Rozdział 12

9.5K 331 22
                                    

Powoli się przebudziłam odwróciłam się na prawy bok. Zobaczyłam za oknem jak deszcz leje. Poczułam męską rękę na moich biodrach. To był zaspany Nataniel. Odwróciłam się i go pocałowałam.

-Jak się czujesz?-spytałam z uśmiechem.
-Zajebiście-powiedział z łobuzerskim uśmiechem.
-To dobrze-powiedziałam i go pocałowałam w policzek.
Leżeliśmy w łóżku jeszcze godzinę.

W końcu powiedziałam, że trzeba wstawać. On oczywiście jeszcze leżał w łóżku a ja poszłam się ubrać. Po 2h byliśmy wszyscy przed TV.

Oglądaliśmy jakiś horror nawet nie pamiętam tytułu. Wogule cały dzień oglądaliśmy jakieś filmy. Raz horror raz film akcji itd bo padał cały boży dzień deszcz. Sara wyjechała na studia była naprawdę szczęśliwa i dumna z siebie. Nie ukrywała tego, że cieszy się z tego wyjazdu. Nie lubiła z na mi mieszkać bo ciągle nasz brat robił jakieś imprezy.

Była już 21:00 my zaraz kończymy oglądać "Avengers czas ultrona". Nagle ktoś zapukał do naszych drzwi.

-Alka otwórz drzwi.-powiedział leniwie mój brat.
Ja byłam przytulona do Nataniela.
-Yyyyy? Nie sam je otwórz leniwy debilu.-powiedziałam oglądając dalej film.
-Co ty powiedziałaś?!-spytał wkurzony.
-To co słyszałeś!!-powiedziałam.
Po chwili patrzenia się na siebie wybuchliśmy głośnym śmiechem.

-Dobra ja otworze ale jutro robisz zakupy.-powiedziałam przekonana.
-No...okej niech ci będzie.-przywrócił oczami.

Poszłam szczęśliwa otworzyć te drzwi. Jak otworzyłam i zobaczyłam...
Laurę??!! Ze swoimi dwoma siostrami z Zuzą i Oliwką. Przytuliłam moją przyjaciółkę i wpuściłam je do środka.

Zuza:

Można tylko powiedzieć, że jest bardzo wesołą i pozytywną dziewczynką

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Można tylko powiedzieć, że jest bardzo wesołą i pozytywną dziewczynką. Ma 8 lat.Zawsze lubiła się ze mną bawić.

Oliwka:

Powiem jedno

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Powiem jedno...ona mnie nienawidzi. W sumie nie wiem czemu ale cusz. Ma 14 lat.
Ona uważa, że jest już dorosła. Ale ma jedną wadę...jest nieśmiała. Nie umie się komuś postawić.

Przyjaciel Mojego Brata! Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz