Všude ty potrhané plakáty na stromech a všemožných stěnách s mým obličejem a varováním. Je hodně brzo ráno a všichni ještě stále spí. Když s sebou pohnu, můžu stihnout ty plakáty strhat a poté se stát ženou v nevěstinci.
* * *
,,Victoria Cari! Prosím přistup dítě!" zařvala vedoucí a já vešla do místnosti. Jedná se o hnědočervenou místnost s celkem luxusním nábytkem který značí že se jedná o kancelář.
,,Takže." začala ,,Sundej si šaty. I spodní." poslechla jsem ale netuším proč bych zde měla předvádět striptýz. Drzost na lady. Teda bývalou. ,,Prsa okolo druhé velikosti, pevné zdá se. Boky taktéž hezky vytvarované a nohy.... výstavní. Otoč se."
Otočila jsem se i když jsem ale nechtěla, vůbec nechtěla. ,,Vlasy pryč." chvíli jsem čekala ale nakonec jsem vlasy ze zad odstranila. ,,Zajizvená. To bude muže vzrušovat. Otoč se." otočila jsem se znovu čelem ale do místnosti v tu ránu vešel opravdu pohledný mladík asi o tři uherské roky starší než já. Podíval se na mé nahé tělo a já rychle se znovu oblékla. Usmál se a pokračoval v cestě. Jen prošel. Ale stejně se zastavil aby se podíval, od paní Greenové jsem slyšela že to udělal poprvé za svou práci zde.
* * *
Rozhlížím se po place naprosto dezorientovaná. Dívka u baru vypadá jako ta typická trubka které patří svět, tedy aspoň se tak tváří. ,,Nová?" promluvil za mnou někdo čímž mě trošku vylekal. ,,Omlouvám se." omluvil se když viděl muj vystrašený pohled náležící jemu. ,,Nechtěl jsem tě vyděsit." kývla jsem že je vše v pořádku.
,,Jak se jmenuješ?" zeptala jsem se kluka který se v oné kanceláři zastavil.
,,Toron." usmál se.
,,Victoria." představila jsem se na oplátku ale on je mávl rukou.
,,Vím jak se jmenuješ." usmál se ještě víc.
,,Tak co potřebuješ?" koukla jsem na něj.
,,Chci tě vyzkoušet. Takový test jak jsi zkušená. Dali mi to za úkol." lhář.
,,Pozdě. Už mě vyzkoušeli. Ale pokus dobrý." mavla jsem na rozluku a odešla. Nepochopil to.
* * *
Sedla jsem si k baru k té trubce a navázala konverzaci o tom kdo je kdo. Všechny mi pečlivě vylíčila a práskla i ty nejosobnější drby. Ta má teda přehled. Není divu když pracuje za pultem.
Zrzka měla nespočet vztahů. Prý je zde z děvek nejlepší a nejžádanější. Nechápu proč, ale dobrá. Prej zavedla novej styl uspokojení svými ňadry. Hmmm.. přesvědčivé až to bolí.
Ta holka klečící v rohu a mluvící do zdi je Amálie. Snad jen její jméno si pamatuju. Asi proto že tolik nevyčnívá. Prý je tichá a celé dny jen zirá do zdi a moc toho o ní nikdo neví, každopádně prý umí divy když na to přijde. Zda se že mám kamarádku.
Trubka má moc složité jméno a tak ho ani neumím vyslovit. Znělo to jako Ryba ale nejsem si jistá.
A zbytek děvek odtud je pořád ta samá písnička. Tahle bere divnou věc, tamta je opravdu hodně nešikovná a tak dále.,,Chceš drink?" zeptala se Ryba ale já jen odmítla.
,,Ne děkuju." snažila jsem se usmát ale nevypadalo to moc přesvědčivě.
Do skoro prázdné budovy ale někdo vtrhl. Podíval se na mne a já ztuhla.
,,Victorie?"