BU AŞIRI GEÇ GELEN BÖLÜM TÜM OKURLARIMA! İYİKİ VARSINIZ!
BU ARDA MEDYADAKİ RESİM HARİKA DEĞİL Mİ?
''EVEEET!!'' Weasley ikizleri neşe içinde bağırarak Büyük Salon'a girdiler.
''Evet, arkadaşlar sonunda başardık!'' Fred elindeki şişeyi salladı.
''Daha bu sabah hazırladık.'' George ikizine katıldı.
''Bu iki aptalın neden bahsettiğine dair bir fikrin var mı, prenses?'' Draco tek kaşı kaldırarak sordu.
''Birincisi 'bu iki aptal' dediğin ikili benim için birer abi gibiler. İkincisi, Dumbledore'un çizmiş olduğu yaş sınırını geçmek için Yaşlandırıcı iksir hazırladılar.'' Luith yüzünde her daim bulunan çok bilmiş ifadesi ile cevap verdi.
''Hazır mısın, Fred?''
''Hazırım, George!'' İkili iksirleri çalkalacıktan sonra şişenin kapağını açtı.
''FONDİP!'' İkili kollarını birbirlerinden geçirerek iksirlerini içtiler ve yaş sınırını oluşturan çemberin içerisine atladılar. ''EVEEEEET!!''
Luith şaşkınlıkla ayağa kalkarak alkışlamaya başladı. ''Tebrikler, çocuklar! İçimde kötü bir şey olacağına dair bir his var ama olsun yinede tebrikler!'' Luith gülerek alkışlamaya devam etti.
Luith lafını bitirir bitirmez kadehten çıkan mavi alevler Fred ve George'u geri itti. Luith'in aniden gelişen olaydan dolayı gözleri kocaman açıldı. Draco'da gülmekle gülmemek arasında kalırken yerinde doğruldu ve Luith'in kulağına eğildi. ''Gerçekten de çok şom ağızlısın, prenses!'' Draco en sonunda dayanamayarak gülmeye başladı.
Luith gözlerini kısarak şakacı bir tavırla Draco'nun koluna vurdu. ''Kapa çeneni!''
Victor Krum'ın Büyük Salon'a girmesiyle etraftaki gürültü kesildi. ''Görende Salazar Slytherin geldi zanneder.'' Luith her zamanki gibi ağzını tutamayarak konuştu ve gözlerini devirdi.
''Potter'ın cidden bu kadar alçalacağını düşünmezdim!'' Draco sinirle Ortak Salon'un ortasında volta atmaya devam etti.
''Draco, Harry'den bahsetmeyi keser misin artık?'' Luith sıkılmış bir halde gözlerini devirdi.
Draco kaşlarını çatarak Luith'e döndü. ''Ne zamandan beri Potter'ı ilk adıyla çağırıyorsun? Bu yakınlık nerden geliyor cidden çok merak ediyorum.'' Draco volta atmayı bırakarak Luith'in önünde durdu ve kollarını göğüsünde birleştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Power Struggle
FanfictionPrens gölgelendiğinde Prenses yükseldiğinde Aşk bulunduğunda Karanlık gökyüzüne hüküm mü sürecek? Yoksa iki karanlık bir aydınlık mı demek?