Reggel nagyon fáradtan ébredtem.Az éjjel nem aludtam valami sokat, mert azon gondolkodtam, hogy miért hoztak ide. Azt mondták. hogy a szülinapomon elmondják. Na de térjünk vissza a valóságba. Kikeltem az ágyból és célba vettem a fürdőszobát. Lezuhanyoztam, majd felöltöztem, de ekkor kaptam észbe, hogy nincs itt se a fogkefém se a fésűm. Mikor kiléptem a fürdőből nagy csodámra ott volt egy bőrönd az ágyam alatt tele a cuccaimmal. Ez hogyan került ide?! Na mindegy nem ezzel foglalkoztam, hanem megmostam a fogam, megfésülködtem és copfba kötöttem a hajam.
Pont mire végeztem, kopogtattak az ajtómon. Na és persze ki állt ott? Természetesen Nick (így becézem). Ahogy kinyitottam az ajtót csak biccentett a fejével, hogy menjek utána és már indult is. Én követtem. Persze, hogy az edzsőpályára vitt. El is kezdtük az edzsést. Ma már nem volt olyan nehéz, mint tegnap, de ma sem volt jó sem és könnyű sem. Edzés után még beszélgettünk egy kicsit, ami meglepő, mert nem tudom, hogy kedvel-e, de azt igen, hogy én nagyon kedvelem őt, de csak barátilag. Azt hiszem. Na mind egy van ennél fontosabb dolgom is. 3 nap múlva vizsgázom vagy mi ahol meg kell próbálnom legyőzni Nicket. Ha nem megy, de 5 percig nem győz le akkor sikeresen végigmentem a vizsgán, de ha legyőz 5 percen belül, akkor kezdhetem előről. Nagyon félek, hogy mi lesz, de szerintem menni fog, mert eddig csak edzettünk.
A mai megpróbáltatások után visszamehettem a szobámba pihenni. Miután beléptem a bejárati ajtón egyenesen célba vette a fürdőszobát, mert ma nagyon leizzasztottak. Lefürödtem, felvettem egy fekete cicanadrágot és egy fekete oldalt kivágott trikót. Bedőltem az ágyba, de nem tudtam elaludni. Egyszer csak valaki benyitott és az valaki Nick volt. Kaját hozott nekem. Leült mellém az ágyra, letette azt és csak nézett engem, ugyan úgy ahogy én is. Kb 2 percig ülhettünk így, mikor észrevettem, hogy közelít felém arcával. Először nem tudtam mit tegyek, mert nem akartam megint csalódni, de utána én is közelebb hajoltam hozzá. Ezt addig tettük míg ajkaink össze nem értek. Óvatosan csókolt. Természetesen viszonoztam neki. Hirtelen olyan mértékű boldogság öntött el mint még soha. Már tudom, hogy szerelmes vagyok Nicholasba és szerintem ő is belém. Csókcsatánk közepedte azt vettem észre, hogy belemarkolt a fenekembe, amitől akaratlanul is felnyögtem. A számról egyre lejjeb haladt haladt, a nyakam felé, amit sikeresen ki is szívott. Nem baj itt nem kell takargatnom, majd azt mondom megütöttek.
Sziasztok! Itt egy újabb rész :D A véleményeteket szeretném kérni, hogy szerintetek eddig milyen a történet :) Bocsi, hogy ilyen rövid lett, legközelebb megpróbálok hosszabbat hozni :D
xx Regi
YOU ARE READING
The Moon's Daughter (TW + D.H.ff)
WerewolfLexi Evans a 17 éves lány, egy hatalmas nehézségen megy keresztül. Át kell vészelnie egy átváltozás, majd a vele járó nehézségeket. Mert ő egy vérfarkas.