45- Tutmayın küçük enişteyi!

924 98 6
                                    

"Sizi dinliyorum."

Tek kaşım havada, yüzüm oldukça gergin, bedenim neredeyse en köşedeki koltuğun içine girecek gibi dururken, koltuğa dayadığım sağ ayağımı biraz daha kendime çektim ve suçlu suçlu yüzüme bakan çocuklara hitaben tısladım.

"Dinliyorum."

Mimiklerimdeki gerginliği, sesimdeki şeytani tınıyı sezen Sehun, tanıdığı birinden bir şey saklar gibi etrafına bakındı ve biraz daha yanıma yaklaştı. Gözleri büyürken, bir an kendimi dizi veya film setinde gibi hissettim.

Ne yapıyor bunlar ya!

"Yenge..." dedi, nefesi kumral saçlarımdan birisini kesif kesif uçururken. "Test kitaplarının yanında bulunmaması oldukça şüpheli bir durum."

Sözleri son bulduğunda kendini geri attı ve kollarını açarak koltuğa iyice yayıldı. Siyah saçlarının ıslak iki tutamı alnına düşerken çocukça gülümsüyor, çapkınca göz kırpıyordu.

"Esquere dergisindeki Francisco'dan başka bir şey göremiyorum ben orada."

Yaptığı açıklamaya, kısa süreliğine şaşırsam da, en sonunda göz devirerek ofladım. O sırada halen başını tutan ve yarı baygın olan Baek, Sehun'a doğru ilk bulduğu şeyi, büyük annemin yedek dişlerini fırlatmıştı. Hey! Şu kadına daha kaç kez onları odana kaldır diyeceğim?

"Ne Francisco'su? Getirtme beni oraya?"

Baek'in sorusunu es geçen Sehun kucağına düşen dişleri eline alarak başını bana doğru çevirdi ve duruşunu bozdu.

"Islak? Aden'ciğim bu dişlerin fiyatı ne kadar? Oldukça kullanışlı bir şeye benziyorlar?"
 
Kale alınmayan Baek'i ise Kai ve Chen tutuyordu. "İhtiyacın olacak tabii. Ben bir ayılayım." Sesi, cümlesinin sonuna doğru kısılırken ağza alınmayacak bir küfür savurmuştu.

Bir an tutmayın küçük enişteyi diye olaya müdahale edesim geldi ama söylememeyi seçtim.

"Tabii koçum. Tabii..." Baek'in bu halinden destek alan Sehun atıp tutuyordu. O sırada araya, test kitaplarımın yanında gezen Xiumin girdi. 

"Lan gerizekalı. Bunlar deneme kitapçığı."

Koltukta hafif başını çevirip geriye doğru bakan Sehun "Ha,"dedi. "Oğlum demek ki, bu Francisco denen herifi artık test kitaplarının üzerine de koyuyorlar."

"Alın şunu lütfen," dedi Chen, ellerini yakasına getirip illallah ettiniz der gibi. "Alın götürün. Bir iki parça ekmek ney verin."  O sırada Xiumin ve Kai hunharca gülüyordu. Baek suratını buruşturdu.

"Sen kadınsızlıktan iyice bunadın. Erkeklere de mi sulanır oldun lan?"

Dudağımın birisi şeytanice kıvrıldı.

Demek Sehun onlara Ha Ri'den bahsetmemişti. Nedense içimden bir ses Sehun'u Baek'e karşı kullanabileceğimi söylüyordu.

Bence çok haklıydı.

Pardon Charisma| baekhyun ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin