''Selam, kuzen!'' Luith yüzünde sahte bir gülümseme ile Ron ve Harry'nin karşısına oturdu.
''Ne istiyorsun, Luith?'' Ron gözlerini devirerek Luith'e baktı.
''Ne o beni gördüğünüze sevinmediniz mi?'' Luith kaşlarını çatarak alt dudağını büzdü.
''Luith!'' Ron söyle artık tonuyla cevap verdi.
''Tamam!'' Luith gözlerini devirerek tatlı kız olmaktan vazgeçti. ''Size katılmak istiyorum!'' Harry ve Ron boş boş bakınca Luith derin bir nefes aldı ve devam etti. ''Dumbledore'un Ordusu'na yani.''
Harry ve Ron anladıklarını işaret eden sesler çıkarırken Luith'de düştüğü duruma gözlerini devirmekle meşguldü. ''Olmaz.''
''Neden?" Luith bu cevabı beklemediği için şaşkındı.
''Yerimizi ve yaptıklarımızı Malfoy'a söylemene izin veremeyiz.'' Harry basitçe cevap verdi.
''Söylemeyeceğim!''
''Dedi Slytherin Prensesi!'' Ron dalga geçerek araya girdi.
''Bakın!'' Luith ciddileşerek dirseklerini masaya koydu. ''Sizin takımınıza katılmak için can attığım yok. Draco, o pembe sürtüğe katıldı. Tek yapmak istediğim şey onu sinirlendirmek.'' Luith açıkça söyledi.
''Yalan söylemediğini nasıl bilebiliriz?'' Ron bilmişçe sordu.
''Siz iki moronu önemsemesem bile Fred ve George'da sizinle. Onların başını asla yakmam, Ronald!''
''Doğru.'' Ron başıyla onaylayarak Harry'e döndü.
''Tamam!''
''Ne zaman başlıyoruz?'' Luith küçük bir çocuk gibi sordu.
''Sersemletme, kullanabileceğiniz en faydalı büyülerden.'' Harry cidden de öğretmen olduğu gazına gelerek herkesi etrafına toplamıştı. ''Bir büyücünün oksijeni denebilir. Haydi, Nigel! Elinden gelenin en iyisini yap.''
''Ya elinden gelenin en iyisi affedilmez lanetlerden biriyse?'' Luith masumca sordu. Diğerleri Luith'i görmezden gelirken Fred ve George gururla etraflarına bakınıyordu. Fred, George ve Luith kendi aralarında konuşurken Nigel, Harry'i sersemletmeyi başarmıştı.
''Görülmeye değer bir sahneydi." Luith etkilenmiş bir şekilde alkışlamaya başladı. Sıra Ron ve Hermione'ye gelmişti. "Bence Kıvırcık.'' Luith, Fred'in koluna yaslanarak kendi fikrini söyledi.
''İki sickle.''
''Kabul!''
Ron ağzını açtığın anda Hermione büyüyü yapmıştı bile. ''Sersemlet.'' Ron küçük bir çığlıkla geriye savruldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Power Struggle
FanfictionPrens gölgelendiğinde Prenses yükseldiğinde Aşk bulunduğunda Karanlık gökyüzüne hüküm mü sürecek? Yoksa iki karanlık bir aydınlık mı demek?