infern.**
CITEȘTI
Jocul Focului
Teen FictionCe se întâmplă când cele două lumi nevăzute fac pace? Când demonii, în frunte cu Lucifer și îngerii, în frunte cu Arhanghelul Gabriel se unesc? Hades, fiul infernului, este la fel de crud și rece ca tatăl său.Un idol al femeilor. El este focul infer...