''Sen neden denemiyorsun? Çok biliyorsan yapsana! Çok keskin hareketler yapıyorsun! Merlin! Bu kız gerçek bir kabus! Kuzeninin neden onunla konuşmak istemediğini şimdi çok iyi anlıyorum. Cidden Blaise, nasıl bu kızla arkadaş olabiliyorsun? Adı da kendi gibi saçma ve gereksiz!'' Malfoy sinirli bir şekilde Blaise ile konuştu.
Blaise tam cevap vermek için ağzını açacaktı ki Luith'i görünce korkuyla gözleri açıldı. Luith, Draco'ya yaklaşarak bağırmaya başladı. ''SENİ KÜÇÜK ŞIMARIK PİSLİK! BENİM ADIM BÜYÜK İKİ ŞEYTAN OLAN LUCIFER VE LILITH'DEN GELİYOR!'' Luith, Draco'ya sert bir bakış atarak arkaya doğru uçmasını sağladı. Draco yerde acıyla sızlanırken Luith, Draco'ya yüzünde kokutucu bir gülmseme ile yaklaştı. ''VE BEN SENİN YERİNDE OLSAM ŞEYTAN'A BULAŞMAZDIM, MALFOY!'' Luith başka bir şey söylemeden oradan ayrıldı ve bir daha gün boyunca Luith'i gören olmadı.
Harry yanındaki boş yere baktı. ''Hermione nerde?''
''Denilenlere göre Granger ve Merlin kızlar tuvalettinden çıkmıyorlarmışlar. Granger tüm öğleden sonrayı ağlayarak geçirirken Merlin'de tuvaletteki tüm aynaları sinirlenerek kırmakla geçirmiş.'' Neville sanki çok gizli bir şey söylüyormuş gibi fısıldayarak Harry'nin sorusuna cevap verdi.
Harry meraklı ve endişeli gözlerle Ron'a döndü. Ron umursamaz bir şekilde omuzlarını silkti. Büyük Salon'un kapıları açıldı ve Profesör Quirrell bağırarak içeri girdi. ''ZİNDANDA TROLL VAR! ZİNDANDA TROLL VAR!'' Büyük Salon'daki herkes dikkatle ve merakla Profesör Quirrel'i izledi. ''Bilmek istersiniz diye düşündüm.'' Profesör Quirrell bir anda bayılmasıyla herkes yerlerinden kalkarak bağırmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Power Struggle
FanfictionPrens gölgelendiğinde Prenses yükseldiğinde Aşk bulunduğunda Karanlık gökyüzüne hüküm mü sürecek? Yoksa iki karanlık bir aydınlık mı demek?