Była juź 21.00. Od tego chłopaka nie dowiedziałam się niczego konkretnego na temat człowieka-pająka wiem jedynie, że jest superbohaterem. No tego to się nie spodziewałam.
Przeglądałam Facebooka nic ciekawego za tydzień szkołam moja nowa szkoła. Nie zabardzo chcem tam iść nikogo tam nie znam.
Dalej przeglądałam zdjęcia gdy natrafiłam na rodzinną fotografie moja mama, tata i ja . Poczułam jak łzy spływają mi po policzku. Poszłam do łazienki by trochę się ogarnąć. Przemyłam twarz i wyszłam, dziwne światło miałam zapalone, podeszłam do lampki i zapaliłam światło. O boże ktoś leży w moim łóżku chwyciłam pierwszą lepszą rzeczy jaką miałam pod ręką, poduszka genialnie . Podeszłam do łóżka ściągnełam kołdrę i walnełam tą osobę poduszką.-Ał! Zdrzemnąć się nie można ?- Teraz zobaczyłam kto to był Spider-Man.
-Ale mnie przestraszyłeś nie możesz jak normalny człowiek wejść przez drzwi.-Ale mu wygarnełam.😁
-A ty nie mogłaś po prostu mną szturchnąć a nie okładasz mnie poduszką a skoro już jesteśmy przy tym temacie.- Chwycił poduszkę i udeżył mnie brzuch.
-Ał! Teraz ci pokarzę.- Też chwyciłam poduszkę i w tym momęcie okładaliśmy się poduszkami.
20 minut późniejZmęczeni żuciliśmy się na łóżko przypomniały mj się wtedy słowa Petera.
- Mam do ciebie pytanie, czy jesteś bohaterem?-Myślałem że się nie dowiesz, tak jestem bohaterem ale nie zmienisz do mnie nastawienia nie będziesz mnie traktowała inaczej
-Nie no co ty dla mnie zawsze będziesz małym robaczkiem 😙
Wybuchliśmy śmiechem .Poczułam się senna, położyłam się wygodnie i zasnełam nie pamiętałam czy się z nim żegnałam na stole zauważyłam karteczkę z napisem SŁODKO ŚPISZ❤ zrobiłam się cała czerwona. Poszłam do łazienki, ubrałam się i zeszłam na śniadanie cała uśmiechnięta, co zauważyli domownicy.
-A ty co taka uśmiechnięta?- Nie twój interes.- Po co on się wtrąca, to nie jego interes.
-Słyszałam dziwne odgłosy czy wy?-Kobieta wysłała nam delikatny uśmiech.
-NIE!!!-Czy ona myślała że my o nie nie nie, poszłam na górę bardzo ciekawe rozpoczęcie dnia.
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Oto kolejny rozdział.
I jak się podoba?
YOU ARE READING
Ślady Przeszłości I Teraźniejszości/Sezon 1 I 2
FanfictionPamiętam jeszcze jakby to było wczoraj pożar cały budynek w ogniu . Byłam wtedy w pokoju i słuchałam muzyki nawet nie zauważyłam ognia. Nagle poczułam udeżenie w plecy. Leżałam na ziemi nie mogłam wstać, zaczełam krzyczeć wiedziałam, że to już kon...