~40~

269 10 0
                                    

-Mi lenne veled nélkülem..?-kérdezte halkan.
-Az biztos hogy nem lennék boldog..-Luke elhúzódott tőlem és egy mosolyt erőltetett az arcára. Néha azt hiszem hogy idegesítem..idegesítem ezekkel a szaros kis problémáimmal.. És megint problémázok! Eskü elmegyek egy pszichiáterhez!
-Jól vagy?
-Am..persze! Csak egy kicsit elgondolkodtam.. Megyek megnézem Hannah-t.
-Oks.-átmentem barátnőmhöz aki éppen Jack-kel ugrált az ágyon,ami azért vicces mert emeletes ágya van.
-Ti meg mit csináltok?-nevettem.
-Jól érezzük magunkat!-ugrott Jack-re Hannah,amitől nevetni kezdtek.
-Akkor nem is zavarok.-jöttem ki. Már majdnem megkerestem Michael-t,mikor eszembe jutott hogy nincs itt. Így csak Mia maradt.
-Mia! Bejöhetek?
-Persze!-Mia éppen az ágyán heverészet.
-Mi jót csinálsz?
-Semmit.. Hannah pasizik,Liam játszik ti meg beszélgetetek szóval nem akartam zavarni.
-Bocsi:/ De mostmár itt vagyok. Várj..te még ki sem pakoltál?
-Am..nem..
-Akkor segítek!
-Nem kell! Tényleg...Kenny én nem érzem úgy,hogy itt kéne élnem...itt mindenki más! Nem olyanok mint én...vagy mi. Mi Miami-ba tartozunk!
-Te tartozol oda! Én itt születtem! De ha nem akarsz itt élni akkor menj! Nem tartalak vissza..-ismét megszólalt az a kibaszott bölcs Kenny,aki csak bajt kever..
-Jó akkor megyünk!
-Mentek??
-Liam és én!
-De..-mielőtt még bármit is mondhattam volna kizárt a szobából. Hurrá...
-Kenny mi volt ez a kiabálás?-jött ki Hannah.
-Ahj.. Mia szerint vissza kéne mennünk Miami-ba,"mert oda tartozunk"... De mondtam ha annyira akar menjen de mi itt maradunk!
-Aham..-húzta el a száját.
-Ugye..ugye te is itt akarsz maradni? Velem és Luke-kal?
-Figyelj... Túl hamar jött ez a költözősdi! Tényleg aludnunk kellett volna még rá..
-Szóval te is haza akarsz menni??
-Látod! Te is azt mondod "haza"! Szóval te is vissza akarsz menni!
-Most átverve érzem magam.. Menjetek mind! De én itt maradok! Ezt nem hiszem el!! A kurva isten bassza meg!!-akadta ki. Magamra zártam a szobám ajtaját,kiültem az erkélyre.

Luke🐧: Jól vagy? Huh ma már hányszor kérdeztem meg ezt...

Me: Nem nem vagyok jól! Úgy érzem magam mint egy hisztis picsa,miközben a barátaim el akarnak menni innen! Ráadásul a fiúk is kibaszottul hiányoznak...

Luke: Szóval...Sydney-be akarsz menni?

Me: Igen...

Luke🐧: Jajj de nehéz veled egy véleményre jutni..❤😂

Me: Aláírom!😂 Akkor...megyünk?

Luke🐧: Megyünk!😉

Me: Jujci de imádlak!!😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

Luke🐧: Akkor most gyere ki és csináld meg ezt élőben!😉😏

Kinyitottam az ajtóm,ahol Luke már várt! (Xd) A nyakába ugrottam,és megcsókoltam.
-Nem ennyi emoji-t küldtél...
-Hanem?
-Sokkal többet!
-Idióta!

Hey Babygirl!Where stories live. Discover now