=Siyahlar İçindeki Adam=

1.5K 101 55
                                    

''O aptal kuş! Bunu ödeyecek! Babam bunu duyacak!''


''Çok acıyor mu?'' Luith üzgün bir yüz ifadesi ile Draco'nun koluna baktı.


''Evet! Çok acıyor!'' Luith'in endişeli yüz ifadesini gören Draco bu ilgiden çok hoşnuttu.


''Hadi Ortak Salon'a gidelim.'' Draco onaylayarak hastane yatağından kalktı. Luith, Draco'nun sağlam kolunu omzuna sararak Draco'ya yardımcı oldu.


''Kendim de yürüyebilirdim, prenses.'' Draco gülerek konuştu. Luith aldırmayarak Draco'yu Ortak Salon'a götürdü.


''Şimdi sen git üzerini değiştir. Sonra da Büyük Salon'a gideriz.'' Draco tekrar onayladıktan sonra yatakhanesine çıktı. Luith, Draco'yu beklerken sıkıldığı için deri koltuklardan birinde kendini attı. ''Geldim, prenses!'' Draco neşeli bir sesle seslendi. Draco'nun bu halini gören Luith gülmeden edemedi. ''Neye gülüyorsun, prenses?'' Draco kaşlarını çattı.


''Gömleğin!'' Luith parmağı ile Draco'nun gömleğini işaret etti. ''Düğmelerini yalnış iliklemişsin!''


''HA HA HA!'' Draco, Luith'in taklıtini yaptı. ''Çok komik!''


Luith gülerek yerinden kalktı ve Draco'nun düğmelerini düzeltti. ''Şimdi oldu. Artık gidebiliriz!'' Luith yüzünde sevimli bir ifade ile Draco'ya baktı.







''Çok acıyor mu, Draco?'' Pansy sümsük gibi Draco'ya yapıştı.


''Ara sıra acıyor. Yine de kendimi şanslı sayıyorum! Madam Pomfrey'e göre kolumu kaybedebilirmişim. Haftalarca ev ödevi yapamayacağım.'' Draco kolunu Pansy'e gösterdi. Pansy olabildiğince Draco'ya yapışıyor ve ilgi gösteriyordu. Buda Draco'nun hoşuna gider gibiydi. Luith sinirlenerek Draco'nun kafasına şaplattı. ''Hey! Bu ne içindi prenses?'' Draco kafasını ovuşturarak sordu.


''Ben kuzenimin yanına gidiyorum!'' Luith gözlerini kısarak yerinden kalktı ve üçlünün yanına gitti. Draco'nun kendini Pansy'e acındırışını izlediklerini fark eden Luith, Ron'un yanına oturdu.


''Aptalın dediklerine bakın. Durumu fazla abartmıyor mu?'' Ron sinirle Draco'ya baktı.


''En azından Hagrid kovulmadı.''


''Draco'nun babasının öfkeli olduğunu duydum. Bu konu heniz kapanmadı.'' Hermione araya girdi.


''Çok öfkeli. Draco'da bundan yararlanıyor.'' Luith başıyla onayladı.


''ONU GÖRMÜŞLER! ONU GÖRMÜŞLER!'' Seamus elinde gazate ile bağırarak geldi.


Power StruggleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin