Reggel az ébresztőmre keltem. Ma nem az volt mint tegnap, hogy kiugrottam az ágyból és már minden frankó, hanem még nyöszörögtem, forgolódtam és vergődtem. Nem volt kedvem felkelni. Mikor már meguntam, hogy azt a zenét kell hallgatnom kinyomtam és fekeltem. Kimentem a fürdőbe, de kár volt belenéznem a tükörbe. Mintha egy banya nézett voltna vissza rám. A hajam kócos volt, a szemeim alatt meg karikák voltak. Lefürödtem, kifésültem, majd begöndörítettem a hajam és fogatmostam. Dolgom végeztével visszamentem a szobámba és felöltöztem. Hűvös volt, ezért vastagabban öltöztem. Miután készenlettem lementem a konyhába, befaltam 2 gofrit és mivel nem volt lent senki, visszamentem a szobámba, összepakoltam a táskám és ment is le. Felvettem a cipőm és indultam a suliba. Ma gördeszkával mentem, mert nem volt kedvem sétálni. Mikor beértem már csak 5 perc volt, ezért mindenki bent volt a teremben. William elindult felém. Én elkezdtem hátrálni és kimentem az osztályból, egyenesen a lány mosdó felé. Hátranéztem és még követett. Bementem a lány mosdóba és leültem a fal mellé, Kinéztem, de Williamet nem láttam sehol. Becsöngettek. Még ültem 5 percet a mosdóban, de mivel nem volt senki sem kint, elindultam az osztály felé. Hirtelen valaki elkapta a kezem és a falnak nyomott. Mikor jobban szemügyre vettem megláttam, hogy az exem az William.
-Mit akarsz?! Hmm...? Megcsaltál, kopj le rólam már nem érdekelsz.-támadtam le és próbáltam kiszabadulni.
-Mondtam már hogy sajnálom. Én még szeretlek és nem akarlak elveszíteni.-mondta és közben hajolt egyre közelebb. Mikor meg akart csókolni elfordítottam a fejem amit ő nem nagyon díjazott. Megfogta egy kezével az arcom, maga felé fordította és megcsókolt. Természetesen ellöktem magamtól és elrohantam a terem felé. Benyitottam és nagyon nagy gyorsasággal leültem a helyemre.
-Mrs.Evans már 10 perce becsöngettek.-szólt rám a tanárúr.
-Elnézést uram. Nem fordul elő mégegyszer.-válaszoltam neki lihegve.
-Rendben de ez az utolsó eset.-mondta komolyan, de még is mosolyogva. Nem szoktam késni, gondolom ezért engedte meg most az egyszer. A nap többi részében nem láttam Williamet, bár nem mintha akartam volna. Emma faggatott, hogy miért késtem, de csak annyit mondtam neki, hogy elaludtam. Mikor vége lett az utolsó órámnak indultam hazafelé. Bentről hangokat hallottam. Hallottam apa hangját, anyáét és egy idegenét. Nem tudtam ki lehet az. Benyitottam és minden szem rám szegeződött. Az idegen egy srác volt aki kb. 2 évvel lehetett idősebb mint én.
-Ömm....Hali! Köszönés vagy valami?-kérdeztem rájuk, mert csak néztek.
-Bezsélnünk kell.-szólalt meg apa. Furcsa volt a hangja. Mintha félne és szomorú lenne egyben. Megilyeszt.
-Baj van?-ez volt az első gondolatom.
-Nincs, csak gyere ide és ülj le.-úgy tettem ahogy mondta.-Ő itt Nicholas. Innentől ő folytatja.-szemeibe könnyek gyűltek. Egyre jobban félek.
-Ahogy apukád mondta Nicholas vagyok 18 éves. Azért jöttem, mert 1 hét múlva ugye születésnapod, ami azt jelenti, hogy el kell vigyelek egy kiképző táborba. Ne kérdeztd, hogy miért, mert muszály.-fejezte be a mondani valóját elég nyugodtan.
-Én ugyan nem megyek veled sehova. Nem is ismerlek. Még hogy el kell mennem veled valami kiképző táborba. Chh... Még az kéne.-kiabáltam rá.
-Akkor erőszakkal kell, hogy elvigyünk, amit senki sem akarja.-válaszolt nekem, még mindíg halál nyugodtan.
-Persze....-és ezzel a lendülettel kimentem az ajtón. Azt még nem tudom, hogy hova megyek, de valahova el kell mennem. Még, hogy azzal a sráccal elmenjek egy kiképző táborba. Mikor feleszméltem a gondolkodásomből, észrevettem, hogy egy erdőben vagyok. Sétáltam egy kicsit, mert jól esett egyedül lenni. A nagy sétálásomat az zavarta meg, hogy valami rám ugrott. Én próbáltam lelökni magamről, de nem nagyon sikerült. Mikor jobban szemügyre vettem észrevettem, hogy az a valami egy farkas. Elkezdtem sikítozni, de a farkas nem bántott. Csak egy nagyon szippantott az illantomból, lemászott rólam és elment. Miután átment rajtam a sokk nagyon gyorsan sprinteltem haza. Berontottam az ajtón és egyenesen a szobámba mentem. Miután felértem bezártam magam mögött az ajtót kulcsal és bedőltem az ágyba. Nem mentem se fürdeni se átöltözni csak elaludtam.
YOU ARE READING
The Moon's Daughter (TW + D.H.ff)
WerewolfLexi Evans a 17 éves lány, egy hatalmas nehézségen megy keresztül. Át kell vészelnie egy átváltozás, majd a vele járó nehézségeket. Mert ő egy vérfarkas.