''İyi günler, çocuklar.''
''İyi günler, Madam Hooch.'' Sınıf aynı anda cevap verdi.
''İlk uçuş dersinize hoşgeldiniz.'' Madam Hooch iç ısıtacak bir şekilde gülümsedi. ''Eee? Neyi bekliyorsunuz? Herkes süpürgesinin soluna geçsin.'' Herkes, Madam Hooch'u dinleyerek dediğini yaptı. ''Acele edin! Sağ elinizi süpürgenin üzerine koyup 'yukarı' deyin.''
Tüm sınıf denemeye başladı. Harry ilk deneyişinde başardı. Hermione ve Ron hala deniyordu. Draco, Harry'e gülümsedikten sonra kendi denedi. ''Yukarı!'' Draco bu sefer Luith'e döndü. ''E hadi, prenses.''
Luith hala Draco'ya yemekten beri sinirliydi. ''Yukarı!'' Luith'in ağzından kelimenin çıkması ile süpürge anında eline geldi.
''Yukarı! Yukarı!'' Ron hala çabalıyordu.
''Hissederek!'' Madam Hooch bağırdı.
''Yukarı!'' Ron'un son denemesiyle süpürge, Ron'un yüzüne çarptı ve Harry gülmeye başladı.
''Şimdi süpürgeyi sıkıca tutup üzerine binmenizi istiyorum.'' Tüm sınıf süpürgesine sıkıca tutunarak bindi. ''Sıkı tutunun! Üzerinden kaymak istemezsiniz. Ben düdüğü çalınca her birinizin sertçe yere vurmasını istiyorum. Süpürgenizi dengede tutun, bir an için bekleyin. Sonra hafifçe öne eğilin ve arkasını yere değdirin. Düdük çalınca. Üç, iki'' Madam Hooch'un düdüğü çalmasıyla Neville havalanmaya başladı. Neville'ın korku dolu sesleri tüm sınıfın gülmesine neden oldu. ''Bay Longbottom.'' Madam Hooch telaşla seslendi. ''Ba-Ba-Bay Longbottom!''
Neville süpürgesiyle daha da yükseklere uçmaya başladı. Sınıf ve Madam Hooch arkasından sesleniyordu ama Neville'ın yapabileceği bir şey yoktu.
Neville süpürgesinin üzerinde taklalar atmaya ve kalenin duvarlarına vurmaya başladı. Neville kalabalığın arasından geçti. Tüm sınıf merakla Neville'ı takip etmeye başladı. Neville çatıdaki heykelin mızrağına takılarak sert bir şekilde kolunun üzerine düştü. Madam Hooch koşarak Neville'ı kucağına aldı. ''Vah, vah, bileğin kırılmış. Zavallı çocuk. Haydi bakalım, ayağa kalk.'' Madam Hooch, Neville'ın kalkmasına yardım ettikden sonra sınıfa döndü. ''Herkes, ben Bay Longbottom'ı revire götürürken ayaklarını yerde tutsun. Anlaşıldı mı? Eğer havada bir tek süpürge görürsem o kişi daha 'Quidditch' diyemeden okuldan atılır.''
Draco, Luith'i dürttü. ''Bak ne buldum, prenses?'' Draco elinde tuttuğu Neville'ın düşürdüğü cam topu gösterdi. Luith, Draco'nun ne demeye çalıştığını anlayarak sinsice gülümsedi. ''Yüzünü gördün mü, prenses? Şunu sıksaydı, poposunun üzerine düşmeyi hatırlardı.'' Slytherin'li tüm öğrenciler gülmeye başladı.
''Ver onu, Malfoy!'' Harry kendinden emin bir şekilde öne çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Power Struggle
FanfictionPrens gölgelendiğinde Prenses yükseldiğinde Aşk bulunduğunda Karanlık gökyüzüne hüküm mü sürecek? Yoksa iki karanlık bir aydınlık mı demek?