~18~

465 22 0
                                    

Kedves utasaink! Megérkeztünk Sydney-be! Köszönjük,hogy velünk utaztak! A viszont látásra!

Végre!!! Itthon vagyok! Azonnal lemásztam a gépről,és haza mentem. Leraktam a cuccomat, és átfutottam Luke-hoz. Gyorsan bekopogtam,de Ashton nyitott ajtót..
-Kenny! Szia!
-Szia Ash. Hol van Luke??
-A szobájában! Mié..-nem hallgattam végig,mert fontosabb dolgom volt! Visszaszerezni Luke-ot! Benyitottam,ahol Luke tiszta feketében haldoklik az ágyán..Odaosontam,és mellé feküdtem.
-Bárki is az,hagyjon békén...-morogta.

-Én is?-kérdeztem nevetve. Azonnal felém kapta a fejét,és az a mosoly,amit már olyan régen láttam,újra megjelent. Gyorsan felkapott ,és magához húzott. Utáltam hogy közelebb már nem lehetek hozzá!
-Hiányoztál Hercegnő!!
Te is nekem!-és ingjénél fogva megcsókoltam. Luke kezeit derekamra helyezte és úgy csókolt tovább. Lefektetett az ágyra és levette a pulcsiját,majd megint csókolni kezdett. Az ,hogy azon az estén mi történt még,az legyen a mi titkunk!😉❤

❌❌❌

-Kenny nem tudo...Oh...megzavartam valamit?-jött be Calum.
-Már nem!-puszilta meg a nyakamat Hemmo.
-Okeeee...nos azt akartam kérdezni,hogy Hannah hol van??
-Hannah Miami-ban van.
-És miért nem jött veled??
-Mert neki nem hiányzott annyira a pasija!-gúnyolódtam.-Ahj. Azért nem jött,mert nem szóltam neki,hogy a bátyjával maradjon. Hannah szerintem egy hét múlva jön.
-Fuck...-és becsapta maga mögött az ajtót.
-Az este jól sikeredett!-hiába volt mögöttem,még így is tudtam,hogy vigyorog. Szembe fordultam vele,és rájöttem,hogy nincs rajtam ruha... Kikászálódtam az ágyból,és felkaptam egy rövidnadrágot,és Luke Nirvana-s felsőjét.
-Nekem a nélkül is tetszettél!
-Nagyon vicces Hemmings!-és hozzá vágtam az alsóját.
-Tudom! Én naon viccesz ember vagyok!
-Naon viccesz?
-Az!
-Huha..😂-vissza bújtam mellé és csak figyeltem enyhén borostás arcát,gyönyörű kék szemeit,a cuki gödröcskéit miközben mosolygott.
-Tetszik amit látsz?-húzogatta a szemöldökét. És ez a beszólás elrontotta az összképet..
-Egoista barom!
-Nem,csak tudok az adottságaimról!-gyűrt maga alá. Hiába vitatkoznék vele,kibaszottul tetszik,hogy az ami itt fekszik hát..rajtam😂 az az enyém!
-Istenem...miért kell neked tökéletesnek lenned?
-És neked miért kell még mindíg beszélned?
-Ezt hogy ért..-nem tudtam befejezni,mert elhallgatatott egy csókkal.
-Néha túl sokat beszélsz Hercegnő! Inkább cselekedj!-húzta perverz mosolyra a száját.
-Idióta!-másztam ki alóla. Lementem reggelit csinálni,mikor megrezzent a telefonom.

Max: Kennedy! Kérlek! Válaszolj! Aggódunk érted!!

Istenem Max! Hagyj már békén!!

Me: Jól vagyok.

Max: De hol???

Me: Közöd????

Max:... Ha nekem nem válaszolsz,akkor legalább Mia-nak vagy Naten-nek!

Me: Sydney-ben vagyok!

Max: Mi??? Mikor mentél vissza?? Miért nem szóltál???

Me: Azért Max,mert utállak!!

Max: Kenny..

Me: Nem Max! Ne Kenny-z nekem! Hányszor bántottál meg amíg ott voltam?? Hányszor sodortál olyan helyzetbe,ami veszélyeztette a kapcsolatomat Luke-kal??

Max: Ő miért fontosabb mint én???

Me: Mi bajod??? Ő a szerelmem,te meg a legjobb barátom voltál!

Max: Azt mondtad,hogy mi fontosabbak vagyunk neked..

Me: Nem! Én azt mondtam,hogy ha Luke elvesz tőletek,akkor szakítok vele! Nem azt ,hogy ha cseszegeted ,akkor is szakítok vele!!

Max: Most utálom magamat...

Me: Nem vagy egyedül...

Miközben leoltottam Max-et,észre se vettem ,hogy Luke hátulról átkarolt,és figyelte,hogy mit írok Max-nek.

Max: Sajnálom!!!!

Me: Én is.

És letiltottam..
-Minden rendben?-kérdezte rekedtes hangján Luke.
-Persze...nem kellett volna Miami-ba mennem..akkor ez nem történik meg...
-De akkor mi sem kerültünk volna közelebb egymáshoz!-ölelt szorosabban.
-Inkább hagyjuk...Max egy fasz és kész!
-Oké!-nevetett.-Nem akarsz elmenni valahova?
-De! Itt van tengerpart?
-Hát a ház előtt nincs,de azon kívül van!
-Buziii! Szinte sejtettem,hogy viccet csinálsz belőle!
-Ismersz cica!-kacsintott.
-Ismerlek! És Hemmo tudom ,hogy neked is vannak gyenge pontjaid!-mosolyogtam.
-Mik..?-kérdezte félve.
-Például,hogy csikis vagy!-és megcsikiztem az oldalát. Mivel rezzenéstelen arcal végig nézte a próbálkozásom,ezért inkább futni kezdtem,mert tudtam,hogy csak én járok rosszul.
-Gyere csak vissza babygirl!-és utánam futott.

Hey Babygirl!Where stories live. Discover now