''Sayfa 349'u açın!'' Profesör Snape'in korkutucu sesi tüm sınıfta yankılandı. Herkes merakla birbirine baksada Profesör Snape'in dediğini yaparak kitaplarına uzandılar. Luith, Draco'nun kendi kitabını açmasına yardımcı olduktan sonra kendi kitabını da açtı.
''Affedersiniz, efendim. Profesör Lupin nerede?'' Harry her zaman ki meraklılığı ile sordu.
''Bu seni ilgilendirmez, değil mi, Potter?'' Profesör Snape sabırsızca karşılık verdi. ''Profesör Lupin şimdilik ders verebilecek durumda değil.'' Profesör Snape sınıfta yürümeye başladı. ''Sayfa 394'u açın!'' Profesör Snape aynı monoton sesi ile konuştuktan sonra asasını projeksiyona değdirdi. Ron'un uyuşuk uyuşuk sayfaları çevirdiğini gören Profesör Snape asası ile Ron'un kitabından 394. sayfayı açtı.
Profesör Snape'in ani hareketi ile korkan Ron, sayfadaki başlığı yüksek sesle ve sorgulayıcı bir şekilde okudu. ''Kurt Adamlar mı?''
''Ama, efendim! Kırmızı Kafalar'a ve Hinzıpırlar'a daha yeni geçmiştik! Gece canavarlarına başlamamıza daha haftalar var!'' Hermione her zamanki bilmişliği ile araya girdi.
''Sessizlik!'' Profesör Snape sınıfa girdiğinde açmış olduğu projeksiyon perdesine doğru yürüdü. ''Şimdi kim bana bir Animagus ile Kurt Adam arasındaki farkı söyleyebilir?'' Hermione ve Luith aynı anda cevap vermek için ellerini kaldırdılar. ''Kimse yok mu? Ne kadar üzücü.''
''Lütfen, efendim!'' Hermione, Profesör Snape'in dikkatini çekmeye çalıştı ama başaramadı.
Profesör Snape sınıfa göz gezdirdikten sonra Luith'in elini gördü. ''Evet, Bayan Merlin!''
Hermione, Profesör Snape'i ve Luith'i görmezden gelerek cevabı vermeye başladı. ''Animagus, kendi isteği ile hayvana dönüşen bir büyücüdür. Ama bir Kurt Adam'ın hiç şansı yoktur. Her DOLUNAY'DA değişim geçirdiğinden kim olduğunu hatırlayamaz. Karşısına çıkarsa, en yakın arkadaşını bile öldürebilir. Daha da ötesi, bir Kurt Adam sadece kendi türüne karşılık verir.'' Draco, Hermione'nin dedikleri karşısında ulumaya başladı.
''Teşekkürler, Bay Malfoy. Bu, söz almadan üçüncü kez konuşuşunuz. Aynı zaman da başka bir sınıf arkadaşınıza söz vermeme rağmen konuşmaya devam ettiniz. Kendinizi kontrol etmekten yoksun musunuz yoksa ukala olmaktan gurur mu duyuyorsunuz? Gryffindor'dan 10 puan alınacak!''
''Ne çiziyorsun?'' Luith merakla Draco'ya fısıldadı.
''Potter'a motivasyon resmi, prenses!'' Draco çizdiği resmi bitirerek katladı ve Harry'e doğru üfledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Power Struggle
FanfictionPrens gölgelendiğinde Prenses yükseldiğinde Aşk bulunduğunda Karanlık gökyüzüne hüküm mü sürecek? Yoksa iki karanlık bir aydınlık mı demek?