2- Ünlü EXO grubunun Hacker'ı bir Türk çıktı!

2.5K 174 119
                                    

Sinirden kuduruyordum! O kendini ünlü sanan sünepe herif beni nasıl polise şikayet edebilirdi? Pabucumun ünlüsü! Onun yüzünden ailemin zaten yerlerde olan sevgisi biraz daha kırılmıştı. Ne güzel! Şimdi benden ciddi anlamda nefret ediyorlardı. Oysa tek istediğim, görünmez bir şekilde yaşamıma devam etmekti. Fakat artık bir de kocaman sabıkam vardı. 

Lanet olsun! Haberlere bile çıkmıştım.

Ünlü EXO grubunun Hacker'ı bir Türk çıktı!

Neydi adı? Baekhyun. Hayır! Yer cücesi!

Beni rezil ettiği yetmemiş gibi bir de ülkemi aşağılamışlardı. Hadi bana arsız demeye cesaret edebiliyorsun, anladım. Peki Türkiye'ye bulaşmak ne demekti Allah aşkına!

Gel benim soyumu kurut diyordu eşek herif.

Ellerimi matematik test kitabımın üzerine hırla vurup tısladım.

"O kısa boyun devrilir inşallah! Allah'ın sünnetsizi!"

Çalışmaya bile yoğunlaşamıyordum ki. Bu gidişle nah kazanırdım ben Tıp Fakültesini. Böyle devam edersem girebileceğim tek yer yetimhane olacaktı. 

Annem beni onayladı.

"Aden! Getirtme beni oraya! Zaten senin yüzünden herkes bizi konuşuyor! Deli kız. Sana adını Kore'ye duyur dediğimde bizi rezil etmeni kast etmemiştim. Babası kılıklı!"

Gözlerimi devirdim. Her olumsuz davranışımda suçu babama atardı zaten. Sanki dokuz ay boyunca babamın karnında beklemiştim. Bir insan hiç mi benimsemezdi kızını. Varsa yoksa abim ve ablamdı zaten. Benden olsa olsa, yan komşunun uzun ve pütürlü çamaşır ipi olurdu.

Annem tıp okumamı istemiyordu. Onun tek istediği, dünyaya getirdiği beni televizyonlarda görmekti. Abim dünyaca ünlü bir mimar ve ablam ise her geçen gün alanında yükselmekte olan bir doktordu. Onlar gibi olmak için gece gündüz çalışmam gerekiyordu. Fakat annem bu fiziği ve yüzü harcamamam konusunda oldukça ısrarlıydı. Benden bir yıldız yaratmak istiyordu. Neyse ki babam yanımdaydı ve annemin tuhaf hayallerini engelliyordu.

Annem mi?

"Madem anneni dinlemiyorsun, o halde kariyerin abin ve ablandan daha iyi olacak," diyerek son sözünü söylemişti. 

O yüzden köpek gibi çalışıyordum ya. Gelecekte ne olmam gerektiğinden emin olmadığım halde çalışıyordum. Belki bir hakim olurdum ya da savcı. Onları da annemin beğeneceğini düşünmüyordum. Varsa yoksa ünlü olmaktı ona göre. Babaannemin yanından buraya getirilmemin en büyük nedeni de buydu zaten. Annemin gerçekleşmesi mümkün olmayan hayalleri.

Ciddi anlamda evlatlık olduğumu düşünüyordum.

Öfke ile elimi telefonuma attım ve şu gereksiz herife saydırmaya başladım. Nefretimi birilerinden çıkarmam lazımdı.

11:28 a.m.

Aden: Bunu yaptığına inanamıyorum!

Aden: Polisten evvel, aileme ne kadar dil dökmek zorunda kaldım! Haberin var mı?

Aden: Ah! Senin de grubunun da canı cehenneme!

Aden: Geberin çekik suratlar!

Aden: Sizin yüzünüzden bütün Korelilerden nefret ediyorum artık!

Aden: Bana bak aptal XY kromozomu!

Aden: Dünya sen ve senin gibi anlayışsız gereksizler yüzünden böyle!

Aden: Kendini ünlü sanan insan müsveddesi!

Pardon Charisma| baekhyun ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin