Minoł tydzień odkąď dowiedziałam się kim naprawdę jestem ale ja nie czuje żadnej różnicy. Może to nie o mnie chodzi?
-Hej młoda skup się!
-Już.
Nawet teraz gdy mam te treningi bardziej czuje się jak robot niż człowiek. Prawie nie jem, nie śpie a sił mam jak Hulk.
Nadal mieszkam w siedzibie Avengersów nie mówie że jest mi tam źle, ale tęsknie za normalnym życiem chcem chodzić do szkoły, mieć znajomych. Przynajmniej mam Petera on jako jedyny mnie rozumie, przychodzi do mnie w nocy tak jak kiedyś oczywiście przez okno, bo nie chce wysłuchiwać jak to muszę odpoczywać i nie wolno mi przeszkadzać.
-Hej kotek.
-Hej ile można na ciebie czekać.
-Dopiero jest 23 okres masz?
-Hahaha bardzo śmieszne nie mogę zasnąć.
-Znowu to już 5 raz co się dzieje?
-Nwm sama nie jem nie śpię a mam dużo energii.
-A ja zjadł bym coś.-Jak zwykle czy on nic nie je wyciągnełam naleśniki z kolacji przynajmniej pomaga mi je zjeść.
-MmmmJak zwykle zjadł i położył się spać ja nie mogłam zasnąć. Przykryłam go kocem i podeszłam do okna moje odbicie było dziwne moja cera była blada. Strasznie.
Była 6 pożegnałam się z Pająkiem.
Poszłam do łazienki umyłam się i ubrałam miałam umyś zemby gdy ujrzałam kły. Kły jak kły.
-AAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
Zaczełam krzyczeć. Każdy by tak postąpił ja nie wiedziałam co mam robić.
-Co się stało?
Do mojego pokoju przyszła Czarna Wdowa była tak samo przerażona jak ja nic dziwnego nikt tak nie przyczy bez powodu.
-Ja-a mam kły.
Odrazu zaprowadzono mnie do oddziału leczniczego w TARCZY. Po 5 minutach kły znikneły tak poprostu. Zrobiono mi jeszcze dodatkowe badania aż wkońcu się dowiedziałam....jestem...WAMPIREM!!-Czy miałaś jeszcze inne objawy nwm problemy z jedzeniem?
-No nie jadłam za dużo, nie mogłam zasnąć i moja skura trochę zbledła.
-Czemu wcześnkej nie mówiłaś?!?!
-Bo nie pytałeś.A co teraz ze mną będzie?
-Musimy czekać.
__________________________________________________________________________________
I kolejny rozdział.
Kto się spodziewał takiego zwrotu akcji bo ja nie😂😂😂
YOU ARE READING
Ślady Przeszłości I Teraźniejszości/Sezon 1 I 2
أدب الهواةPamiętam jeszcze jakby to było wczoraj pożar cały budynek w ogniu . Byłam wtedy w pokoju i słuchałam muzyki nawet nie zauważyłam ognia. Nagle poczułam udeżenie w plecy. Leżałam na ziemi nie mogłam wstać, zaczełam krzyczeć wiedziałam, że to już kon...