"Scânteie aprinsă"

104 8 46
                                    


Diana

Fug in camera mea, lacrimile inundându-mi obrajii. Deschid ușa și o trântesc de perete. Imi vine să il omor. Să il distrug, să ii simt durerea și să zâmbesc. Cum a putut să se joace atât cu mine? Să mă facă să il iubesc și dupa? Dupa am rămas ca o idioată. Simt cum nervii mă cuprind și imi vine să distrug totul. Imi dezbrac rochia și imi iau doar un halat. Idiotul! Gata cu Diana cea micuță, gata cu lacrimile, gata cu suferința. In fuga mea dau peste un pachet de țigări pitit intr-un bol. Nu am incercat, dar......niciodată nu este prea târziu. Iau țigările și mă urc pe pervaz. Imi aprind o țigară și trag din ea cu disperare. Apoi alta, incă una și incă una. Nu merită. Nu merită nimic. Nici măcar o.lacrimă idioată. SA TE IA DRACU, HAEDES. Ai scos ce era.mai rău din mine, m-ai făcut să te urăsc. Băieții? Niște creaturi infantile și inutile. Niște idioți in care nu poți avea incredere niciodată. Iubirea? O.pierderede timp, deoarece vei suferii oricum. Mai iau o țigară și privesc fumul ce mă inconjoară. Nervii iși fac apatiția și fumul din jurul meu ia o culoarea violet. Trag din țigară și blestem momentul in care l-am intalnit. Nu o să mai am incredere niciodată intr-un băiat. Ai vrut să mă distrugi nu? Ești idiot, nu știi că o fată intotdeauna se va ridica? In loc să mă distrugi, m-ai schimbat. Nu mai sunt micuța Diana, ingerul care iubea pe toată lumea. Mi-ai distrus orice urmă de dragoste. O să te distrug, o să imi strigi numele din abis nemernicule! Pfffff....O să fie foarte interesant. Aripile imi ies și mărimea lor este magnifică. Culoarea strălucește in intunericul camerei și observ că de fapt....ele ard! Sunt din foc. Ce naiba? Dau din ele și mici scântei mi-se așează pe piele. Nu mă ardea. Ce naiba? Asta este interesant. Imi retrag aripile și mai iau o țigară. Privesc pe fereastră și văd numai flori. Poate o să fac o vizită in grădină. Poate o să mă calmeze umpic. Dar..mai târziu. Mă urc in pat și mă infund in fumul de țigară. O să regreți. TOTUL.
-Este totul.in regulă domnișoară? O voce de femeie imi atrage atenția.
-Totul este perfect! Lăsați-mă singură! Zâmbesc și calc rămășița din ultima țigară.

****Un nou capitol! Ce părere aveți despre noua Diana? La media este ea! Pupicii****

Jocul FoculuiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum