-Úgy sem kapsz el!-nevettem. Mivel nem volt kedvem futni,így tőrbe csaltam Luke-ot. Eldobtam a pingvinét a fürdöbe,ami földre érkezését jelezve csipogott.
-Na most meg vagy!-ha tudnád Lukey!-Hey..még sem vagy meg..
-Szia!!-előugrottam és a vízipisztollyal elkezdtem lövöldözni.
-Hey!!!-vizesen még szexibb!😹😻 Tovább fröcsköltem,csak sajnos..rossz gondolat volt pont a fürdőszobába terelnem.. Felkapta a zuhanyfejet(az a kicsit😂) és engem azzal tamadott. Elraktam a pisztolyt,mert így átlátszott a ruhám..
-A legjobb résznél mész el! Ez nem fer!
-Akkor gyere utánam!-és felfutottam a szobámba.
-Most már abba hagytad a futkározást?-kérdezte lihegve.
-Igen!-nevettem. Luke magához húzott,és megcsókolt.
-Luke..vizes vagy!-morogtam csókunkba.
-Te is de engem nem zavar!
-Hm..-elváltam tőle,de vissza húzott. Lebigyeztette ajkait ,én pedig beattam a derekam.
-Nekem senki se tud ellenállni!
-Barom!-újra megcsókolt VOLNA,ha nem rezzent volna meg a telefonom. Erre Luke egy olyan "mindjártfelrobbanokeznemlehetigaz" fejet vágott,és arcal rádőlt az ágyra.
-Miért nem akar ez összejönni?-morgott.-én csak felnevettem és megnéztem az üzit.Max: Kenny még mindíg haragszol?
Kenny: Mivel megszakítottál egy elég fontos pillanatott ezért igen!!
Nash: Ezt miért itt beszélitek meg?
Max: Mert mindenhonnan letiltott..
Mia: Megérdemelted!
Max: Te inkább most maradj csöndben!!
Mia: Parancsolsz???
Kenny: Őt hagyd ki ebből!!
Nash: Szerintem igaza van!
Mia: Komoly?? Ki állsz mellette??
Nash: Nem! Nem úgy! Azt mondom,hogy szerintem nem kéne beleszólnunk! Ez az ő dolguk!
Max: Köszönöm Nash!
Kenny: Akkor sem kell így beszélni...
Max: Ahj istenem...bele halnál ha egyszer igazat adnál nekem???
Kenny: Hmm...IGEN!!
Max: Tudod mit? Miért próbálok bocsánatot kérni ha még esélyt sem adsz,hogy jóvá tegyem!?
Kenny: Ezt ne tőlem kérdezd. Én nem mondtam,hogy ha bocsánatot kérsz akkor rögtön a nyakadba ugrok.
Max: Heh..igaz..Naten-nek is 2 évbe tellett...
Kenny: Naten-t ne hasonlítsd a te helyzetedhez!!! Az teljese más volt!! Ja,és az is miattad volt..
Max: Jó! Hagyjuk!!! Akkor mi nem leszünk barátok!!! Szarom le! Úgyse látlak többet!
Kenny: Jó!! Végre megszabadulok attól aki az életemben a legtöbbet bántott!!!!
Mia: Nem akarjátok ezt alaposabban átbeszélni...?
Kenny: Nincs mit beszélni! Sziasztok!
Kenny kilépett a csoportból
Vissza fordultam szenvedő barátomhoz,aki már a telefonját nyomkodta.
-Mizu?
-Ah semmi..csak Max ki akart békülni,de én nem,és Max felkapta a vizet,így azt mondtam,hogy többé nem akar a barátom lenni,én pedig belegyeztem.
-Komoly?? Kenny már nem veszekszünk,már nincs baj! Beszélj Max-szel!
-Nem Luke! Nem azzal van a bajom,hogy összevesztünk,jó azzal is,de főképp azzal,hogy Max miatt vesztünk össze!
-Hát jó.. Úgy se bírtam!😉-nevetett.
-Ő se téged!-ültem mellé.-Nem úgy volt,hogy le megyünk a tengerpartra?
-Nyahh...!-dőlt el.-Hidd el én is mondhatnék olyan dolgokat amiknek meg kellett volna történniük,de még sem!-furcsán néztem rá,mire elkezdett ugrálni az ágyon,ami félreérthető hangokat adott ki.
-Luke mire gondolsz?-még jobban ugrált.-Még mindíg ne...oh. Oh!! Luke! Ezt simán megmondhattad volna!-nevettem
-De ez viccesebb!-és tovább ugrált. Megvontam a vállam,és én is ugrálni kezdtem. Na,de hogy mindíg a mi szórakozásunkat töri meg valaki az hihetetlen!!!
-Sziasz...tok.. Ti mi a francot csináltok??-Mikey...
-Esküszöm beszögezem az ajtót..-fordult felém Hemmo.
-Az sem tartaná őket vissza..
-Igaz..
-Hello?? Rajöttetek,hogy én is vagyok?
-Sajnos..-ez hülye😹.
-Mit akarsz Sziszafiú?
-Unatkozom..-már ugrottam volna,hogy megfojtsam,de Luke visszarántott. Mikey kifutott,mi meg a lendülettől hátra estünk. A hirtelen eséstől nevetni kezdtünk. Azt,hogy miért nem tudom!😹 Értelmes emberek vagyunk!
-Luke..-nevettem a hasán.
-Igen?
-Szereted a BDM fesztivált?
-Hallottam róla,de még nem voltam.
-Hetfőtől kezdődik. Megyünk?
-Nem késő már arra belépőt venni?
-Miért lenne késő?
-Mert péntek van...
-Mindegy. Megoldom.
-Okszi. Téged nem zavar,hogy a földön fekszünk?
-Nem. Kényelmes vagy!
-Köszi!😏
-Ahj nem úgy értettem!
-Már késő!-előkaptam a telóm és írtam Hannah-nak,hogy megyünk a BDM-re.Me: Sziaaaaa! Mikor kedveskedsz azzal, hogy haza jösz?
Hannah: Nem tom. Mikor menjek?
Me: Hát mi hétfőn megyünk a BDM-re szóval te döntésed!😄 Nincs nyomás!❤
Hannah: .... Holnap reggel otthon leszek... BDM!!!! HURRÁÁÁÁ!!
Me:😂😂😂
YOU ARE READING
Hey Babygirl!
FanfictionIsmeretlen: Hey babygirl! Figyi nem akarsz átjönni? ;) Me: Öhm...kérem kedves ismeretlen úr ne hívjon babygirl-nek. Köszönöm. Ismeretlen: ? Jenna én vagyok az Luke.:'D Me: Jó tudni de én nem Jenna vagyok sorry.. Ismeretlen: Akkor ki vagy édes?;) Me:...