Luith mutlulukla kendi binasının olduğu masaya mutlulukla gitti ve oturdu. Luith masaya oturur oturmaz bir kız elini Luith'e uzattı. ''Ben Alex.''
Luith gülümseyerek Alex'in elini sıktı. ''Luith.''
''Bunlar Blaise ve Elizabeth.'' Alex, Luith ile karşılarında oturan ikiliyi tanıştırdı.
''Lütfen dikkat!'' McGonnagal'ın kibar sesi Büyük Salon'u susturmaya yetti.
Dumbledore ayağa kalktı. ''Ziyafet başlasın.'' Dumbledore'un sözleri ile masalarda birbirlerinden lezzetli yemekler ve tatlılar belirdi.
Luith ilk önce tabağındaki tavukları yemeye başladı. Tavuk, Luith'in en sevdiği yiyecekti. Gryffindor masasından gelen çığlıklar ile Luith'in bakışları tabağından Gryffindor masasına yöneldi. Ron, Nerdeyse Kafasız Nick'i gördüğü için çığlık atmıştı. Luith gülerek başını salladı. Bir tek Gryffindor binasının hayaleti değil, diğer binaların hayaletleride geldi.
Luith önünde duran hayalete baktı ve gülümsedi. ''Sen, Kanlı Baron olmalısın.''
''Kesinlikle! Senin adın ne, tatlım?''
''Luith Merlin.'' Luith yüzünde yılışık bir gülümseme ile cevap verdi.
''Aha! Bir Merlin daha! İçimden bir ses çok büyük işler başaracağını söylüyor.'' Kanlı Baron biraz yükseldi ve Slytherin masasına doğru döndü. ''Görünüşe bakılırsa bir prensesimiz var.'' Kanlı Baron kılıcını kaldırarak bağırdı. Draco hariç tüm Slytherin masası alkışlamaya ve neşe ile bağırmaya başladı.
Yemek bittiğinde, birinci sınıflar bina başkanlarını takip etmeye başladı. Zindana geldiklerinde, bina başkanı Slytherin Ortak Salonu'nun önünde durdu. ''Birinci sınıflar beni iyi dinleyin; her Ortak Salon'a gireceğiniz zaman bir parola ile gireceksiniz! Parolamız; SAFKAN! Başka binaların girmesi yasaktır!!'' Bina başkanı şifreyi söyleyince Ortak Salon'un kapısı açıldı ve içeri girdiler.
Luith, Ortak Salon karşısında büyülenmişti. Kocaman bir odaydı. Duvarlar taştandı ve bazı kısımlarında duvar kağıtları vardı. Şöminenin önüne karşılıklı olmak üzere üçlü iki tane deri koltuk yerleştirilmişti. Odanın bir köşesinde ise kocaman bir masa, şöminenin yanında ise tek kişilik bir masa vardı duvara dayanmış olan. Bunlar ise Ortak Salonun sadece yarısıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Power Struggle
FanfictionPrens gölgelendiğinde Prenses yükseldiğinde Aşk bulunduğunda Karanlık gökyüzüne hüküm mü sürecek? Yoksa iki karanlık bir aydınlık mı demek?