"De ce nu il urăsc?"

92 8 6
                                    

      Diana

   Deja au trecut 10 minute și nu m-am certat cu Joseph.  A venit după mine in grădină și am vorbit acompaniați de mirosul trandafirilor. Totul era plin de flori, trandafiri, crizanteme și multe altele, ce făceaj grădina să strălucească ca un curcubeu. Totul era minunat. Il văd le Joseph cum se apropie de mine.
      -Diana, dă-mi o șansă te rog! Il aud cum mă roagă să ii dau o șansă. El crede că sunt proastă? Doar il privesc și ii văd prefăcătoria. Nu aș fi niciodată cu unul ca el. O arăta el bine, insă comportamentul lui nu lasă de dorit.
      -Nu Joseph! Ii răspund și văd o licărire in ochii lui verzi. Ochii lui, așa de stranii, așa de goi, spre deosebire de abisul lui Haedes. Ochii lui sunt magnifici, te fac să te pierzi in ei, chiar dacã știi ca este periculos. Ai fi in stare să ii fi sclavă ochilor lui și nu te-ai indepărta. Niciodată! Și din păcate, eu un inger, m-am infructat cu nerușinare din intunericul lui. Il privesc pe Joseph din cap până in picioare și pot spune ca arată bine,dar..corpul lui este mic pe lânga al lui  Haedes. Și acum imi amintesc cum corpul lui.il presa le al.meu, cum căldura lui mă domina. Cum mă pierdeam in mâinile lui păcătoase. Acea senzație, acel fior...sunt o netrebnică. El este mărul interzis,iar eu vreau să mușc din el. Să il devorez fară pic de rușine. Ce naiba este in capul.meu? Joseph nu e ca Haedes. Dar ce ce mama naibi ii compar? De ce nu pot să il uit, să il urăsc. De ce mereu tânjesc după atingerea lui caldă peste pielea mea rece. Să imi traseze linii fierbinții peste....
      -Diana? Imi intorc privirea spre Joseph și realizez că nu am fost atentă la el.
      -Scuze Joseph, mă gândeam la ce voi face mâine cu răniți! Mint cu nerușinare, știu. Dar nu pot spune că mintea mea fuge la prințul cu inimă de gheață. Cum am putut să mă indrăgostesc de el? Cum? Eu imi doream un iubit atent, iubitor, insă am dat peste un prinț arogant, cu corpul in flăcări, atingeri păcătoase, buze nemernice și să fiu a naibi de nu il doresc. El este răutatea in persoană, iubește să ucidă și totuși eu...eu il iubesc ca o idioată.
      -Scuze Joseph, dar trebuie să plec! Vreau să plec dar mâinile lui Joseph mă prind și incep să mă gândile. Incep să râd, dar inima se oprește când il văd pe el! Haedes ne privea, doamne și cum.ne mai privea. Ochii negrii erau cuprinși de flăcări. Spaima m-a cuprins când am văzut că se apropie. Văd cum.privește mâinile.lui Joseph  și fară să imi dau seama i-le indepărtez. De ce am făcut asta? De ce simt că il tradez pe Haedes? Nu sunt a lui! Mă fâstâcesc, stânjenită de situație și ii fac cunoștiință cu Joseph. El doar il.privește arogant in timp ce Joseph ii intinde mâna și stiu că nu este de bine. Este foarte nervos. Pot vedea asta deoarece toți mușchii ii sunt incordați. Il privesc drăgut, sperând să il calmez insă nu reușesc, deoarece privirea lui mă ingheață. Este atât de rece. Il.privesc in timp ce pleacă și un fior rece mă face să tremur.
       -La revedere Joseph! Plec de lângă el și merg apre camera mea. M nevoie de ceva care să ma calmeze. Acea privire mi-a dat fiori și in același timp nervi. Era gelos? De ce? Il văd pe Eric și merg spre el.
      -Am.nevoie să mă calmez. Sugestii? Il privesc nervoasă și el.imi zâmbește.
    -Bună și ție Diana! Face o față nevinovată și mai rău mă enervează.
    -Termină cu prostiile și spune-mi până nu ma enervez și mă descarc pe tine. Ai vre-o sugestie? O licărire ii apare in ochi și cred că are o idee.
     -Ce zici de un sac de box? L această idee imi apare un zâmbet malefic și il văd pe Eric cum face ochii mari. Diana, este greu să lovești......
     -Da, da, du-mă acolo. Stai să mă schimb. Urc in camera mea, mă schimb și cobor. Merg cu Eric intr-o sală mare, imi pune mânușile și incep să lovesc un sac de box. Eric il ținea și eu m-am cufundat in gânduri. Lovesc sacul ca o nebună, nebăgând in seamă durerea. Mainile mă ințepau dar nu conta. Loveam sacul și fiecare faptă a lui mă punea pe ace. De ce Haedes? De ce te joci? De ce mă distrugi iar după iți pasa? Azi, a fost gelos. Dar de ce, de ce, el.doar s-a jucat cu mine. Lovesc sacul cu putere și aud o bubuitura. Privesc și văd peretele spart și sacul afară. Eric mă privea cu o față speriată iar mici firicele de transpirație imi curegeau pe față. De ce Haedes?

    ***Un nou capitol dragilor. Vreau să vă propun ceva. In timp ce citiți acest capitol ascultați melodia lui Justin Timberlake - What Goes Around. Pe mine m-a inspirat . Sper să vă placă acest capitol. Vă aștept părerile. Vă pup dragilor și rămâneți alături de HANA😂❤❤❤
   

Jocul FoculuiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum