-Am...Luke Melbourne-ben van.
-Mi? Miért?-tett le a földre.
-Hát..egy kicsit veszekedtünk...
-És te azt hiszed,hogyha veszekedtek,rögtön ide kell jönnöd??
-Nem..de nagyon hiányoztatok! És amúgy is hazaköltöztünk volna! De...miért nem a régi házban vagytok?
-Mert...nélkületek túl nagy volt...és Calum ment a tesójához,Ashton a szüleihez,és most én is itt vagyok a szüleimmel.
-Értem...akkor nem baj hogy itt vagyok..?
-Dehogy baj! Na gyere! Mesélj mi történt?-hosszan beszámoltam neki a helyzetről,majd azt mondta,szóljak Luke-nak,hogy nála vagyok mert nem akarja hogy Luke aggódjon értem.
-De...én nem akarok most Luke közelében lenni...
-Akkor nincs más választásod! Be kell érned velem!-majd úgy allította be a haját mint ahogy Luke-nak szokott,és felvett egy magassarkút,hogy olyan magas is legyen.-Hey Baby! Mizu? Van kedved hancúrozni?
-Michael!! Luke nem így beszél!!-nevettem. Szisza csak megvonta a vállát,és elment a konyhába,de egyszer majdnem hasra esett a magassarkúban!!xd
-Akarsz ma valahova menni?
-Am..nem tudok róla.
-Ha ha ha.. Szóval?
-Hát.... Inkább a húgomhoz mennék.
-Neked van egy húgod??????
-Ja. Luke megtalálta a szüleimet.
-És én erről miért nem tudok???
-Bocs. Na akkor elviszel vagy nem?
-Huh valaki nagyon felhúzta a flegma arcot...
-Jó,akkor megyek busszal!
-Ne,ne! Elviszlek..
-Köszönöm Titaaaa!
-Nyem... A sziszát még elfogadom! De tita? Még jó hogy nem titanic!
-Ha szeretnéd úgy is hívhatlak!😀
-..... Nem köszi. De...miért vérzik a karod?-ránéztem kezemre,és tényleg vérzett. És ha melegondolok...kiabszottul fájt is! Csak nem vettem róla tudomást..
-Am....hát az úgy volt...hogy kiugrottam az ablakon,ráestem,és valószínű eltört-mondtam egy szuszra.
-Jézusom! Most azonnal elmegyünk a kórházba!
-Ahj..na jó.-betuszakolt a kocsiba,és már úton is voltunk. Tudtam hogy mi fog következni. Már nem egyszer tört el a karam! :D Egyszer Hannah ráesett,aztán leestem a színpadról,amikor kicsiként táncoltam, aztán pedig Max ellökött.... Hát igen! Ilyenek az igaz barátok....csak ártanak! :D Gondolkozásom Luke szakította félbe,ugyanis rám írt.Luke🐧: Kenny!! Ez kicsit sem vicces!!! Hol a francba vagy???
Me: Közöd?
Luke🐧: ... Ezt most nem mondod komolyan???? HALOO A barátod vagyok nem rémlik???
(Most egy kicsit beijesztjük Lukey-t)
Me: Bocs haver,de én Josh vagyok.
Luke🐧: ??? Ki a rák vagy te???
Me: Kenny pasija. És te?
Luke🐧: Biztos hogy nem!! Kenny-nek én vagyok a barátja!
Me: Xdd nyugi én vagyok az Kenny!
Luke🐧: .... Kikészítesz te lány.... MOST KISEBB SZÍVROHAMOM VOLT!!
Me: Srry!
Luke🐧: Most hol vagy?
Me: Am...nem mondhatom meg.. Szia!
Luke🐧: Kenny!! Ne!! Várj pls!!
YOU ARE READING
Hey Babygirl!
FanfictionIsmeretlen: Hey babygirl! Figyi nem akarsz átjönni? ;) Me: Öhm...kérem kedves ismeretlen úr ne hívjon babygirl-nek. Köszönöm. Ismeretlen: ? Jenna én vagyok az Luke.:'D Me: Jó tudni de én nem Jenna vagyok sorry.. Ismeretlen: Akkor ki vagy édes?;) Me:...