Zazvonilo na hodinu. Třída částečně utichla, ale hlasy zněly místností pořád. Dokud nevešla do třídy učitelka. A nepřišla sama. Za ní kráčel černovlasý kluk s kroužkovým piercingem na rtech. Jeho vzhled se dal jednoduše popsat slovem Emo. Upřímně jsem na tento styl nikdy nebyla. Přišlo mi to, že lidé tím chtěli ukázat svou drsnou povahu a zároveň, jací jsou chudáčci. Nicméně, je to jen můj osobní dojem.
Kluk stál před námi všemi v černém oblečení. Oči měl obtáhlé černou tužkou a všechny nás zabíjel pohledem.
,,Tak tohle je-" začala učitelka, ale chlapec jí skočil do řeči: ,,Xaver. Ale je mi jedno, jak mi budete říkat. Jen mě laskavě nechte napokoji."
Aniž by ho učitelka pobídla, šel sám a sedl si do jediné prázdné lavice. Na konci prostřední řady.Učitelka ho chvilku nechápavě sledovala. Pak si odkašlala: ,,Em... Courtney? Nechceš ho dnes odpoledne provést po škole?"
Courtney se začervenala a ohlédla se za Xaverem. S pyšným úsměvem přikývla.Courtney Elisabeth Cavevová je taková ta třídní královna krásy. Každá třída někoho takového má. Je to ta nejotravnější, ale nejhezčí osoba ve třídě. Mí spolužáci ji znají, takže na ně žádný falešný dojem nevytvořila.
Den jsme tedy strávili s novým spolužákem. Působil temně, takže na něj všichni jen koukali. Courtney nasadila svou ukecanou povahu, a každou přestávku si sedla na jeho lavici. On si nasadil kapuci své černé mikiny a snažil se ji ignorovat.
Po poslední hodině jsem šla s Leem směrem ke skříňkách po dlouhé chodbě.
,,Myslím, že je Xaver sympaťák." řekl Lee. Jen jsem pokynula rameny a pokračovala v chůzi. Chodbou, která byla prázdná se začaly ozývat kroky. Neotočila jsem se, jen Lee koutkem oka nahlédl. ,,My o vlku a vlk za námi." zasmál se Lee. Mezí námi proběhl Xaver. Když si mě všiml, zastavil se a vracel se ke mně.
,,Promiň Lee, ale na chvilku si půjčím tvou hezkou společnici." řekl lichotivě a stoupl si do těsné blízkosti naproti mně. Byl asi o 30 cm vyšší než já.
Mezi námi byla těsná mezera.
,,Hraj to prosím se mnou. Potřebuji pomoc." zašeptal rychle a když se k nám řítily další kroky doprovázené zvukem podpatků, nahnul se ke mně s následným polibkem. Vytřeštila jsem oči. Jeho rty se jemně dotýkaly těch mých. Nebyly to takové ty vášnivé polibky, ale prostě jen doteky.Přiběhla k nám Courtney. No bezva. Jak se tak na to koukám, tuším, že teď bude mít dlouhou dobu něco proti mně.
,,Xavi?" řekla, jako by zakňučela. Odtáhl se ode mne a chytil mě za boky.
,,Co je? Nevidíš, že tu jsem s..."
Náhle se zasekl. On neví jak se jmenuju!
,,...s touhle kráskou... ehm... Abigail."Courtney povýtáhla obočí: ,,Ty s ní chodíš?"
Přikývl: ,,Jo... Abigail je moje holka."
Nad jeho lží jsem protočila očima. Lee stál opodál a nevěděl, co se děje.
,,Tak hele. I když jsem ji neměla nikdy moc v oblibě, vím, že nemá ráda, když jí někdo říká Abigail. A ty, jakožto údajně její boyfriend, bys to měl vědět nejlíp." zakroutila nad ním hlavou a ve svých lodičkách uraženě kráčela k východu.
Dost mě zaujalo, že to ví. Do ní bych to zrovna neřekla.
A taky mě Xaver dosti naštval.,,Idiote..." odstrčila jsem ho od sebe. Věnoval mi malé pousmání: ,,Ale ale... Abigail je uražená? Vždyť to nic nebylo, jen jsem se tě rtama dotknul. Víš s kolika rty jsem si hrál? A vášnivěji?"
,,Ne a ani mě to nezajímá!" podotknu a zkřížím ruce na prsou.
,,Vypadáš, že jsi fajn holka." zasmál se: ,,V něčem jsi zvláštní. Nechceš se večer stavit?"
Poslední slova vyzněla svůdně, ale mě na něm nic nepřitahovalo. Na první pohled to byl stydlivý kluk, ale ve skutečnosti arogantní pako.Lee mu zaťukal na rameno: ,,Xavere... nech ji. Ona už..."
,,Jo ty už máš kluka..? Tak to jsi velká holka no."
Začal se ke mně přibližovat a já couvla ke zdi. Chystal se mě opět políbit.
,,Nech mě!" zavrčela jsem. Za Xaverem jsem zahlédla Leeho, jak se chystá cosi udělat. V tom ho ale předběhl někdo, koho jsem teď nejvíc potřebovala. Aaron!,,Aarone!" zaradovala jsem se.
Aaron Xavera chytil za límec mikiny a odtáhl ho ode mne: ,,Radil bych ti, abys ji nechal být!"
Xaver nejevil žádné známky strachu, spíš se jen hihňal.
Aaron neváhal, napřáhl se a udeřil ho do nosu.
Nejsem si jistá, ale asi jsem zaslechla nechutné křupnutí nosní kosti.Aaron mě i Leeho popadl za zápěstí a pospíchali jsme ven.
ČTEŠ
Ochránce [Probíhá oprava]
Romance1. Jako padlý anděl, který má naději se zase stát člověkem ti slibuji, že s tebou budu navždy a to i ve chvíli, kdy svůj úkol splním. 2. Slibuji, že nikdy nebudeš sama. 3. Slibuji, že ti vždy pomohu vstát, když spadneš, nebo tě chytím, když budeš p...