~39~

326 14 1
                                    

-Luke gyere már! Kíváncsi vagyok hogy mi történt addig amíg nem voltunk itthon.
-Biztos elvoltak.-amint Luke kimondta ezeket a szavakat,nyílt az ajtó,és kis híján fejen talált egy tányér.
-Mégis mi a francot csináltok???-üvöltöttem Hannah-ra és Calum-ra.
-Mit keres itt ez a seggfej??
-Ez a seggfej Luke-hoz jött!
-Képzeld én is itt lakom szóval tűnés!
-Hannah,Calum! Elég! Ha nem bírjátok ki veszekedés nélkül akkor mind a ketten menjetek el!
-Vagy Calum menjen el! A szobámban leszek..a francba is!-és felrohant. Calum megforgatta a szemét és távozott a házból.
-Hisztis picsa..
-Ezt azért ne mond!
-Szerinte seggfej vagyok! Akkor én miért nem mondhatok ilyeneket??
-Jogos..
-Megyek megnézem Hannah-t!-szólt Jack.
-Én meg addig becuccolok.-Luke bevitte a bőröndöket, Calum pedig menni készült volna ha nem rángatom vissza.
-Kenny engedj el..haza megyek,nem leszek láb alatt!
-Nem vagy láb alatt! Gyere beszéljük meg..
-Én nem megyek vissza a banya barlangjába! A végén tényleg seggfejé varázsol..
-Elég hülyén néznél ki úgy!-nevettem.
-Ugye?-nevetett mostmár ő is.
-Akkor olyan lennél mint Max! Ő is seggfej!-na ekkor még nem gondoltam át hogy mit mondtam..
-Tényleg Max hogy van?-ekkor esett le.. Max Miami-ban van Naten-nel,és Megara-val..
-Oh..ő? Jól van..gondolom. Amióta itthon vagyok azóta nem beszéltünk..
-Oh..sajnálom..
-Semmi baj..-majd egy különleges késztetés miatt azt éreztem meg kell ölelnem Calumot. Az erő győzött. Zokogva Calum nyakába borultam..
-Hé jól vagy? Mi a baj?
-E-ez mind miattam van.. Én akartam Sydney-be menni.. É-én mi-miattam szakítottál Hannah-val.. Miattam utáljátok egymást..miattam szakadtak el egymástól a barátaim...miattam van ez az egész...
-Kenny ne butáskodj! Ez nem a te hibád! Hannah és én igaz,hogy nem vagyunk valami jóban,de nem miattad szakítottunk..egyszerűen nem ment ez az egész. És néha igenis beszélgetünk mint két barát!-ekkor jött ki Luke.
-Úristen Kenny! Mi történt?
-Majd beszéljétek meg! Én mentem sziasztok..-még Calum-ot is elüldöztem..grat Kenny..
-Szia.. Na szóval mi a baj?-és besétáltunk a házba,majd a szobámba.
-Miattam vannak rosszban Hannah-ék..miattam vannak a világ másik végén Max-ék, miattam szenvedtek a szüleim..
-De az nem a te hibád!
-Mégis miattam történt! Mégis miattam vagy itt! És nem a barátaiddal! Mégis miattam vannak ott Max-ék ahol most vannak!
-Hiába ostorozod magad! Ezek egyáltalán nem miattad vannak! Hannah és Calum azért szakítottak,mert Hannah megcsalta,és Calum ezt megtudta! Az óvónők tehetnek arról hogy elraboltak! Nem figyeltek rád és ez volt az ok! És Max itt lenne ha akarna!-nem tudtam szóhoz jutni. Luke-nak igaza volt...
-Ahj akkora egy szajha vagyok.... Miért képzelek be ilyen marhaságokat..?
-Talán mert azt szeretnéd hogy itt legyenek... Hogy mindenki akit szeretsz azokkal napi szinttel találkozz.
-Igazad van.. Hála a jó égnek te itt vagy nekem!-és megöleltem szőke barátomat.

Fhu gyerekek..hát ez ritka szar lett.. Megpróbálom minél hamarabb hozni a részt!:*

Hey Babygirl!Where stories live. Discover now