~21~

462 18 1
                                    

A tegnapi nap elképesztő volt!! Nash a koncertek után végig velünk bulizott!!! Azt hiszem...őszintén a buli végére picit sem emlékszem.. Valaki bökdösi az oldalam.. Nem akarom kinyitni a szemem..túl fáradt vagyok..
-Kelj már fel!!-üvölti az ismeretlen a fülembe. Azonnal felpattanok,de nem az én sátramban..
-Hol vagyok?-fordultam ébresztőm felé,aki egy elég helyes pasi volt!! A fiú csak intett,hogy menjek ki,amit egy szemforgatás mellett meg is tettem. Ki léptem,és úgy éreztem,hogy egy szeméttelepen vagyok..mit vártam? Hogy majd minden tiszta marad és rendben lesz?? Ez egy fesztivál.. Hamar rájöttem a sátrunk kilétére,és gyorsan bementem. De sajnos csak Nash volt bent.. VÁRJUNK!!!! Akkor hol vannak a többiek??? Mi van ha...ha másokkal..ha Luke...éppen.. Fhu.. Erre inkább nem ia gondolok! Hagytam,hogy Nashy egy picit még aludjon,én pedig elindultam megkeresni a többieket. Először felhívtam Hannah-t.

Hannah📞
Nem veszi fel..

Me: Hannah!! Ha látod azonnal menj a sátrunkhoz!!

Hannah: Nem...

Me: Miért??? Hol vagy???

Hannah:🍟🍔

Me: ??? McDonalds???

Hannah: Ja..

Me:😡

Aztán írtam Luke-nak.

Me: Luke!! Hol vagy???

Luke💕: Asszem a színpadon...

Me: Hogy a francba kerültél te oda??😂😂

Luke💕: Nem tudom!!😂😂

--------------------------------------------------

Me: Calum

Calum: Vagyok.

Me: Az ok,de hol?

Calum: Meki...

Me:... Mikey és Ash ott van?

Calum: Nem nincs.

--------------------------------------------------

Me: Ashton!!

Me:Ash!!! Légyszi írj vissza!!

--------------------------------------------------

Me: Mikey!!

Mikey😻: Szio!

Me: Hol vagy? Veled van Ashton? Gyertek a sátorhoz!!

Mikey😻: 1. A színpad mögött
                   2. Jaja
                   3. Oks

Letettem a telefont,és elmentem megkeresni Luke-ot. Szerencsére ott ült EGYEDÜL a színpad közepén.
-Szia Luke!
-Kenny! Képzeld felléptünk este!-és egy telefont mutogatott felém. Felbaktattam én is és megnyitottam a videót. A srácok a Castaway-t énekeltek. Én és Hannah ,gitároztunk(???) Ash mellett.
-Én mióta tudok gitározni??
-Te tudod! Nem én. Kíváncsi vagyok ,hogy hol vannak a többiek..
-Mikey,Ash és Nash a sátorban,Hannah és Calum pedig a McDonalds-ban.
-Menjünk mi is!-nézett rám kiskutya szemekkel.
-Na jó.-és felálltam.

Me: Mikey gyertek a Mekihez!

Mikey😻: Ok.

Most vettem csak észre,hogy egy csomó üzenetem jött.

Cameron: Kenny!! Hol van Nash??? Már rég elkellett volna mennünk!!! Kérlek szólj ha látod!!

--------------------------------------------------

Matty: Kenn! Szólj Nash-nek légyszi,hogy jöjjön a színpadhoz!!!

--------------------------------------------------

Shawn🙈: Sziaaaaa! Nem láttad Nash-t?? Jó lenne ha már meglenne...

--------------------------------------------------

Tiltott szám: Kennedy!! Nash eltűnt és te láttad utoljára!! Ha eltűnik a haverom miattad, esküszöm kicsinállak!!

Jaj Max,ne pattogj már..

Mia💋: Kenny Nash-nek már rég itthon kéne lennie!! Légyszi szólj neki,ha látod!!

--------------------------------------------------

Me: Nash! Azonnal hívd fel Cameron-t!!

Nash: Ok.

Ez gyors volt. Lassan a mekihez értünk. Mikey és Ash már ott voltak. Én leültem Hannah mellé,Luke pedig mellém. Még sokat beszéltünk,utána pedig mi is rendeltünk valamit.

 Még sokat beszéltünk,utána pedig mi is rendeltünk valamit

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

❌❌❌

Ma Martin Garix, Ariana Grande,grehem kenyér(Lukas Graham),Justin Bieber...,DJ Snake,David Guetta,és még egy csomóan lesznek este!! Úgy imádom ezt a fesztivált!! A srácokkal úgy döntöttünk,hogy ma az egész napot átstrandoljunk!! A fiúk még beszélgettek egy picit,mikor mi már a vízben ugráltunk.
-Luke!!! Lecsúszol velem azon a csúzdán?
-Azon hogy?? Olyan mint egy rámpa.
-Vannak hozzá fánkok! És van rajta csúzda rész is..
-Jó megyek.-sorban álltunk egy olyan 10 percet de megérte!! Kibaszott király volt!!! Ez a csúzdapark király!! Heh..egy csúzdapark a fesztiválon! Ilyet sem láttam még! Imádom ezt a helyet!!!!! Ezt most mondom másodjára,de nem baj!😂

egy csúzdapark a fesztiválon! Ilyet sem láttam még! Imádom ezt a helyet!!!!! Ezt most mondom másodjára,de nem baj!😂

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Hey Babygirl!Where stories live. Discover now