"Antrenament special?"

103 8 10
                                    

Haedes

Plec de lângă cei doi și furia este din ce in ce mai mare. Ajung la marginea grădinii și incep să mă uit după cineva cunoscut. Jonhăn ăla, sau cum dracu il cheamă o să plătească. Am văzut cum ii curg balele in preajma Dianei și nu imi place deloc. Diana este a mea! Doar a mea și nimeni nu trebuie.... Bufff! Ce mama dracu? Bubuitura vine din sala de antrenament. Diana este pe acolo, doamne, să fie bine. O iau la fugă și mă apropii de sală. Intru cu inima cât un purice și imaginea din fața mea imi dă fiori. Micuța mea avea in mâini două mănuși de box, aveam o gaură in perete și prietenul meu Eric st...ia stai. Ce cauta el aici? Are o față speriată de parcă a văzut o stafie. Ce naiba s-a intamplat? Diana respira sacadat de la efort și o mică dâră de transpirație ii curgea de pe frunte. La vederea costumației ei pantalonii mei au devenit mai strâmți. Pantalonii aia erau așa de mulați ,incât pareau să fie a doua piele, in același timp scoțându-i  in evidență fundul mic și bombat. Iar in partea de sus un maieu ,fară sutien, și doamne ce bine arăta fata asta transpirată. Mirosul ei de ciocolată mă lovește din plin și glicemia mea a luat-o razna, nu mai zic de Junior, care se tot zbate să iasă, insă materialul il tine strâns. Mă apropii de ea și imi vine o idee. Ea mă privește și culoarea din obraji dispare, facând ochii mari. Ochii aia reci dar...dar ...ahh nici nu mai știu ce voiam să zic. Intensitatea lor m-a făcut să uit tot. Ce dracu am? Ce imi face fata asta? Mă apropii de ea și o văd cum strâmbă din nas. Micuțo dacă ai știi ce idee am eu. Nu ai inteles ca ești a mea, dar vei intelege când voi termina cu tine.

Diana

Il văd pe insuportabilul de Haedes cum se indreaptă spre mine , insă nu imi pot lua o ochii de pe tricoul lui. Este așa mulat , iar toți mușchii se văd perfect. Imi iau privirea de gheață deorece el, nu mai are ce căuta in preajma mea.
-Ce s-a intâmplat aici? Vocea lui Haedes era oarecum amuzată, insă fața lui Eric nu. Mă privește cu spaimă și se ridică.
-Ea, Diana, uite ce mama naibi a reușit să facă. Deci frate dacă nu mă dadeam de lânga sac mă zbura prin perete. Dacă ură a făcut-o să facă asta, imi este milă de cel care a suparat-o. Diana, este prima și ultima dată când mai vin cu tine la antrenament. Se ridică de jos și pleacă. Este nebun? Am dat umpic mai tare și apropo, habar nu am de unde a venit asta. Imi intorc privirea spre Haedes și văd că rânjește. Ce naiba are? Imi dau jos mânușile, ingnorându-l cu gândul că poate pleacă. Vreau să plec insă vocea lui ridicolă mă face să ma opresc.
- Diana, pleci așa de repede? Nu vrei să ne antrenăm impreună? Ideea imi displace total,insă capul meu idiot dă răspunsul afirmativ. Ok! Poate reușesc cumva să il.pocnesc, dar de data asta cum trebuie. El.iși dă tricoul jos și ......și....ce mănâncă băiatul asta de arată așa. Pătrătele erau perfecte, iar v-ul ce se termina in pantaloni mă face să inghit in sec. Gânduri pervese imi apar in minte și incă il privesc , abținându-mă să nu dau cu limba peste buze. Doamne, cum s-ar simții alea?
-Poți să nu te mai holbezi? Vocea lui Haedes mă trezește din holbat și mă inroșesc in obraji. El râde și vine spre mine poziționându-se la câțiva centimetri de mine.
-Fi atentă la ce antrenament m-am gândit, micuțo. Să imi zici dacă iți convine ok? Nici nu apuc să mă gândesc că sunt luată pe sus și lipită de perete. Mâinile păcătoase ale lui Haedes se plimbau pe tot corpul meu și să fiu a naibi dacă nu mi-a fost dor de asta. Sunt sprijinită de perete iar Haedes mă indeamnă să imi incolăcesc picioarele in jurul lui. Nu stau mult pe gânduri și o fac, in timp ce el incepe să mă sarute pe gâtul fierbinte. Buzele lui imi masau gâtul iar limba lui făcea linii dute-vino.pe tot pe claviculă, trimitându-mi fiorii de plăcere in tot corpul. Totul se simtea atât de...atât de bine, doamne. Mâinile lui nărăvașe imi.prinde fesele și le strânge , scoțând un suspin de la mine. Pot simți cum rânjește insă nu mai pot face nimic. Sunt la mila lui. Imi dezmiardă tot gâtul și coboară incet spre sâni. Dintr-o dată se oprește și sper că a realizat că nu este bine, dar in momentul următor sunt.pe umărul.lui. Cât ai clipi suntem in camera mea, mă aruncă pe pat , cufundându-mă in așternuturile moi. Se lipește de mine iar lipsa de aer nu mai este o problemă, deoarece buzele lui se zdrobesc de ale mele incepând un dans nebun. O mie de fiori se trezesc in momentul in care buzele lui mari, cărnoase le frământă pe ale mele, cerând voie să adâncească sarutul. Nu vreau să il las insă mă muscă de buză și scâncesc, el bagându-si limba inăuntru , cautând-o pe a mea. Pot simții gustul sângelui insă nu imi mai pasă. Limbile noastre se luptă pentru supremație și normal că el câștigă. Sărutul lui era unul flămând , mă devora, scotând de la mine din ce in ce mai multe gemete de plăcere, dintr-o dată, aerul ne mai fiindu-mi o.necesitate. Imi bag mâinile in părul lui strângându-l ușor. Mârâitul lui Haedes mă face să mă opresc insă mușcătura de pe gât mă face să continui. Iși presează iar buzele de ale mele, la fel de doritor. ..
-Diana? Un bubuit in ușă ne face să sărim ca arși.

****Hei dragii mei, am un nou capitol care sper să vă placă. Ce părere aveți despre antrenamentul pui Haedes? 😂😂 ***

Jocul FoculuiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum