=Diagon Yolu=

1.7K 124 40
                                    

Luith'in yaz tatili hem iyi hemde kötü geçmişti. Molly teyzesi ve Arthur amcası için Luith'in Slytherin'e seçilmesinde bir sorun yoktu. Aslında ailede sadece Ron'un bununla bir sorunu vardı. Ne zaman fırsat bulsa Luith'e bu yüzden laf sokmayı başarmıştı ve bunun yüzünden evde büyük bir kavga çıkmıştı. Luith'in öfkesinden kaynaklı olarak evdeki bir çok eşya yer değiştirmişti. Bu, Luith'in tatilinin en kötü tarafıydı. Ayrıca Draco, Luith'e verdiği sözü tutarak doğum günü için Luith'i Malfoy malikanesine çağırmıştı. Luith o gece Malfoy malikanesinde yatıya kalmıştı. Zaten Draco'nun annesi ve babası evde değildi. Fred ve George, Luith'e onlarla birlikte Harry'i kaçırmaya gelmek isteyip istemediğini sormuştu. Luith, Harry ile yakın olmadığı için bu fikri değerlendirmeden cevabı olumsuz olmuştu.


Luith uyandığında saatin daha erken olduğunu fark etti. Teyzesinin, Fred ve George'un ortadan kaybolduğunu fark etmemesi gerekiyordu. Bu yüzden Luith koşarak ikizlerin odasına girdi ve sanki konuşuyormuşlar gibi ses çıkarmaya başladı. Tam yakalanmadığını düşünecekti ki, teyzesi Ron'u bulamayınca her odaya daldı. Luith daha açıklama yapamadan kapının açılış sesi duyuldu. Teyzesi koşarak merdivenlerden inerken Luith'de peşinden geliyordu.


''NERELERDEYDİNİZ?'' Molly tüm siniri ile karşısındaki genç büyücülere bağırdı.


''Üzgünüm.'' Luith, ikizlere mırıldandı.


''Harry, seni görmek ne güzel tatlım!'' İşte Luith, teyzesinin bu yönünden nefret ediyordu. Harry'i o kadar gereksiz bir şekilde önemsiyordu ki. Molly, ikizlere ve Ron'a dönerek bağırmaya devam etti. ''YATAKLAR BOŞ! NOT YOK! ARABA YOK! ÖLEBİLİRDİNİZ! GÖRÜNEBİLİRDİNİZ! Tabiki seni suçlamıyorum Harry, tatlım.''


''Onu aç bırakıyorlardı, anne.'' Ron ağzındaki poaça ile mırıldandı.


''Bana pek öyle gelmedi ama neyse.'' Luith kollarını göğüsünde birleştirdi.

'' Luith kollarını göğüsünde birleştirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Molly, Luith'e döndü. ''Luith! Nazık ol, tatlım.''


''Penceresine parmaklık takmışlardı.'' Ron acınası bir şekilde konuştu.


''SENİN PENCERENE PARMAKLIK TAKTIRMADIĞIM İÇİN ŞANSLISIN, RONALD WEASLEY! Gel Harry, hadi kahvaltı yapalım!''


Molly yanında Harry ile mutfağa gitti. Ron sinirli bir bakışla Luith'e döndü. ''Sen ispiyonladın değil mi, bizi?''


''Eğer ortada bir ispiyonlama olsa idi, Fred ve George'u ispiyonlamazdım, değil mi kuzen?'' Luith'de aynı sertlikte karşılık verdi.

Power StruggleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin