Can I ask you? - Yeah... - Why me?

366 35 5
                                    

,,Uh... Dobré ráno, Aarone." zamumlala jsem. ,,Dobré ráno, Abi. Co si dáš? Kávu, čaj, kakao..."
,,Kakao..." odpověděla jsem, převalila se na druhou stranu postele a opět zavřela oči. Usnula jsem asi jen na pár sekund.
,,Abi. Neslintej." zasmál se Aaron a tím mě probudil. Já zase slintala? Sakra... trapas.
,,Nesměj se mi!" zakňučela jsem a přikryla si obličej peřinou.
,,Promiň.." omluvil se Aaron mile: ,,..tady máš jako omluvu to kakao."
,,Ty už jsi ho udělal?" odkryla jsem se a radostně si sedla. Seděla jsem na jedné půlce a tak si mohl ke mě Aaron přisednout blíž. Kakao mi s úsměvem podal. Pak se jeho nadšený výraz změnil spíše na starostlivý: ,,Abi... ty jseš nějaká bledá. Není ti zle?"
,,Ne... proč?" vydala jsem ze sebe.
Aaron mi položil ruku na čelo: ,,Máš horký čelo. Měla by jsi ležet."

Tak jsem tedy s nechutí celé dopoledne ležela. Aaron ležel vedle mě a povídali jsme si. I máma nás... teda mě navštívila. Ale přišlo mi divné, že se občas dívala směrem k Aaronovi. Když odešla, z ničeho nic napsala Rose, Lee i Andy. Vypadá to, že i když jsme se s Andym nikdy nebavili, tak teď začíná být součástí naší party.

...Andy was added...

Rose: Abi! Kdy už pújdeme ven?
Rose: *půjdeme 😊

Andy: Jo... s tebou jsem ještě venku nebyl. 😭

Ale no ták. Dnes nemůžu.
Mám zvýšenou teplotu :Me

Lee: No chudáčku 😂😂😂

Rose: Lee!

Lee: Co? Copak?

Děcka... den to přežijete, ne? 😉:Me

Andy: No skusíme to 😂😂😂

Lee: A nechceš s sebou vzít i toho... em... Andrease či jak se jmenuje?

Aaron 😑:Me

Lee: Vždyť vím, ne? 😂

Andy: Jestli tě to nenapadlo tak ja jsem Andreas. 😐

Rose: Fakt? 😂

Lee: 😂😂😂

Vy jste šáhlí 😘😂 :Me

Lee: Sis všimla teď? 😂😂😂

Rose: A proto nás žereš, že? 😂

Lee: Chytili jsme lososa...

Jasně že jo, Rose 😍😘:Me

Andy: Chytili jsme ho v noci...

Lee: Chytili jsme ho v no... chytili jsme ho v no...

Rose: Běžte někam s tím hloupým lososem! 😠😂😂😂

Jakej losos? 😂😂😂 :Me

Rose: To je taková šáhlá písnička.

Lee: Měli jste jít včera s náma 😂😂😂

Hm.. :Me

Rose: Kde je Aaron?

V kuchyni... vaří mi čaj 😄
A popravdě by zajímalo,
kde je máma 😕: Me

Lee: Ty jsi s Aronem sama? 😈

Jo.. je to jen kamarád.. a btw. Píše se to Aaron 😉:Me

,,Tady máš čaj." vstoupil do pokoje Aaron.
,,Děkuji, ale kde je máma a bratr?"
,,V kuchyni." odpověděl.
Vytřeštila jsem oči: ,,Oni tě viděli?!"
,,Jo... ráno jsem šel ven ke dveřím a zaklepal. Otevřela mi tvoje mamka a dovolila mi jít za tebou."
Chvíli jsem na něj mlčky zírala s pootevřenou pusou.
,,Zavři tu pusu, ať ti tam nevletí moucha." zasmál se.
Protočila jsem očima.
Aaron si sedl ke mě: ,,Je ti líp?"
,,Já jsem furt v pohodě." zasmála jsem se.
,,Třeba zítra budeš moct už ven s Rose."
Přikývla jsem: ,,Jo... snad. Prý máš jít s námi."
Aaron se usmál: ,,Stejně bych i musel."
Ušklíbla jsem se: ,,Aarone?"
,,Hm..?"
,,Víš, že mohu mít na tebe otázku?"
,,Ano."
,,Mohu se tedy zeptat?"
Aaron se usmál a přikývl. Usrkla jsem si trochu kakaa a zamyšleně se potom dívala do hrníčku: ,,Zajímalo by mě, proč sis vybral mě. Jsou přece hezčí, nebo jsou lidé, co potřebují větší pomoc."
,,Vybral jsem si tě proto, že už tě sleduji delší dobu. To, že jsou hezčí holky není pravda. Všichni jsme na tom vzhledově stejně, jen ty vynikáš. A pro ty, co potřebují větší pomoc jsou jiní andělé."
Podívala jsem se mu do jeho křišťálových očí.
,,Takže... a to se mnou bud.."
,,Teď už nemáš žádnou otázku, Abi." řekl pyšně Aaron. Protočila jsem s pozvednutím koutků úst oči.
Není to fér. On o mě ví všechno a já  o něm nic.
,,Em... potřebuju na záchod." řekla jsem se smíchem.
Aaron se na mě šibalsky usmál: ,,Tak jdeme."
Jdeme???!!! Snad mi nechce asistovat...
Aaron odkryl peřinu, dal mi ruku pod lopatky a pod kolena a zvedl mě.
,,Co to děláš?!" rozesmála jsem se.
,,Chceš na záchod, ne?" uchechtl se.
Vyšel se mnou z pokoje. Mířil k záchodu, kde mě postavil na zem. Už jsem si fakt myslela, že plánuje tu asistenci. Usmál se na mě, posunul mě vedle sebe a chtě mi otevřít dveře. Když natahoval ruku po klice, někdo prudce otevřel dveře.
,,Aaau!!!" vypískl Aaron, padajíc dozadu. Naštěstí získal opět rovnováhu a naštvaně si chytil zasažený nos.
A kdo na tom záchodě byl? Meggie...

,,Je... promiň krasavče." řekla se záchvatem smíchu. Jednu ruku jsem položila Aaronovi na rameno a druhou ho přinutila dát tu jeho z nosu.
Musel schytat pěknou ránu, protože mu z nosu teklo hodně krve a taky trošku natekl.
,,Přestaň se smát! To není vtipný!" okřikla jsem Megg a vedla Aarona do koupelny.
Megg si jen odfrkla a mířila po schodech dolů.

,,Abi... běž na ten záchod." ušklíbl se Aaron, naklánějící se nad omyvadlem.
,,Ještě tu vykrvácíš.." odpověděla jsem.
,,A tobě praskne močák, podle toho, jak tu tancuješ." začal se smát.
Protočila jsem očima a mířila na záchod. Když jsen si sedla... zjistila jsem, že mám opět, jako každý měsíc... měsíčky. Sakra!!!

Ochránce [Probíhá oprava]Kde žijí příběhy. Začni objevovat