"O să te distrug!"

92 8 15
                                    


       Diana

     Il las ca pe un idiot in urmă! Asta merită, este un nimic, doar un nimeni. Imi indrept privirea rece spre cei de la masă, insă simpla prezență a lui Haedes mă face să tremur. Ajung in dreptul lor, iar in momentrul acela toti se ridica. Le arunc o privire rece , lăsându-mi starea de nervi sa fie vizibilă.
      -Prințesă Diana. Mă bucur că ați coborât! Permite-mi să iți spun ca arăți minunat! Imi indrept privirea spre cel ce vorbește și mă opresc in doi ochi verzi. Am tresărit la vederea lor. Acel verde, era foarte straniu.
       -Mulțumesc mult! Să incepem! Imi mut privirea spre Lucifer și incepem să discutăm despre răniți. Ședința a durat aproape două ore. Două ore idioate in care m-am luptat cu privirea tipului cu ochii de smarald și cu caldura emanată de Haedes. Era așa aproape. Mă privea așa de intens și piele s-a făcut de găină. Rezistă Diana! Nu uita. Este un nimic!
       -Ești de acord cu asta Diana?  Sunt distrasă de vocea lui Lucifer și imi intorc privirea spre el!
       -Lucifer sunt de acord. Vindecătorii angelici, in frunte cu mine, vom vindeca toți răniți. Iar plus de asta, si batrâni care suferă de boli majore. Le zâmbesc tuturor și toți rămân uimiți. Pe tipul nou il privesc cu răceală și il văd cum inghite in sec. Perfect! Baieți proști!
      -Atunci ședința se incheie! Lucifer mă privește și se ridică. Incerc să mă ridic insă vocea băiatului mă oprește.
      -Diana, nu vrei să mai facem.o mică ședință, amandoi? Imi zâmbește ștrengar și dacă până acum credeam cã Haedes are cel.mai cretin zâmbet, mi-am schimbat părerea. Inchid.ochii ,mă calmez și.ii.ofer.un zâmbet forțat.
       -In ce scop? Il.privesc insistent și deja vãd că tesare.
       -In legătură cu multe, Diana! Toți iși indreaptă privirea spre mine și nervi incep să mă cuprindă. Pot să jur că am auzit un mârâit, dar cred că a fost al meu. Făptură proastă! Stai.puțin. Mă aplec peste masă, ii arunc un zâmbet șiret și il.privesc in ochi.
       -Unu la mână frumușelule, pentru tine sunt prințesa Diana, și doi.la mână, intrebarea ta este ambigue. Stai să clarific eu! Dacă te referi la o intâlnire pentru meditații la română, posibil să accept, dar dacă te referi la una...mai exotică, fi sigur că nu! Nu mă dau in vânt după....chestii ca tine! O zi bună! Il privesc pentru ultima dată, după care imi indrept privirea spre Haedes, care era roșu la față. De nervi? Dar de ce? Strângea fața de masă gata să o rupă, iar eu, ii zâmbesc arogant. 1-0 nemernicule! Mă ridic invingatoare și pornesc spre ieșire, pe chip apărându-mi.un zâmbet. Merg spre camera mea, mandră, când o mână mă prinde și ma izbește de perete. Mâinile imi sunt ridicate  deasupra capului și aproape.pup peretele la cat de tare iși.presează corpul de al meu. Un miros bine cunoscut mă face să imi dau seama că...printul o să si-o ia!
      -Diana, cumva mă provoci? Așa repede m-ai uitat? Ce păcat.. Vocea lui mi-a făcut sângele să fiarbă și inima a inceput să imi bată puternic. Ma intoarce cu fața spre el și.mă privește cu poftă. Ochii lui erau așa mari și intunecați, iar mintea mea bonlavă, in loc să vrea să plece, ingenunchia in fața lor.
      -Știi, eu cred că ai arăta mai bine fără rochia asta pe tine! Inghit in sec și tot tupeul meu se risipește. Mâna lui păcăroasă incepe sã se plimbe pe corpul meu, făcându-l să ardă. Locul in care mă atingea lua foc. Incerc să mă mișc insă mâinile mele sunt țintuite deasupra capului.
      -Ești a mea micuțo! Cuvintele lui mă fac să iau foc și nu de plăcere. Nu sunt un obiect! Cine se crede! Ma misc, incercând să scap, insă cu cât mă mișc mai tare, cu atât el se presează mai tare. Toata răbdarea mea era pe ducă și simt nevoia să il plesnesc.
      -Nu o să scapi. Recunoaște că ma vrei și te las să pleci! Privesc abisul din ochi lui și parca o flacără ii străbate. Niciodata! Nu il vreau. Visează. Infumutat.
      -Ce este Diana? Ce este așa greu? Știu că mă vrei. Poate ne distrăm umpic până pleci? Ce zici? Imi zâmbește arogant și in acel.moment palma mea, face cunoștință cu obrazul lui. Il.imping cu putere și il privesc rece!
      -O să te distrug!

****Hei, un nou capitol. Ce părere aveți despre Haedes? Dar despre "băiatul cu ochii de smarald", cum spune Diana? Va devenii el un.obstacol pentru Haedes? Rămânți alături de mine și vom vedea! Vă pup ❤😍😘
     

Jocul FoculuiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum