~20~

495 20 0
                                    

Ma megyünk bulizniiiiiiiiiii!!! Yasss!! Felvettem a ruháimat,és összeszedtem a cuccaim.👇

-Hannah! Készen vagy?-Aha! Calum azt mondta,hogy 10 perc és itt vannak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Hannah! Készen vagy?
-Aha! Calum azt mondta,hogy 10 perc és itt vannak.
-Okszi.-Hannah ruhája👇

-Lányok!! Itt vagyunk!-ez gyors volt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Lányok!! Itt vagyunk!-ez gyors volt. Lefutottam a fiúkhoz,akik egy rövid nadrágban és egy atlétában voltak.
-Te még bulizós ruhában is gyönyörű vagy!-húzott magához Luke.
-Ez béna volt Hemmings!-nevettem.-Máskor csak annyit mondj,hogy csinos vagyok!
-Jaj,mert ezt mondanom kell? Azt hittem tudod magadtól is!
-Te is tudod,hogy szeretlek,de még is mondanom kell!
-Ezt inkább hagyjuk...-fordítja el a fejét. Én vissza fordítottam,és megcsókoltam. Luke derekamra tette a kezét,és nem engedett el.
-Légyszi ezt ne itt csináljátok...-bele nevettem csókunkba,és elváltam Luke-tól. Amint elém került Calum,tarkón csaptam.
-Na induljunk gyerekek!
-Hannah siess! Menjünk a BDM-re!! (a fesztivált én találtam ki szóval ez nem létezik)
-Megyek már! És letrappolt a lépcsőn. Beszáltunk az autóba és már úton is voltunk. Imádok utazni! Lehúzott kocsi tető,napsütés,zene, a legjobb barátaim meg a szerelmem, és ha bamúlnak minket az emberek? Akkor mi van? Jól érzem magam velük és ebbe senki sem szólhat bele! És ez 4 órán át fog tartani!
-Nem féltek,hogy felismernek titeket az emberek?-vetette fel Hannah.
-Nem! Mert akkor felhúzzuk a tetőt!-nevetett Mikey.
-Jujcii! Úgy várom már!!
-Kenny kifordult magából!
-Ez van mindíg,ha fesztiválozunk!
-17 évesen beengedtek titeket bulizni??
-Vannak embereink...de ez titkos!-vettük komolyra a figurát. A fiúk reakciója miatt viszont elnevettük magunkat.
-Inkább hagyjuk!-karolt át Luke. Majd hirtelen a rádióban megszólalt az egyik kedvenc számunk a csajokkal,ami nem volt más mint Justin Bieber-Sorry című száma. Nem félre érteni,nem szeretem Justin-t,de ezt a számát kifejezetten szeretem. Olyan jól lehet üvölteni! Utána jött Meghan Trainor és a Me too, Charlie Puth és Selena Gomez közös száma,a We Don't Talk Anymore. Aztán! Aztán jöttek a fiúk! Ééééés....aaaa....Don't stop!!! Amit mindenki teli torokból énekelt! Sajnos emiatt páran odajöttek,mert felismerték a fiúkat,de mi attól még jót buliztunk!!
-GYEREKEK!! Már csak 3 óra!!
-Köszi hogy tudattad ezt velünk Kenny.
-Szívesen!!!

Deszka Hercegnők😂🔫💙

Me: Unatkozom!!!

Mia: Szar ügy...

Me: Baj van?

Megara: Miért lenne? Ja csak mert egy szó nélkül haza huztal a picsaba??? Es mert nem is kerestel minket??? Nem egy kicsit sem haragszunk!

Mia: Ezt akartam mondani..

Me: Sajnálom! De Max kibaszottul felhúzott..

Mia: Attol meg irhattal volna...

Megara: Ja..

Me: Tudom,és nagyon sajnálom! Tényleg! Hogy engeszteljelej ki titeket?

Mia: Gyere haza!

Me: Mia..

Mia: Egy próbát megért...

Megara: Akkor csak egy napra gyere...

Me: Most nem megy.. A BDM-en vagyunk..

Mia: TI ELMENTETEK ODA NÉLKÜLEM????

Megara: NÉLKÜLÜNK!!!???

Me: Bocsi..

Mia: Nem baj...

Me: Meg most Mia-val vagy?

Megara: Aha.

Me: Kidobta a telefonját az ablakon?

Megara: Még nem!😂 Most éppen nyugtatni próbálja magát!😂

Me: Ott hagytam a panda plüssöm azt szét marcangolhatja!😂

Megara: Ok.

Megara videót küldött a beszélgetésbe

-Ash nézd mit csinálnak a barátnőim a panda plüssömmel!
-Mit?-és elindítottam a videót.
"-Mia! Kenny azt mondta,hogy bánthatod a pandát!"-Mia felkapta a plüsst és..egy ollót... Ash szeme kikerekedett.
-M-Mit akar azzal az ollóval??-a drága barátnőm beleszúrta a fejébe,és lehúzta egészen a hasáig. Ott kihúzta,és elkezdte kibelezni a pandát.
-Neeee!!! Panda gyilkos!!!-kiabált Ash. Mia darabokra szagatta szegény plüsst. Ashton pedig már a halálán volt a látványtól.

Me: Ashton kiborúlt!😹

Megara: Hisz megöltük a pandáját.

Me: Nem ez volt az első gyilkosság!😹🐼🔫

Megara: 😹😹

Mia: Itt vok.

Me: Én viszont megyek! Bye csajszik.

Mia: Cs.

Megara: Szio.

-Panda gyilkosok...-mormogott magában Ash.
-Sajnálom!-öleltem át.

❌❌❌

-Végre itt vagyunk!-ugrottam ki a kocsiból.
-Igen..de hogy jutunk be a legjobb koncertekre,ha ilyen hosszú a sor?-állt mellém Luke.
-Mondtam már! Vannak embereim. Csak hozzátok a cuccokat,és ne nézzetek az emberekre!-mit sem sejtően bbólogattak. Max bátyja mindíg itt szokott biztonságiőrködni,ezért mindíg félretesz pár belépőt nekünk.
-Szia Nick!-öleltem át.
-Sziasztok! Hány jegy kell?-suttogta.
-6.-odaadta a belépőket,mi meg besurrantunk.
-Te aztán veszélyes vagy cicc!-ölelt át Luke.
-Cicc?😹
-Az!😹

A ma este a legkirályabb volt a világon!! Annyit buliztunk,hogy az valami hihetetlen! Rihanna,Drake,Iggy Azalea,The Chainsmokers és a MAGCON!!+,- néhány ember még.. De a Magcon!! Ott volt Nash!! Olyan boldog voltam ,hogy majd kiugrottam a bőrömből!! Imádom a BDM FESZTIVÁLT!!

 De a Magcon!! Ott volt Nash!! Olyan boldog voltam ,hogy majd kiugrottam a bőrömből!! Imádom a BDM FESZTIVÁLT!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Hey Babygirl!Where stories live. Discover now