~Lexi születésnapja~
Már idő előtt felkeltem. Magamra kaptam a fekete térdénél kiszakított csőgatyám és egy ,,BITCH" feliratú pólót. Fogatmostam a hajamat pedig két oldalt lazán befontam. Felvettem a bakancsom és kimentem a terepre edzeni. Úgy sem lett volna más dolgom. Minden napom ugyan úgy telik. Kiképzés majd alvás. Kezdem unni. Állítólag ma mondják el, hogy miért rángattak el ide. Kíváncsi leszek!
Fél óra múlva az a gyökér (Nicholas) is megérkezett. Ugyan azt csináltuk mint a többi napon is, azzal a változással, hogy edzés után elindultunk valahova. Egy nagy ház előtt megálltunk ő pedig bekopogott. Egy halk ,,Szabadot" lehetett hallani, ezért benyitott. Elég sokan álltak a szobában. Középen volt egy szék, amin egy elég idős bácsi ült. Nicholas beljebb lökdösött engem. Nem igazán értettem, hogy most mit akarnak tőlem.
-Lexi, gyere kérlek.-szólt nekem az öreg. Honnan tudja a nevem? Gondolkodás helyett inkább tettem amit mondott. Egy méterre megálltam előtte. Tudtam, hogy most jön az amikor elmondja miért vagyok itt.-Azért hoztunk ide, mert fel kellett készítenünk az átváltozásodra.-mondta.
-Mégis milyen átváltozásról van szó?-kérdeztem kissé hisztérikusan.
-Vérfarkas leszel.-mondta úgy, mintha csak arról beszélgetnénk, hogy milyen színű pólót vegyen fel. MI AZ HOGY VÉRFARKAS LESZEK?! Olyanok nem is léteznek. Szegény kicsit meghibbant. Ekkora ökörséget!
Valószínűleg látta az arcomon, hogy nem hiszej neki, ezért intett Nicholasnak. Ő odasétált mellék, lehajtotta a fejét, majd mikor megint rám nézett, a szeme már sárga volt és az arcán is több szőr volt mint kellett volna. Na jó! Bekerültem valami diliházba. Ilyen nem is létezik.
-És én is ilyen szörny leszek?-kérdeztem.
-Nem szörny, hanem vérfarkas. És igyen, ilyen leszel csak enked nem sárga lesz a szemed, hanem piros.-válaszolt.
-És miért?
-Mert átadom neked az erőmet és te leszel az Alfa.
-És mi van, ha én nem ezt akarom?
-Lexi, a szüleid is vérfarkasok és azt szeretnék, ha belőled is az lenne. Én viszont úgy döntöttem, hogy akkor már meg is kapod az erőmet, mert én már öreg vagyok. Nem tudom már használni.-eléggé meglepődtem. Akrom én ezt?! Hogy egy szörnyeteg legyek.
-Rendben, legyen! De ez hogyan fog működni? Egyik pillanatról a másikra vérfarkas leszek?
-Nem. Meg kell, hogy harapjalak.-ledermedtem. Mi az, hogy meg kell harapnia?
-Nagyon fáj?-kérdeztem.
-Eléggé.-válaszolt Nick.
-Rendben, mehet!-mondtam és az öreg elé álltam, hogy tegye a dolgát. A hasamnál egy kicsit eflhúzta a pólómat majd belém harapott.
YOU ARE READING
The Moon's Daughter (TW + D.H.ff)
WerewolfLexi Evans a 17 éves lány, egy hatalmas nehézségen megy keresztül. Át kell vészelnie egy átváltozás, majd a vele járó nehézségeket. Mert ő egy vérfarkas.