Reggel az órám idegesítő csipogására keltem. Legszívesebben kidobtam volna az ablakon, de nem lehetett, mert így is késésben voltam. Kimásztam a jó meleg ágyból és fürdőbe mentem. Gyorsan letusoltam, majd befontam a hajam. Felkentem egy alap sminket, ami egy tusvolnalból, szempillaspirálból és egy rózsaszín rúzsból állt. Miután ezzel kész lettem, magamravettem a mai ruháim.
A konyhában már mindenki lent volt, mikor odaértem.
-Jó reggelt!-köszöntem mosolyogva miközben a kávémat készítettem.
-Szia!-hallottam az egyértelmű választ. Mikor készen lettem az italommal, odamentem Aidenhez és beleültem az ölébe.
-Látom jól összemelegedtetek.-mosolygott Kali.
-Hát, jól látod!-vigyorogtam én is. Amint a srácok is elkészültek, már indultunk is. Motorral mentünk. Az iskola előtt leparkoltunk, majd utat törve beléptünk a kapun. Amiért Ethanékkal járok mindig suliba, én is a menők közé tartozom. Már ha lehet ezt így mondani. Első órám kémia volt, ezért elköszöntem a fiúktól és a laborba mentem. Már az osztály nagy része bent volt a teremben. Gyanúsan csendben volt mindenki, amit eléggé furcsáltam, ugyanis mindig őrjöngeni szoktak. ÚRISTEN! Ma van a kémia tz. Én pedig egy percet sem tanultam. Levágtam magam a helyemre, és elkezdtem magolni. Nagyjából megjegyezten az első két oldalt, mikor a tanár belépett a terembe, maga után pedig jól becsapta az ajtót.
-Mindent eltenni az asztalról. Egy toll maradhat csak elöl.-kezdte el kiosztani a lapokat. Mikor elém is letett egyet, gyorsan ráfirkáltam a nevem és már el is kezdtem. A 14 feladatból 8-at sikerült megoldanom, ami nálam nagyon nagy teljesítménynek számít. Amikor beadtam, a tanár még meg is dicsért.
-Wow kisasszony, ez remek. Gratulálok.
-Köszönöm.-mosolyogtam rá, majd kimentem a teremből. Nálunk ez a szabály. Ha befejezted a dolgozatot, akkor ki kell menned, nehogy megpróbálj segíteni a másiknak. Nekem ez csak jó, mert nem kell bent unatkoznom. A folyosóra érve furcsa zajokat hallottam a lány mosdóból. Gondoltam megnézem, hogy mi lehet az. Amint beléptem, meg is bántam hogy idejöttem. Aiden és az iskola legnagyobb kurvája smároltak, elég hiányos öltözetben. Természetesen Aiden hallotta hogy érkezem, így mikor odaértem már tolta el magától a csajt.
-Lexi, ne gondolj rosszra.-kezdett magyarázkodni.
-Hogy ne gondolnék rosszra?! Hiszen itt állsz a lány wc kellős közepén és a létező legnagyobb ribancot készültél megkúrni úgy, hogy állítólag én vagyok a barátnőd. Ami hozzáteszem mostantól nem igaz, mert ennek az egésznek köztünk vége.-kiabáltam vele, majd fogtam magam és kiviharoztam az iskolából. Felpattantam a motoromra és csak úgy mentem előre. Nem vezetett sehova az utam, de mégis jól esett, ahogy a szél az arcomat fújta és belekapott a hajamba. Megnyugtatott. Mikor megálltam, egy erdőben voltam. Körülöttem mindenhol fák, csak az utat nem fedte be semmi. Gyönyörű látványt nyújtott. Leültem a fűbe és csak gondolkoztam. Vajon Aiden miért csalt meg? Nem voltam neki elég jó? Vagy többre volt szüksége. Lehet hogy ezért akarta megfektetni azt a csajt. Ilyen és ehhez hasonló kérdések cikáztak a fejemben, mikor meghallottam magam mögött egy gally reccsenését. Azonnal felpattantam és vésekező pozíciót vettem föl. Ahogy megfordultam szembe találtam magam....
YOU ARE READING
The Moon's Daughter (TW + D.H.ff)
WerewolfLexi Evans a 17 éves lány, egy hatalmas nehézségen megy keresztül. Át kell vészelnie egy átváltozás, majd a vele járó nehézségeket. Mert ő egy vérfarkas.