~29~

370 16 0
                                    

Deszka Hercegnők💙😂🔫

Mia: Wait!!! Akkor ti most jártok??

Me: Yep!

Megara: Omg! Komoly?? De..hogy? Mikor?? Mesélj el mindent!!

Kenny csoporthívást indított

-Na szóval! Hogy van ez???(Mia)
-Amikor szakított velem Luke..
-SZAKÍTOTTATOK???(Mia&Meg)
-Nem,még mindíg járunk,és közben Max-szel is!
-Ez nekem sok!(Meg)
-Na mondjad már!!!(Mia)
-Akkor! Luke szakított velem,mert azt hiszi,hogy megcsaltam,mikor nem is. Aztán ráírtam Max-re,hogy ki akar-e még békülni velem,és utána rengeteget beszéltünk. Max elfeledtette velem Luke-ot,és felvidított! És az még tett is rá egy lapáttal,hogy mind a ketten Hawaii-n voltunk.-és még meséltem,és meséltem,és meséltem. Elmondtam a lányoknak mindent.
-OMG!(Meg)
-Luke mekkora egy fasz!
-Az.. De nem tehet róla.
-MICSODA??(Mia&Meg)
-Ez a videó nagyon jól meg lett csinálna.. És tényleg olyan mintha én lennék. Megértem Luke-ot.
"Kenny megyünk haza!"-szólt Max.
-Na lányok megyek! Majd még otthon beszélünk! Sziasztok!
-Szio!(Meg)
-Cs(Mia)

-Itt vagyok! Mehetünk!
-Oks. Hova szeretnél ma menni szerelmem?
-Pihenni..ez a tengerpart kifárasztott...
-Jól van!😂-és átkarolta a derekam.

❌❌❌

-Max! Hova a picsába megyünk??
-Majd meglátod!
-De nem látok!!!!
-Ezért mondtam a majdot!-Max már egy fél órája húz maga után,csak hogy letakarta a szemem,így halvány lila gőzöm sincs,hogy hova is megyünk..
-Tádá!-és levette a kezét a szememről. Egy kihalt részén voltunk a tengerpartnak. Csoda szép volt! Semmi nyüzsgés,szemét a vízben,csak mi ketten Max-szel és a tenger.
-Azta... Ez...Ez gyönyörű.
-Ugye? Amikor erre fele jöttünk,megláttam és megjegyeztem az utat. Itt nincs senki se! Ez csak a miénk!-ez kezd nyálas lenni!😂
-Jól van Maxi abba lehet ezt hagyni!
-Nem Kenny! Ez nem vicc!-nézett rám azokkal a csábos szemeivel,amitől minden nap,vagy ezer lány elolvad. Oh..
-Ugye rám nem úgy nézel mint a régi ribancaidra?
-Mi? Ezt honnan veszed?
-Max...amikor még Miami-ban laktunk ,egy héten legalább húsz lánynak törted össze a szívét!
-Ez igaz.. De téged ismerlek! Nem pedig egy buliban a segged miatt szólítottalak le!😂
-Öhm..ok?😂 De..de akkor is Max.. Tudom milyen a múltad..
-Nem bízol bennem?
-De! Csak..
-Nem Kenny! Őszintén! Bízol bennem??-bízom Max-ben,de..ahj..
-Igen..bízom benned!-néztem végig a szemébe. Max csak mosolygott,utána pedig megcsókolt. Örülök,hogy Max nem olyan mint Luke! Ő is bízik bennem!
-Na gyere! Verseny a vízig?
-Benne vagyok!-ellöktem Maxi-t,hogy hátra essen,és így én jussak előnyhöz! Természetesen, amikor utol ért,felkapott,és beleestünk a vízbe.
-Max!! Te barom!😂
-Én is szeretlek!❤

Hey Babygirl!Where stories live. Discover now