"Joseph aaa?"

106 8 16
                                    

   
      Haedes

   Iar m-a plesnit, nu imi vine să cred. Nu este vina mea că a fost așa... Pe numele lui Lucifer, dacă vre-o fată m-a excitat cu privirea, dar se pare ca a apărut ea, care cu o singură privire mi-a trezit fantezii. Nu m-am putu abtine să nu merg după ea. Dupa faza din camera consiliului, unde am părut un prost, a mai apărut și bufonul ăla care ii facea ochi dulci. Cine dracu mai este și ăla? Nervii mei au fost intinși la maxim in momentul in care acea corcitură a indraznit să ii propună Dianei o intâlnire. Zâmbetul amuzat al micutei mele dar și replica usturatoare m-au făcut să zambesc. Dacă el are de gând să se apropie de ea o să il distrug. O cunosc pe Diana. O zice lumea că este firavă.. Mda, ce glumă bună. Palmele care mi le-a dat spun contrariul. Merg in camera mea să fac un duș rece, deoarece umflătur din pantalonii mei era dureroasă.. Acea rochie, acele curbe, acele forme... Ale mele... Intru in duș și dau drumul la apă. Apa rece mă invăluie insă imaginile păcătoase nu dispar, făcând totul din ce in ce mai dureros. Diana, darar dracu. Dau cu pumnul in duș și ușa se sparge sub impact. O vreau. Ador când se fâstâcește cand este incolțită, ador roșeața care ii apare in obraji. Vreau să o simt sub mine. Să o văd in toata splendoare ei. Să o gust, să ii miros pielea dulce. Mai dau un pumn in ușă.. Pielea aia fină cu miros de ciocolată imi face glicemia să urce. Ochii ăia păcătoși parcă ma roagă să o iau in brate. Mă sufocă și imi dă aer in același timp. Ce mi-ai făcut fetiță? Ies din dușul rece care nu m-a ajutat cu nimic și injur in barbă. Mă imbrac și cobor spre parter. Merg agale pe hol și dau de o servitoare care când mă vede scapă tava din mână. Mă uit urât la ea și se face grena la față. Se apleacă repede să strângă lucrurile și fuge. Ce speriate. Zâmbesc și cobor scările. Il văd pe tata vorbind cu papagalul ală din consiliu și mă indrept spre ei. Papagalul pleacă până să ajung și mă indrept spre tatăl meu.
     -Cine este asta? Privesc in urma lui și doar la amintirea tupeului lui imi vine să il ingrop și sa ii fac garaj in dinți.
     -El este fiul unui consilier puternic din regatul vrăjitorilor. A venit in locul tatălui său. Are o minte ageră. Ii arunc o.privire plină de scârbă
     -Mie nu mi-sa părut deștept in fața Dianei. Imi aduc aminte și mă bufnește râsul
     -Haedes, Diana este un inger. Nu se poate compara cu ea. Este foarte inteligentă . Nu imi place să recunosc dar fata asta este diferită de ceilalți ingeri. Poate obține multe , iar chipul angelic este o armă in plus. Tata are dreptate. Nu o putem subestima. O fi ea draguță și innocentă dar privirea care mi-a dat-o azi, mi-a arăt prin câte modalități mă poate ucide. Și prima este prin propria sinucidere. Poate obtine ce vrea și mie frică de un lucru.. Ca nu o să ii rezist! Tatăl meu pleacă, dar nu inainte să imi amintească incă o dată să las papagalul in pace. Pff, corcitură. Unde o fj Diana? Nu am mai văzut-o. Ies in grădină, când liniștea a fost spartă de un râs cristalin. Stai așa, eu cuno...sc râsu...Diana. Merg să văd de unde vine sunetul și imi apare negru in față ochilor. Papagalul ăla avea mâinile slinoase pe Diana și o gândila. Cu ce drept pune el mână pe ea? Picioarece nu mă mai ascultă și pornesc spre ei. Am de gând să ii sparg fața pocită idiotului. Nervii imi clocoteau și imi venea să sparg tot. Dar..am o.idee, o să ii sparg și fața și dinți. Mă apropii, iar când Diana mă vede incremenește. Imi vede ochii ațintiți spre mâinile slinoase alea vrajitorului și i-le dă la o parte. Privirea speriată pe care mi-a dat-o m-a mai inmuiat și mă intorc spre chestia aia. Stam la câtiva centimetri distantă și il privesc arogant. Diana iși drege glasul și imi aruncă o privire drăguță. Nu micuțo. Nu mă mai inmoi de data asta.
       -Aaa, prințe Haedes, el este Joseph! O privesc cât de jenată este de această situația iar din cauza asta o să o pedepsesc. Nu cred că a înteles ca este a mea. Fie ca vrea, fie că nu! O să o fac să ma dorească. O să o fac să imi geamă numele. Sa nu mai vada alt băiat inafară de mine. Il văd pe prichindel cum imi intinde mână să ne salutăm. Doar nu vrea să ii ating mâna slinoasă. Ii arunc Dianei o peivire urâtă, imi bag mâinile in buzunar și pornesc prin grădină.

    **Bunăă. Scuze că nu am mai postat dar am inceput școala și pff..sunt de dimineață. Sper să vă placă capitolul. Vă aștept părerile dragilor. Vă pup și succes la școală! La media este Joseph! ❤❤❤**


 

Jocul FoculuiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum