~35~

343 21 0
                                    

Sziasztok drágáim!! Tudom,régen volt már rész,de mostanában dolgozat dolgozat hátán időszakom volt...szóval ja.. Na de össze hoztam ezt a kis rotyit, remélem ez is tetszik! Megpróbálok sietni a kövivel is bye!😂❤ (komizni ér!)

Max félve rámnézett,és elköszönt a csajtól. Lassan hozzám sétált,ahol találkozott szikrákat szóró szemeimmel.
-Tudom bocsi... Nyugottan leordíthatsz..
-Nem foglak leordítani.-semmi kedvem nem volt üvölteni. Éreztetni akartam vele hogy rosszat tett.-Egyszerűen csalódtam benned Max.-és elfordultam. Tovább nyomkodtam a telefonom,és még a szemem sarkából láttam,hogy Max leül mellém és elfordul. Pont leszarom..
-Magadnak köszönheted.-mondtam rá sem nézve.
-Tudom..-motyogta. Nyeh..gondoltam ráírok egy nagyon régi és jó barátra aki elfelejteti Max-et egy pici időre.

Me: Szia Matty!

Mattyyy👽: Sziaa. Mizu hugi?

Me: Max már megint seggfej.

Mattyyy👽: Mikor nem?😂

Me: Igaz bocs!😂

Mattyyy👽: Na mit csinált már megint az a gyerek?

Me: Hazudott!😡

Mattyyy👽: Oh. Szar ügy.

Me: *középső ujj*

Mattyyy👽: *leszaromnagyivben* 😂😂

Me: FUCK!!! -.-'

Mattyyy👽: Rájöhettél volna hogy haverok vagyunk Max-szel.😂😂

Me:.... Na jó szia Matty!

-Akkor seggfejek vagytok Matty-vel!-erre Max felnevetett,amit megmosolyogtam mert még mindig nagyon cuki a nevetése...😂
-Mondj ujjakat drágám!-ölelt meg.
-Húzz innen!! Köcsög voltál..-vágtam be a durcit.
-Jajj ne harizzzz!!-nézett rám kiskutya szemekkel.
-Disznó!-nevettem és eltoltam magamtól. Aztán eléggé elálmosodtam ezért ledőltem egy picit aludni.

❌❌❌

Mikor felkeltem még bőven volt idő,ezért felhívtam Skypon Luke-ot.
-Szia Luke!!
-Szia Hercegnő!-jézusom ez mennyire hiányzott!-Azt hittem,hogy lila a hajad!?-kom? Csak ez tűnt fel Hemmings?😂
-Eredetileg az volt,de vissza festettem. Végülis...ez a régi Kenny!
-Imádom a régi Kenny-t!❤
-SZIASZTOOOOOK!-ugrott be a képbe Calum.
-Hood,te IDIÓTA! Úgy hiányzott az a dilis fejed!
-Én is szeretlek Kenny!!
-Khm...Calum.. BESZÉLGETHETNÉK A BARÁTNŐMMEL???
-Hát...nem is tudom... NEM!😂-röhögött.
-Xd Calum légyszi beszélgetni szeretnék Luke-kal!
-Na jó Kenny a te kedvedért elmegyek!-és elfutott. Luke halkan elmormolt egy mondatot és egy ilyen "egyszereskuszomkicsinallak" fejjel nézett utána.
-Hemmo,nyugi! Ne húzd fel magad miatta!
-Oks.-még láttam,ahogy beszédre nyitotta volna a száját,mikor rázkódni kezdett a kép,és ismét Calum jelent meg a képernyőn.
-CALUM!! Azonnal add vissza a gépet Luke-nak!!
-Bocsi "Hercegnő"-szólított a becenevemen.-Nem lehet! Most a "Basszuk fel Luke agyát" játék egyik résztvevője vagy!-nevetett.
-Ne mááááár!!
-Sajnálom!
"-Calum gyere vissza!! Utálom ezt a játékot!!"
"-Mi nem!"-hallottam meg Ash hangját is.
-Na jó szia Calum!
-Ne Kenny vá...-befejeztem a beszélgetést és inkább üzenetben írtam Luke-nak.

Me: Sztem hagyd őket. Mutasd meg hogy nem tudnak felidegesiteni.

Pingu❤: De ha nem beszélhetek veled...

Me: Majd Melbourne-ben beszélünk!😊 Elvezd ki amíg veled van ez a három idióta!

Hemmo🐧: Igazad van!❤❤ Szia Cicc!😻

Me: Szia!😂❤

-Max.
-Igen?
-Szerinted nincs valami furcsa Hannah-ban?-ne kérdezzétek! Nem tom hogy hogy jött!😂
-Mert?
-Nem tudom...nem olyan mint régen... Nem olyan törékeny,és divatimádó plázacica már..
-Biztos.. Nekem nem tűnt fel.
-Aha....

Me: Szia Hannah!

Hannah: Szio. Mizu?

Me: Am...nem is tudom hogy hogy kerdezzem meg...

Hannah: Csak mond.

Me: Hat ok.. Am..azon gondolkodtam hogy nem vagy olyan mint..mint régen...

Hannah: ?

Me: Amikor szakítottál Calum-mal. Ok tudom hogy ott volt Jack,de akkor is. Ha ilyen volt neked mindig bűntudatod tamadt.. +nem megyünk minden héten vásárolni! Mi történt veled?

Hannah: Nem..tom... Megvaltoztam. De..neked is jobb nem? Hogy ilyen vagyok.

Me: Őszintén? Nem...a régi Hannah az jobban a szívemhez nőtt..

Hannah: Akkor készülj mert Melbourne-ben naponta megyünk vásárolni!😛😉

Me: Na végre!❤

-Hannah újra a régi! Remélem..
-Ok..-Max szomorúnak tűnt.
-Valami baj van?
-Ahm..biztos nem hallottad..de 20 perc és leszállunk..
-Mi?? Már Miami-ban vagyunk??
-Aha.... Hát..akkor viszlát Kennedy Huggins!
-Nee! Én még nem akarok búcsúzkodni!!
-Pedig nemsokára itt lesz az ideje..
-Oh...-szorosan megöleltem Max-et,és azt akartam,hogy soha ne leszálljon le a gép.

Hey Babygirl!Where stories live. Discover now