~15~

564 22 0
                                    

Me: Maxiiiii

Maxegydisznó🐷: ?

Me: Mizu?

Maxegydisznó🐷: Semmi.

Me: Az nem jó...nem akarsz menni valahova? Úgy unatkozom ,de Luke már elment.

Maxegydisznó🐷: Nem

Me: Na jó. Mi a kínod?

Maxegydisznó🐷: Semmi

Me: Persze.. Akkor segítsen neked az ördög.. Azt hittem hogy böfök vagyunk.. (böf=bff😂)

Max🐷: De te elküldtél egy pasi miatt! Azt mondtad hogyha nem bír akkor elküldöd a francba!

Me: Istenem féltékeny fasz!! Te szívóztál vele,és ő a hibás??

Max🐷: Annyit mondtam hogy fajvszósz gyerek!!

Me: Igen! Én pedig még tegnap megkértelek, hogy ne hívd így!

Max🐷: Akkor sem értem,hogy ezen miért kell felkapni a vizet..

Me: Nem is kell ertened! Inkabb hagyjuk az egeszet...

Max🐷: Akkor újra böf?😉

Me: Nem az enyém az biztos..

Max🐷: Ahj..mit akarsz mit tegyek??

Me: KÉRJ BOCSÁNATOT BAZDMEG!! NEM LEHETSZ EKKORA BAROM!!

Max🐷: Bocsánat.

Me: Hát ez marha jól esett...

Max🐷: Tényleg sajnálom..

Leraktam a telefonom és elmentem sétálni. Csak sajnos Liam abba ez utcába lakik,amelyikben Max is. És természetesen találkoztam Max-szel.
-Kenny kérlek várj!
-Hagyj békén!
-Ne menj el! Légyszi várj! Meg akarom magyarázni!
-Kár ,hogy nem vagyok rá kiváncsi!
-Jó..békén hagylak! De kérlek hallagss meg!-megálltam.-Köszönöm.. Azért bunkóztam Luke-kal,mert féltem,hogy megváltoztat téged,és mert nem akarlak elveszíteni..
-Wow...ezt pont a nagy Max Adams mondja nekem?? A nőfaló kőszívű "senkinemérdekel" Adams??
-Ne csinálj belőle viccet.. Veletek törődöm.. Ti a barátaim vagytok! A családom!-kurva anyád...ez csak nehezíti a döntésem..
-Ahj gyere ide te kibaszott helyes disznó!-és felkapott.
-Nagyon szeretlek!-na...ezt most hogy ertelmezzem..?
-Öhm..
-Nem úgy! Akiknek úgy gondolom azokkal dugni szoktam.
-Oh értem!😂
-Akkor bff?
-Azok!
-Jupiiii!!-és felkapott a vállára.-Kapaszkodj!
-Max!! Tegyél le!!-de nem tett le. Max egészen a főtérig futott,velem a vállán. Csak annyi a gond,hogy ott van az összes osztálytársam...
-Nézzétek, Max végre megfűzte a legjobb barátját!-röhögött a legnagyobb tahó a suliban...
-Basszus...inkább szállj le rólam...
-Most miért? Ne foglakozz velük!
-Kenny te ezt nem érted! Kérlek..azt hiszik,hogy együtt vagyunk..
-Oh.-gyorsan leugrottam Max-ről,és bemutattam a fiúknak. Míg Max lepacsizott velük én elvolnultam telefonálni.
-Szia Luke..
-Szia szívem! Mi a baj?
-Ahj..semmi..csak hülyültünk egyett Max-szel,és a volt osztálytársaim azt hiszik,hogy együtt vagyunk..
-Oo..
-És a fiúk még nagyon régen fogadtak is,hogy egyszer Max agyában kötök ki.. Mivel Max ezt nem vállalta,ezért egy teljes napig alsógatyában kellett rohangálnia a suliban.. És most meg röhögnek,hogy mégis sikerült..
-Sajnálom..
-Ne engem sajnálj,hanem Max-et.. Nem sokára találkozunk.
-Igen. Kitartást szerelmem! Szeretlek!
-Én is szeretlek szia!-megfordultam,és egyenesen Max-ékhez mentem.
-És itt van Max újabb ribije!
-Most fogd be a pofád,mielőtt én fogom be neked! De az nem fog jól esni!-védett meg Max. Hirtelen az egyik csaj odasúgott valamit tahókának,aki csak mosolygott.
-Kenny. Ki az a Luke?
-Semmi közöd hozzá!
-De Max-nek van!
-Mi nem járunk Max-szel!! Luke a barátom! Most boldog vagy??
-Amikor dühös vagy,én mindíg boldog vagyok!-röhögött. Ennyi kellett,bevertem neki egy akkorát,hogy a földre esett,én meg elindultam haza felé. Max jött utánam.

-Kenny..
-Nem..semmi baj. Annyira örülök,hogy ezt a faszfejet soha többet nem kell látnom!
-Akkor jó!😂
-Most egyedül lehetek?
-Ezt hogy érted?
-Úgy hogy húzzál haza!
-Ja jó!😂 Szio!
-Szia disznaj!-bementem a házba,ahol kellemes meglepetés fogadott.
-Luke! Te még mindíg itt vagy?-öleltem át.
-Gondoltam,maradok még egy kicsit! Calum és Hannah elmentek vacsizni,Liam meg egy buliban van azt hiszem..
-Szupii! Akkor miénk az egész ház!
-És az éjszaka..
-Luke!
-Jó bocsi.. Szeretlek!
-Én is téged! Megyünk medencézni?
-Futás!

Hey Babygirl!Where stories live. Discover now