"Camera ei, aa?"

343 13 1
                                    

*a doua parte*
Haedes

Micuța inaripată o să regrete că ma cunoscut. Mi-a distrus clipa de plăcere, acum având o durere îngrozitoare. Hmm. Ok. Mă bag în pat și imi fac planurile pentru mâine. O să mă distrez de minune.

Diana

Nemernicul a meritat-o. Și eu am simțit că mă sufoc când Aron a plecat supărat. Dar sper că nu s-au certat din cauza mea. " Taci Diana, și el te-a făcut să pari necioplită in fața lui Aron. Sunteți chit". De data asta conștiința mea are dreptate. "Multumesc". Hai acum nu te flata. Mă așez in pat și mă gândesc la ziua de mâine. O să pot să mă relaxez. Jocul acela prost s-a incheiat și eu am învins. Hua.

Haedes

Am deschis ochii somnoros și văd că este 7. Mă ridic somnoros din pat și merg sa fac un duș. Ma spăl și.mă imbrac apoi cobor. Jos mă așteaptă tata cu cei doi prieteni aii mei. Eric și Cristian. Suntem prieteni de la grădiniță. Am făcut toate tâmpeniile posibile împreună și am rănit multe inimi, tot impreună.
- Sunteti gata băieți?Ne intreabă tata.
-Da tată suntem gata! Tata a deschis portalul spre lumea ingerilor. Am trecut toți trei prin portal și am fost întâmpinați de Gabriel și de alți îngeri. Însă nu o vedeam pe micuța Diana. Nu a vrut să mă vadă aa? Eee uite că eu vreau să o văd.
-Haedes, bine ai venit! Mă întâmpina Gabriel cu un zâmbet pe buze
-Mulțumesc de primire Gabriel. Incerc să schițez un zâmbet însă nu imi iese. Zici ca dunt constipat. Imi face semn să il.urmez și pornim spre palat
- Băieți, știți ce mi-a făcut micuța înaripată? Ii întreb eu pe prietenii mei.
- Diana? Intreabă Eric uimit.
- Da, chiar ea. Am spus eu nervos. Când imi aduc aminte imi vine să ii rup gâtul. S-a prefăcut pentru a strica totul.
- Ce ti-a putut face acel inger mic? Tu unul nu ai văzut ce timidă e? Mie unul mi se pare adorabilă. Spune Cristian. Nu pot să cred! Prietenul meu crede că este adorabilă? Mmm dacă stau bine să mă gândesc, este putin. Acei ochii frumosi, parul, corpul. Faptul că este așa mică și firavă. Mă incită destul de mult, mai ales că mi-a intrat in joc. Nu o credeam in stare. Dar mi-a tinut piept. A trezit in mine un foc, ce nu mai poate fi stins așa ușor.
-Păi să vă spun. Acea adorabilă cum ii spui tu este un drăcușor. A intrat în mintea mea in timp ce eram cu Lilith și când eram in momentul in care eram gata să o facem ea mi-a spus să nu indrăznesc să mă dezbrac cu ea in mintea mea. A mintit cu nerușinare spunand că ea nu poate ieșii când a vrut doar să se răzbune pentru că și eu i-am făcut ceva de genul! Imi termin discursul iar băieții aveau gurile până la pământ. Probabil nu se asteptau la asta asta din partea unui inger. Nici eu nu mă așteptam, să fiu sincer.
-Nu se poate! Incepe să râda Eric și Cristian la unison făcându-i pe toți să se intoarcă.
-Și ai de gând să te răzbuni nu?Intreabă Eric oprindu-se dintr-o dată din râs. Zâmbetul meu malefic il face să se încrunte.
- Recunosc că micuța merită o lecție însă ai grijă Haedes. Este fiica lui Gabriel. Doamne a fost așa de ingenioasă.! Prietenul.meu deja mă calcă pe nervi. Am mârâit la el și a tăcut. Ne-am continuat drumul liniștiti până la palat. Am intrat și totul era așa de strălucitor. Imi făcea greață. L-am urmat pe Gabriel până la etaj unde ne-a arătat camerele.
-Haedes, aceasta este camerea ta. Aici este a fiicei mele. In caz de ai nevoie de ceva poti să o intrebi pe ea. Când am observat că av camerele apropiate un zâmbet pervers mi-a invadat fața.Gabriel ne-a dat camerele și a plecat spunând că are treabă. Era momentul perfect să mă răzbun. Am făcut un duș, m-am schimbat și am inaintat spre camera Dianei
Ii voi face o surpriză minunată. Sa vedem dacă are același tupeu. Ceva imi spune că nu. Ajung în față camerei ei și apăs pe clanță. Intru si observ că incă doarme. Perfect. Să ne jucăm ingeraș.

** Hei. Ce spuneți de asta? Ce credeți că ii vă face Haedes, Dianei? De un lucru sunt sigură. Flacăra se aprinde și ce va urma veți citii voi. Nu am avut nici o.părere până acum și sincer sunt curiasă să știu ce credeți despre carte. ***** Deci aștept păreri. Pup.❤❤❤❤

Jocul FoculuiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum