Svatba

442 15 3
                                    

Enzo mě požádal o ruku, ještě v ten den kdy mě poprvé políbil. Proč zrovna já? Proč jsem se musela objevit zrovna zde, s ním. 

Nebudu zde řešit zda ho miluji či ne, ano je mi sympatický ale když si vzpomenu že jsem sem byla vlastně unesena... nevím co dál.

,,Victorie!"  zavolal na mě můj ženich. 

,,Měla bych se jít už připravit."  odbila jsem ho a odešla. Jenom tam stál a koukal jak odcházím do budovy. 

,,Ty si mě nechceš vzít?" chytil mě za ruku a pohleděl do očí. ,,Pokud mě nechceš, můžeme to vše zrušit. Můžeš odejít."  jiskry mu v očích tancují, má hodně ustaraný pohled co mě prosí abych neudělala chybu. ,,A, kdyby jsi se rozhodla zůstat... žila by jsi šťastně, postaral bych se o to i kdybych měl vyvraždit rodinu." políbil mi ruku.

,,Miluješ mě?" ptám se ho na zrádnou otázku.

,,Jinak bych tě nežádal o sňatek." stále mi drží ruku, ale já z té jeho vyklouznu.

,,Tím pádem bych se měla připravit."  usmála jsem se na něj a už konečně odešla do budovy.

Prohrábl jsi vlasy a šel se také připravit, s úsměvem na tváři.  Potkal svého bratra který se na něj jen zamračil a pokračoval v cestě.

V budově jsem potkala Haidi a Ester i Daily. Pomohly mi se dostat do upnutých šatů, zase korzet. I přes to že šaty sama za sebe moc nemusím jsem to pro dnešek se rozhodla přežít, i přes to že to budu mít na sobě jen krátce.

,,Pane?" vešel do místnosti Haller, muž který mne odvede před oltář, otec mého budoucího chotě.

,,Nemohu uvěřit že si můj syn našel konečně nevěstu." přistoupil ,,Navíc tak krásnou nevěstu. Když mi řekl že si přivedl svou budoucí ženu, čekal jsem buď děvku či vážně ošklivou dívku. Mýlil jsem se." otočil se na své tři dcery. ,,Nechci bastarda na jejich svatbě, řekl jsem to jasně?" 

,,Ale otče, kam máme Geda odpravit?"   nechápavě se podívala na otce Ester.

,,Do lesního vojska."  lesní vojsko?  Co je to?   Vzhledem k vystrašeným pohledům tří holčiček to hádám není nic dobrého. Nevím zda jsem to jméno už někde slyšela ale něco mi to připomínalo. Kdybych aspoň věděla co, že.

Můj za ani ne hodinu tchán se na mě otočil a položil mi ruce na ramena. Pohleděl do červenožlutých očí, opravdu hodně hluboko. Nemohu dýchat...

Schválně kdo se teď vystrašil. Ne a ne a znova ne, Haller mi nenahání hrůzu. Popravdě se velmi těším na svou první společnou noc s Enzem, myslím že ten korzet ze sebe přímo ztrhám a dobrovolně se mu oddám jen proto, abych už nemusela být v oněch šatech.

Všichni si určitě díky začátku mého příběhu myslíte že jsem děvka, kurva a tak podobně. Však se mýlíte. Říkalo se mi tak jen pro maskování, dělala jsem úplně něco jiného. Ale k tomu se nechci vracet a už vůbec ne dnes, kdy se mám vdávat. Má tchyně mě zjevně mít v lásce nebude. 

,,Otče."  promluvila Haidi.   Lord Haller se na ní otočil ale ne tak jako na ostatní, je zjevné že Haidi má opravdu rád. ,,Co s matkou? Ona nemá Victorii zrovna v lásce a bojím se nejhoršího." 

,,Vaše matka..." podíval se na všechny dcery ,,Bude hned po svatbě odvezena do Klarmy."  dívky tato informace tolik nezděsila jako ta předchozí, musím uznat že Klarma je celkem milosrdná. 

V podstatě se jedná o místo, kde se ženy starají samy o sebe. Na každý úplněk k nim přijdou muži je potěšit, jistým způsobem který všem jistě došel. Jelikož ženy už jsou ve věku kdy nemohou zplodit děti, a manžel si je nepřeje po svém boku i nadále, jsou odvezeny do Klarmy kde stráví pobyt do konce svých dnů. Musím uznat že tam je ale celkem luxus, na to že to většině urozeným dámám nahání hrůzu je to celkem přepych na to jak to zní. 

Příběh děvkyKde žijí příběhy. Začni objevovat