A Starbucks után elmentünk Jack nyaralójába. Kibaszott nagy volt!! Hannah és Jack elmentek a jakuzziba. Nekem mára elég a vízből...
-Max nem megyünk sétálni?
-Most jöttünk "haza".
-Akkor ne gyere! De én megyek! Vaaagy..nem..
-Ch.. Mihez lenne kedved?-nevetett.
-Nem tom.. Haza menni..
-Ahoz még várnod kell. Hannah csak egy hét múlva akar menni...
-Mi?? Szeretem Hawaii-t,de egy hét? Már látni akarom a többieket!
-Ne is mond.. Végre minden olyan lesz,mint régen!-fogta meg mind két kezem. Aztán eszembe jutott. A hajam szőke volt régen.. És már eléggé kikopott a lila...
-Mindjárt jövök!
-Hova mész?
-Majd megtudod,ha készen leszek!
-Ok..Amikor lemostam a hajamról a festéket, és újra a régi szőke hajú Kennedy Huggins-szal lettem szemben...eszembe jutott Luke.. Amikor este átkarolta a derekam hátulról,miközben én fésülködtem,amikor hosszan ecsetelte,hogy milyen gyönyörű vagyok,és hogy mennyire szeret.. Ez mind.. Bármennyire is szörnyű ezt kimondanom,de...hiányzik! Rohadtul hiányzik! Más lányok bármit megtennének,hogy Max-szel járjanak,és én,akinek ez összejött,egy másik fiúról ábrándozuk.. Várjunk csak!
Me: Luke! El tudod küldeni azt a videót amin "megcsallak"?
Luke: Miért?
Me: Csak me akarom nézni! Légyszi!
Luke: ....
Luke videót küldött
Végig néztem vagy százszor,de semmi... Az ég világon semmit sem találtam,ami bizonyította volna az ártatlanságom..
-Kenny! Hát itt vagy! Mindjárt tizenegy óra,nem akarsz lefeküdnu?
-Ahm..még nem. Nem sokára megyek!
-Ok. Várj! Vissza csináltad a hajad?
-Aha.. Azt mondtad végre minden a régi. Mostmár tényleg az!-Max közelebb jött és megcsókolt.
-Jó éjt szerelmem!
-Neked is!-vissza fordultam a videóhoz,és akkor megtaláltam. A dátum a tetején szombat 10 órát mutatott. Én azon a szombaton kaptam meg Hunter-t! Azaz akkor adta át nekem Luke!! És ez azt jelenti,hogy Luke hinni fog nekem!! És akkor mi!! Oh.. Max.. Luke-ra már nem szabadna gondolnom.. Inkább az orra alá dörgölöm!!Me: Luke!! Nézd meg a dátumot!! Mind ugyanakkor van!!
Luke: Aha....és?
Me: Nézd a napot!! És az órát!!
Luke: Szombat 10 óra. Mi van vele?
Me: Akkor adtad oda Hunter-t! Szóval én nem lehetek a felvételen!!
Luke: Úristen... Igazad van.. Úristen Kenny! Én úgy sajnálom!! Ezt nem hiszem el!! Tudod milyen boldog vagyok??
Me: Boldog??? Inkább el kéne süllyedned mert nem hittél nekem!! Mert nem bíztál bennem!!!
Luke: Tudom.. És nem nyugszom amíg meg nem bocsátasz!!
Me: Nem kell kiengesztelned.
Luke: ???
Me: Már úgy is Miami-ban maradok. És itt van nekem Max! Szóval,úgysem látjuk egymást többet!
Luke: Kérlek Kenny ne! Gyere haza!
Me: Az otthonom Miami-ban van! Nem Sydney-ben! Viszlát..Luke Hemmings
Kikapcsoltam a telefonom,és a leptopot. Bebújtam Max mellé az ágyba, és próbáltam elfelejteni Hemmings-t. Bár csak olyan könnyű lenne...
KAMU SEDANG MEMBACA
Hey Babygirl!
Fiksi PenggemarIsmeretlen: Hey babygirl! Figyi nem akarsz átjönni? ;) Me: Öhm...kérem kedves ismeretlen úr ne hívjon babygirl-nek. Köszönöm. Ismeretlen: ? Jenna én vagyok az Luke.:'D Me: Jó tudni de én nem Jenna vagyok sorry.. Ismeretlen: Akkor ki vagy édes?;) Me:...